O szkoleniu
Warsztaty adresujemy do:
* Kadry menadżerskiej
* Pracowników działu marketingu
* Handlowców
* Wszystkich zainteresowanych problematyką warsztatów
* Kadry menadżerskiej
* Pracowników działu marketingu
* Handlowców
* Wszystkich zainteresowanych problematyką warsztatów
Kto powinien wziąć udział?
Warsztaty adresujemy do:
* Kadry menadżerskiej
* Pracowników działu marketingu
* Handlowców
* Wszystkich zainteresowanych problematyką warsztatów
* Kadry menadżerskiej
* Pracowników działu marketingu
* Handlowców
* Wszystkich zainteresowanych problematyką warsztatów
Program szkolenia
Program szkolenia:
ZNACZENIE PLANOWANIA W PROJEKTOWANIU DZIAŁAŃ – ROLA I STRUKTURA PLANU MARKETINGOWEGO.
* Biznes plan a plan marketingowy – podobieństwa i różnice
* Skuteczne stawianie celów marketingowych.
ZMIENNOŚĆ OTOCZENIA ZEWNĘTRZNEGO I WEWNĘTRZNEGO ORAZ JEGO WPŁYW NA WYBÓR STRATEGII.
* Metody pomiaru zmienności i określanie punktów odniesienia.
* Otoczenie jako jedna z determinant wyboru strategii.
KLUCZOWE OBSZARY WYBORU I DEFINIOWANIA STRATEGII.
* Definiowanie celów biznesowych.
* Określanie kryteriów efektywności.
* Weryfikowanie poprawności wyborów.
MODELE STRATEGII, ZAKRESY ICH STOSOWANIA – PRZYKŁADY, ĆWICZENIA PRAKTYCZNE.
* Aspekt: celowościowy, podmiotowy, strukturalny, funkcjonalny.
* Zastosowanie teorii w praktycznych modelach.
BADANIA MARKETINGOWE – ZBIERANIE, PRZETWARZANIE I ANALIZA DANYCH (PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ).
* Analiza procesu badawczego
* Jak ustrzec się błędów.
ANALIZA SWOT JAKO WSTĘP DO ANALIZ POGŁĘBIONYCH – METODOLOGIA I ĆWICZENIA PRAKTYCZNE.
* Metodologia przeprowadzenia skutecznej analizy.
* Wnioskowanie i dalsze analizy.
SEGMENTACJA RYNKU I WYBÓR SEGMENTU DOCELOWEGO - (ĆWICZENIE PRAKTYCZNE).
* Definiowanie homogenicznych obszarów.
* Ocena atrakcyjności obszarów.
* Wybór i dalsze działania.
DEFINIOWANIE OBSZARÓW SUKCESU I PRZEWAG RYNKOWYCH.
* Analiza otoczenia rynkowego.
* Ryzyko nieodłącznym elementem sukcesu.
CZEGO NIGDY NIE NALEŻY ROBIĆ W MARKETINGU – ANALIZA PRZYPADKU I DYSKUSJA.
ZNACZENIE PLANOWANIA W PROJEKTOWANIU DZIAŁAŃ – ROLA I STRUKTURA PLANU MARKETINGOWEGO.
* Biznes plan a plan marketingowy – podobieństwa i różnice
* Skuteczne stawianie celów marketingowych.
ZMIENNOŚĆ OTOCZENIA ZEWNĘTRZNEGO I WEWNĘTRZNEGO ORAZ JEGO WPŁYW NA WYBÓR STRATEGII.
* Metody pomiaru zmienności i określanie punktów odniesienia.
* Otoczenie jako jedna z determinant wyboru strategii.
KLUCZOWE OBSZARY WYBORU I DEFINIOWANIA STRATEGII.
* Definiowanie celów biznesowych.
* Określanie kryteriów efektywności.
* Weryfikowanie poprawności wyborów.
MODELE STRATEGII, ZAKRESY ICH STOSOWANIA – PRZYKŁADY, ĆWICZENIA PRAKTYCZNE.
* Aspekt: celowościowy, podmiotowy, strukturalny, funkcjonalny.
* Zastosowanie teorii w praktycznych modelach.
BADANIA MARKETINGOWE – ZBIERANIE, PRZETWARZANIE I ANALIZA DANYCH (PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ).
* Analiza procesu badawczego
* Jak ustrzec się błędów.
ANALIZA SWOT JAKO WSTĘP DO ANALIZ POGŁĘBIONYCH – METODOLOGIA I ĆWICZENIA PRAKTYCZNE.
* Metodologia przeprowadzenia skutecznej analizy.
* Wnioskowanie i dalsze analizy.
SEGMENTACJA RYNKU I WYBÓR SEGMENTU DOCELOWEGO - (ĆWICZENIE PRAKTYCZNE).
* Definiowanie homogenicznych obszarów.
* Ocena atrakcyjności obszarów.
* Wybór i dalsze działania.
DEFINIOWANIE OBSZARÓW SUKCESU I PRZEWAG RYNKOWYCH.
* Analiza otoczenia rynkowego.
* Ryzyko nieodłącznym elementem sukcesu.
CZEGO NIGDY NIE NALEŻY ROBIĆ W MARKETINGU – ANALIZA PRZYPADKU I DYSKUSJA.
Czas trwania
Zajęcia realizowane są w godzinach: 10.00 - 17.00
Prelegenci

Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Centrum szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław
Wrocław
Krupnicza 6/8
woj. dolnośląskie
Centrum szkoleniowe EMPRIZ
00-074 Warszawa
Trębacka 3
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 6 marca wynosi: 640,00 zł brutto
640
zł
Cena zawiera:
- Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu od 6 marca wynosi: 740,00 zł brutto
740
zł
Cena zawiera:
- Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji:
- szkoleń otwartych
- szkoleń zamkniętych
- seminariów
- warsztatów
- konferencji
- kursów
Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
Powiadomienia o nowych terminach