Analizy i badania wolumenowe na rynku FMCG - klucz do określenia pozycji marki i poznania zachowań zakupowych nabywców

O szkoleniu

Wolumen / wartość i ich dynamika to miary (wskaźniki) opisujące sukces lub porażkę marki na rynku. Warto wiedzieć, jak można oddziaływać w swojej pracy na wskaźniki „budujące” wolumen. Celem szkolenia jest pokazanie, po co badać wolumen, jak można podejść do zagadnienia badania wolumenu i jakie czynniki wpływają na wielkość wolumenu.

Dlaczego warto wziąć udział?
  1. Poznanie różnych źródeł informacji o wielkości wolumenu
  2. Zrozumienie różnic estymacji wolumenu FMCG w różnych badaniach, a tym samym prawidłowego wykorzystania wyników w dalszych procesach i uniknięcia potencjalnych błędów w interpretacji czy prostych pułapek związanych z różnym źródłem informacji o wolumenie
  3. Uzyskanie wiedzy, jakie elementy wpływają na finalną wielkość wolumenu kupowanego przez gospodarstwa domowe oraz jak można badać te elementy, by zrozumieć co dzieje się na rynku
  4. Poznanie różnych przykładów – jak można wykorzystać wiedzę o wolumenie w konkretnych działaniach / sytuacjach rynkowych
  5. Uzyskanie wiedzy, dlaczego wolumen może być wskazówką o pozycji marki
Kto powinien wziąć udział?

Osoby zarządzające marką i trade marketingiem – Brand, Insight i Category Managerowie. Inne osoby, które wykorzystują w pracy informacje o wielkości wolumenu i elementów, które wpływają na wielkość wolumenu – czy to na poziomie kategorii, na poziomie poszczególnych marek / graczy w kategorii z poziomu kraju, kanałów.

Program szkolenia

  1. Co to jest wolumen
  2. Wolumen to precyzyjna informacja o kondycji mojej marki – czyli po co badać wolumen…
  3. Różne metody badania wolumenu
  4. Wolumen to nie wszystko – elementy (czyli między innymi liczba nabywców, częstotliwość zakupów, czy wielkość koszyka) czyli zachowania zakupowe wpływające na wielkość wolumenu kupowanego przez gospodarstwa domowe
  5. Case study - pogłębienie wiedzy o zachowaniach zakupowych w celu pozyskania wskazówek do budowania strategii marketingowych dla marki – budowanie penetracji, zwiększanie koszyków zakupowych, zwiększanie częstotliwości zakupów albo aktywowanie najbardziej „wartościowych” konsumentów mojej marki…- przykłady

Czas trwania

09:00-16:30

Prelegenci

Monika Hasslinger-Pawlak - Strategic Insight Manager, GfK Polonia:

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziału Geografii i Studiów Regionalnych. Ukończyła Podyplomowe Studia z Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada certyfikat GfK Accredited Trainer Program. Posiada 30-letnie doświadczenie w badaniach panelowych (Retail Audit Panel, Consumer Panel) branży FMCG gdzie zajmuje się zarówno analizą kategorii spożywczych oraz chemiczno-kosmetycznych. W swojej karierze współpracowała m.in. z firmami: Unilever, Coca-Cola, Nestle, P&G, Bonduelle, Kraft, Reckitt Benckiser, GSK, Henkel, Nivea, Mondelez.

Prelegentka na Kongresach Badaczy i Badaczek, jak również na innych konferencjach.

Prowadzi szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne dla klientów.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniu do 12.05.2023
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa Szarotki 11
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!