O szkoleniu
Wolumen / wartość i ich dynamika to miary (wskaźniki) opisujące sukces lub porażkę marki na rynku. Warto wiedzieć, jak można oddziaływać w swojej pracy na wskaźniki „budujące” wolumen. Celem szkolenia jest pokazanie, po co badać wolumen, jak można podejść do zagadnienia badania wolumenu i jakie czynniki wpływają na wielkość wolumenu.
- Poznanie różnych źródeł informacji o wielkości wolumenu
- Zrozumienie różnic estymacji wolumenu FMCG w różnych badaniach, a tym samym prawidłowego wykorzystania wyników w dalszych procesach i uniknięcia potencjalnych błędów w interpretacji czy prostych pułapek związanych z różnym źródłem informacji o wolumenie
- Uzyskanie wiedzy, jakie elementy wpływają na finalną wielkość wolumenu kupowanego przez gospodarstwa domowe oraz jak można badać te elementy, by zrozumieć co dzieje się na rynku
- Poznanie różnych przykładów – jak można wykorzystać wiedzę o wolumenie w konkretnych działaniach / sytuacjach rynkowych
- Uzyskanie wiedzy, dlaczego wolumen może być wskazówką o pozycji marki
Osoby zarządzające marką i trade marketingiem – Brand, Insight i Category Managerowie. Inne osoby, które wykorzystują w pracy informacje o wielkości wolumenu i elementów, które wpływają na wielkość wolumenu – czy to na poziomie kategorii, na poziomie poszczególnych marek / graczy w kategorii z poziomu kraju, kanałów.
Program szkolenia
- Co to jest wolumen
- Wolumen to precyzyjna informacja o kondycji mojej marki – czyli po co badać wolumen…
- Różne metody badania wolumenu
- Wolumen to nie wszystko – elementy (czyli między innymi liczba nabywców, częstotliwość zakupów, czy wielkość koszyka) czyli zachowania zakupowe wpływające na wielkość wolumenu kupowanego przez gospodarstwa domowe
- Case study - pogłębienie wiedzy o zachowaniach zakupowych w celu pozyskania wskazówek do budowania strategii marketingowych dla marki – budowanie penetracji, zwiększanie koszyków zakupowych, zwiększanie częstotliwości zakupów albo aktywowanie najbardziej „wartościowych” konsumentów mojej marki…- przykłady
Czas trwania
Prelegenci
Monika Hasslinger-Pawlak - Strategic Insight Manager, GfK Polonia:
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziału Geografii i Studiów Regionalnych. Ukończyła Podyplomowe Studia z Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada certyfikat GfK Accredited Trainer Program. Posiada 30-letnie doświadczenie w badaniach panelowych (Retail Audit Panel, Consumer Panel) branży FMCG gdzie zajmuje się zarówno analizą kategorii spożywczych oraz chemiczno-kosmetycznych. W swojej karierze współpracowała m.in. z firmami: Unilever, Coca-Cola, Nestle, P&G, Bonduelle, Kraft, Reckitt Benckiser, GSK, Henkel, Nivea, Mondelez.
Prelegentka na Kongresach Badaczy i Badaczek, jak również na innych konferencjach.
Prowadzi szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne dla klientów.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
