Szkolenie

Analizy w arkuszu Excel’a w dziale handlowym i sprzedaży

O szkoleniu

Szkolenie ma charakter warsztatów z praktycznym wykorzystaniem modeli niezbędnych do efektywnego i optymalnego zarządzania sprzedażą oraz ustalania poziomu zapasów magazynowych.

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z praktycznymi rozwiązaniami najczęstszych problemów zarządczo-informacyjnymi w procesach sprzedażowych.

Uczestnik zostanie zapoznany z arkuszem Excel’a oraz będzie potrafił dokonywać analiz w zakresie niezbędnym do podejmowania kluczowych decyzji.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest dedykowane dla kadr działu sprzedaży, pracowników mających awansować na stanowisko kierownika, kierownicy i dyrektorzy.

Program szkolenia

  • Prognozowanie sprzedaży długoterminowej /kilkuletni horyzont czasowy/.

Prognozowanie popytu stanowi bazę do przygotowania np. całego budżetu firmy, wielkości i wartości sprzedaży na kolejny rok. Powinien to być jeden z ważniejszych procesów w firmie, ponieważ pomyłki mogą skutkować nawet bankructwem podmiotu poprzez niedopasowanie innych zasobów, za które trzeba zapłacić. Dlatego warto wpisać ten punkt w roczną agendę działania firmy i angażować w prognozę jak najwięcej osób z różnych działów.

  • Prognozowanie sprzedaży krótkoterminowej /miesięczny i kwartalny horyzont czasowy/.

Cel tworzonych prognoz w przedsiębiorstwie jest jasny – służą one jako podstawa do podejmowania z wyprzedzeniem odpowiednich decyzji i działań biznesowych. A to wszystko po to, aby zoptymalizować wyniki osiągane przez firmę oraz zasoby, które są niezbędne do ich uzyskania. Odrębną nieco kwestią jest fakt, że w pewnych momentach niektóre prognozy stają się w firmie celami stawianymi przed pracownikami. A te z kolei mają znaczący wpływ na ich pracę.

  • Analiza wskaźników sezonowości jako element strategii sprzedażowej.
  • Podział kosztów na pojedynczej sztuce produktu w oparciu o techniczny koszt wytworzenia.
  • Technika odchyleń krańcowych /ustalenie jednostkowego kosztu zmiennego produktu związanego z wielkością produkcji dla poszczególnych okresów/.
  • Analiza progu rentowności dla produkcji jedno i wieloasortymentowej.
  • Marża pokrycia kosztów i marża globalna.
  •  Analiza ABC/XYZ i prognozowanie długoterminowe jako obiektywne wskaźniki kategoryzacji produktów i klientów dla budowy macierzy BCG /Boston Consulting Group/.
  • Obiektywne premiowanie pracowników zgodnie z analizą ABC/XYZ/αβγ (alfa, beta, gamma) ze względu na wielkość sprzedaży, wartość sprzedaży i marżę.
  •  Podsumowanie szkolenia.

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Wrocław 30 listopada - 1 grudnia 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 września 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1390 PLN
Cena zawiera:
  • dział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Weź udział

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!