Szkolenie: Asertywna komunikacja

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/asertywna-komunikacja-70069

Informacje o szkoleniu

  • Asertywna komunikacja

    ID szkolenia: 70069
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne at The Tides - Ms. Mermaid
    ul. Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 23-24.04.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    -
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań
i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach. Codzienne zadania wiążą się również często
z godzeniem sprzecznych interesów, działaniem pod presją czasu i emocji. Jak zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie?

Szkolenie skierowane jest do:

--

Program szkolenia:

Dzień I

KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA

8.30- 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Jak budować dobre relacje z pracownikami poprzez właściwą komunikację?
W jaki sposób wymiana informacji przekłada się na efektywność firmy?
Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a nie argumentów?
Jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób?
Które zachowania musimy wyeliminować, by odbiorca się na nas otworzył?
Jak radzić sobie z atakiem mentalnym, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
Komunikacja minimalizująca ryzyko bycia źle odebranym - w jaki sposób budować komunikat, aby mieć pewność jasności i przejrzystości sytuacji?
Komunikacja oparta na emocjach, a komunikacja oparta na faktach
Dlaczego warto parafrazować i w jaki sposób wdrożyć to do swojej komunikacji?
Jak kierować rozmową, aby zakończyła się ona zgodnie z przyjętymi założeniami?
„W co grają ludzie?” - najczęściej spotykane destruktywne gry psychologiczne, analiza transakcyjna gier: identyfikacja i obrona
Savoir - vivre komunikacyjny – etykieta i sposoby profesjonalnego komunikowania się w relacjach zawodowych
Wizerunek jako kluczowy element komunikacji niewerbalnej
15.30 Zakończenie I dnia szkolenia

Dzień II

SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI

8.30- 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Asertywność- dlaczego się opłaca?
Jak przyjąć postawę asertywną i nie palić za sobą mostów?
Złoty środek asertywności – jak manewrować między naciskiem na innych a umiejętnością wycofywania się na odpowiednią odległość?
Postrzeganie samego siebie a wpływ na zachowania asertywne
Jak wzmocnić w sobie asertywny przekaz?
Szukanie mocnego „nie” – czyli jak się zachować, jeśli nie wyrażasz na coś zgody?
Czterostopniowa procedura biznesowego stawiania granic
Jak „elegancko trzasnąć drzwiami” i uwolnić kumulującą się frustrację?
Techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
Jak poradzić sobie z chronicznym brakiem asertywności?
Asertywne przyjmowanie ocen
Budowanie odporności na manipulację
Jak czerpać korzyści z obrony bez ataku?
Konstruktywna krytyka – żelazna reguła w relacjach z pracownikami
Kontrola monologu wewnętrznego – spraw by myśli wzmacniały, a nie ściągały w dół
Emocje i sposób radzenia sobie z ich przeżywaniem
Wewnętrzne „światło stopu”, czyli jak się zatrzymać zanim zaszkodzę?
Werbalnie i niewerbalnie – po czym widać prawdziwe nastawienie rozmówcy?
15.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Arkadiusz Żurek
Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1470 - --
  • 1770 - --

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

--

Tytuł wydarzenia: Asertywna komunikacja