Szkolenie: Asertywna komunikacja

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/asertywna-komunikacja-70907

Informacje o szkoleniu

  • Asertywna komunikacja


    ID szkolenia: 70907
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 23-24.05.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    8.30-15.30
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem…” J.D. Rockefeller

Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań
i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach. Codzienne zadania wiążą się również często
z godzeniem sprzecznych interesów, działaniem pod presją czasu i emocji. Jak zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie?

Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Państwu nabyć umiejętność asertywnego zachowania, znajdowania czasu na wykonanie własnych obowiązków i poprawienie relacji ze współpracownikami.

Szkolenie skierowane jest do:

Menadżerów
Pracowników HR

Program szkolenia:

Dzień I

KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA

8.30- 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Jak budować dobre relacje z pracownikami poprzez właściwą komunikację?
W jaki sposób wymiana informacji przekłada się na efektywność firmy?
Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a nie argumentów?
Jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób?
Które zachowania musimy wyeliminować, by odbiorca się na nas otworzył?
Jak radzić sobie z atakiem mentalnym, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
Komunikacja minimalizująca ryzyko bycia źle odebranym - w jaki sposób budować komunikat, aby mieć pewność jasności i przejrzystości sytuacji?
Komunikacja oparta na emocjach, a komunikacja oparta na faktach
Dlaczego warto parafrazować i w jaki sposób wdrożyć to do swojej komunikacji?
Jak kierować rozmową, aby zakończyła się ona zgodnie z przyjętymi założeniami?
„W co grają ludzie?” - najczęściej spotykane destruktywne gry psychologiczne, analiza transakcyjna gier: identyfikacja i obrona
Savoir - vivre komunikacyjny – etykieta i sposoby profesjonalnego komunikowania się w relacjach zawodowych
Wizerunek jako kluczowy element komunikacji niewerbalnej
15.30 Zakończenie I dnia szkolenia

Dzień II

SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI

8.30- 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Asertywność- dlaczego się opłaca?
Jak przyjąć postawę asertywną i nie palić za sobą mostów?
Złoty środek asertywności – jak manewrować między naciskiem na innych a umiejętnością wycofywania się na odpowiednią odległość?
Postrzeganie samego siebie a wpływ na zachowania asertywne
Jak wzmocnić w sobie asertywny przekaz?
Szukanie mocnego „nie” – czyli jak się zachować, jeśli nie wyrażasz na coś zgody?
Czterostopniowa procedura biznesowego stawiania granic
Jak „elegancko trzasnąć drzwiami” i uwolnić kumulującą się frustrację?
Techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
Jak poradzić sobie z chronicznym brakiem asertywności?
Asertywne przyjmowanie ocen
Budowanie odporności na manipulację
Jak czerpać korzyści z obrony bez ataku?
Konstruktywna krytyka – żelazna reguła w relacjach z pracownikami
Kontrola monologu wewnętrznego – spraw by myśli wzmacniały, a nie ściągały w dół
Emocje i sposób radzenia sobie z ich przeżywaniem
Wewnętrzne „światło stopu”, czyli jak się zatrzymać zanim zaszkodzę?
Werbalnie i niewerbalnie – po czym widać prawdziwe nastawienie rozmówcy?
15.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Arkadiusz Żurek Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1570 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 02.04.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 03.04.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Asertywna komunikacja