Szkolenie
Asertywność
O szkoleniu
Celem szkolenia jest:
Nabycie umiejętności asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych, w oparciu
o kontrolę własnych stanów emocjonalnych i świadome kształtowanie relacji z otoczeniem.
Nabycie umiejętności asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych, w oparciu
o kontrolę własnych stanów emocjonalnych i świadome kształtowanie relacji z otoczeniem.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
Osób, które chcą rozwinąć swoje zdolności komunikacyjne oparte na zachowaniach asertywnych, zwiększyć swoją skuteczność dzięki umiejętności wyrażania swoich opinii, poglądów, pragnień i uczuć w bezpośredni sposób, chcą zwiększyć pewność siebie.
Osób, które chcą rozwinąć swoje zdolności komunikacyjne oparte na zachowaniach asertywnych, zwiększyć swoją skuteczność dzięki umiejętności wyrażania swoich opinii, poglądów, pragnień i uczuć w bezpośredni sposób, chcą zwiększyć pewność siebie.
Program szkolenia
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
Pojęcie asertywności
Diagnoza przyczyn i trudności w kontakcie z innymi
Mapa asertywności
Ustalenie obszaru praw osobistych i obszaru praw klienta
Umiejętność obrony swoich praw z jednoczesnym zachowaniem nienaruszalności praw drugiej osoby
Etapy procesu „bycia asertywnym”
Rozpoczęcie kontaktu asertywnego
Dostrojenie się do sytuacji - słuchanie
Asertywny język
Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
Przyjmowanie ocen, krytyki
Prowadzenie relacji - oddzielenie osoby od zadania
Zadawanie pytań, wyrażanie własnych opinii i przekonań, wygaszanie emocji klienta
Koncentracja na decyzji
Zamknięcie relacji
Radzenie sobie z obiekcjami
Pojęcie asertywności
Diagnoza przyczyn i trudności w kontakcie z innymi
Mapa asertywności
Ustalenie obszaru praw osobistych i obszaru praw klienta
Umiejętność obrony swoich praw z jednoczesnym zachowaniem nienaruszalności praw drugiej osoby
Etapy procesu „bycia asertywnym”
Rozpoczęcie kontaktu asertywnego
Dostrojenie się do sytuacji - słuchanie
Asertywny język
Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
Przyjmowanie ocen, krytyki
Prowadzenie relacji - oddzielenie osoby od zadania
Zadawanie pytań, wyrażanie własnych opinii i przekonań, wygaszanie emocji klienta
Koncentracja na decyzji
Zamknięcie relacji
Radzenie sobie z obiekcjami
Czas trwania
9.00-16.30 - 1 dzień
Prelegenci


Szkolenie prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem
Weź udział
Cena 1
cena netto
990
PLN
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje koszt wynajecia sali, wynagrodzenie trenera, 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową oraz materiały dla uczestników w formie kryptu
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Koszt udziału jednej osoby w szkoleniu wynosi 990 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2