O szkoleniu
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Doświadczona kadra trenerska
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
• Prezentacje multimedialne
• Case Study, analiza przypadku
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje i demonstracje
• Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Cel szkolenia:
• Uświadomienie czym jest postawa asertywna
• Jak asertywnie radzić sobie w sytuacjach trudnych i stresowych
• Pokazanie jak wyrażać swoje zdanie
• Jak ukazać emocje w sposób stanowczy i skuteczny nie urażając partnera rozmowy
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
- Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
- Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
- Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla
woj. pomorskiego
- Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
-
Program szkolenia
Moduły Szkolenia:
WPROWADZENIE
- Określenie potrzeb uczestników szkolenia
- Ćwiczenia wprowadzające
- Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
- Kluczowe kompetencje
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
- Czym jest komunikacja?
- Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
- Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
- Autoprezentacja
- Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
- Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
- Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
- Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
- Trening aktywnego słuchania
- Skuteczne przekazywanie informacji – trening
- Znaczenie tonu głosu
- Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
ASERTYWNOŚĆ
- Czym jest asertywność?
- Kluczowe prawa asertywności jako fundament technik asertywnych
- Pewność siebie i samoocena – trening wzmacniający
- Typy postaw i zachowań: bierne, agresywne, manipulujące i asertywne
- Indywidualna analiza poziomu asertywności uczestników szkolenia
- Komunikat typu TY/JA
- Ocenianie/ etykietowanie vs budowanie komunikatów mówiących o faktach
- Metoda jujitsu, zdarta płyta
- Budowanie asertywnych próśb, krytyki, pochwały – indywidualne treningi uczestników szkolenia
- Tworzenie tablic asertywności uczestników szkolenia – analiza mocnych i słabych stron
- Radzenie sobie z asertywną odmową – trening
WYWIERANIE WPŁYWU
- Czym różni się asertywność od wywierania wpływu?
- Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
- Poziom konformizmu w grupie
- Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu wywierania wpływu
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
-
woj. pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
-
Masz pytania? Napisz do nas
