Szkolenie: Asertywność w realiach biznesowych

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/asertywnosc-w-realiach-biznesowych-26016

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

Terminy szkolenia
30-31 stycznia 2020r., Kraków - Hotel Best Western Premier****
23-24 kwietnia 2020r., Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
27-28 sierpnia 2020r., Gdańsk - Hotel Novotel Marina***
22-23 października 2020r., Wrocław - Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
23-24 listopada 2020r., Warszawa- Centrum Szkoleniowe - Progress Project

Cele szkolenia
Szkolenie ma na celu pokazanie, że asertywność to zdecydowanie coś więcej, niż tylko mówienie "nie". Uczestnicy nauczą się, jak bez konfliktów wyrażać własne opinie i ich bronić. Poznają także sposoby na przyjmowanie ocen i radzenia sobie z trudnymi rozmówcami.

Korzyści dla uczestników
Główną korzyścią dla uczestników, jest kształtowanie przekonania, że dotychczasowe trudne sytuacje społeczne dają możliwość sprawdzenia swoich bezpiecznych granic. Zadbanie o swoje interesy, dobrą opinię i poczucie bycia wygranym to dodatkowa korzyść. Wzmocnienie, które uczestnik szkolenia dostaje poprzez pracę nad swoją świadomością i pewnością, że sobie znakomicie w wielu sytuacjach biznesowych poradzi, co daje zadowolenie i siłę. Umiejętne wykorzystanie technik stwarza możliwość uzyskiwania przewagi w biznesie, szczególnie, jeżeli coś można zyskać. Satysfakcje dodatkowo daje realne wyobrażenie, jak zadbać o samego siebie w realiach zawodowych.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie jest adresowane do wszystkich osób, które chcą nauczyć się lub wzmocnić zachowania asertywne poprzez mowę ciała i kontrolowanie własnych emocji.

Program szkolenia:

1. Istota asertywności a życiowe prowokacje:
• czym jest asertywność potocznie, a jakie jest właściwe rozumienie?
• sytuacje, które wyprowadzają człowieka z równowagi – sposoby ich neutralizowania,
• osoby, które wprawiają nas w zły nastrój – metody, na uodpornienie się i neutralne podejście.

2. Typy postaw nieasertywnych:
• temperament, osobowość, styl bycia – trening uważnej obserwacji,
• różne strategie stosowane przez oponentów,
• zachowania i nawyki w sytuacjach spornych oraz podczas wywierania wpływu.

3. Auto-diagnoza uczestników:
• jak reaguję w sytuacjach neutralnych i sytuacjach konfliktowych?

4. Asertywny monolog wewnętrzny – a jego zewnętrzne przejawy oraz blokady:
• jak kształtuje się nasze wyobrażenie i opinie o samych sobie od dzieciństwa do życia dorosłego,
• krytyczne momenty życiowe – czy doświadczenie nas osłabia, czy wzmacnia?
• mechanizmy obronne, a powszechnie stosowane metody w wychowaniu i edukacji,
• jakie wzorce zabieramy w życie dorosłe,
• co myślimy o sobie przed wystąpieniem publicznym, rozmowie o pracę, podczas zabiegania o dobry kontrakt lub podwyżkę.

5. Podstawowe metaprogramy a współwystępowanie asertywności:
• czym są metaprogramy i jak je stosujemy?
• pułapki myślenia i jednostronność myślenia,
• spojrzenie wielopłaszczyznowe, dla znalezienia alternatyw i ciekawych rozwiązań,
• jak wykorzystać świadomość metaprogramów innych osób dla wsparcia swoich interesów.

6. Zasady asertywnej komunikacji a podstawowe elementy wywierania wpływu:
• kiedy ktoś wywiera wpływ lub manipuluje?
• asertywne komunikaty, tworzenie bezpiecznej przestrzeni dla siebie i swoich wpływów,
• swoboda, relaks i dystans podczas prowokacji,
• prawo Fenstercheima – zastosowanie,
• zasady asertywne – jak i kiedy stosować?

7. Umiejętności asertywnego komunikowania się w sytuacjach napiętej atmosfery:
• jak rozładować napięcie wewnętrzne i otoczenia,
• chłodna dyplomacja i empatyczna otwartość.

8. Przyjmowanie pochwał:
• co myślimy o sobie, kiedy chwalą innych, a kiedy chwalą nas?
• budowanie swojej „marki” lub wizerunku osoby pewnej siebie, osoby sukcesu.

9. Asertywne wyrażanie ocen:
• sytuacje zawodowe formalne i nieformalne,
• kryteria obiektywności,
• właściwe i bezpieczne konstruowanie ocen,
• konsekwencja stosowanych znaczeń.

10. Zasady i sposoby asertywnej odmowy:
• jak odmówić, żeby nie zostać przyjętym, jak oponent?
• czy warto podjąć ryzyko i odpowiedzieć inaczej niż zazwyczaj? – praktyczny trening z informacją zwrotną,
• wyrażenie negatywnych uczuć,
• radzenie sobie z krytyką,
• obnażanie sformułowań nie wprost.

11. Techniki przekazywania konstruktywnej krytyki – uszczegółowienie.

12. Budowanie rozmów opartych na zasadach obopólnej satysfakcji i korzyści.

13. Ocena sytuacji i swojego potencjału – wykorzystanie inteligencji emocjonalnej.

14. Główne techniki asertywne i ich zastosowanie nie tylko w życiu zawodowym.

15. Trening metod okołoasertywnych w następujących zagadnieniach:
• dążenie do sukcesu – budowanie swojej pozycji w relacjach z innymi,
• rozwój osobisty oparty o asertywność – co mogę zmienić w swoim życiu,
• negocjacje, zakupy, sprzedaż – co zyskuje osoba asertywna
• presja autorytetu – czy wiemy, jak reagować i kształtować szacunek do nas?
• bezpieczna przestrzeń w pracy – czy granice stawiamy słowami, czy też niewerbalnie?

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 - PLN + VAT

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Asertywność w realiach biznesowych