O szkoleniu
- poznanie metodologii AC/DC
- zdobycie wiedzy o elementach projektu AC/DC
- trening kluczowych kompetencji asesorskich
- pozyskanie wiedzy o możliwych błędach, trudnościach i zakłóceniach obniżających walory metody AC/DC
- przygotowanie do nadzorowania projektów AC/DC w organizacji.
Specjaliści ds. HR, HR Biznes Partnerzy, Liderzy działów HR, Rekruterzy. Osoby decyzyjne w zamawianiu usług zewnętrznych w zakresie AC/DC.
Program szkolenia
Charakterystyka i cele Assessment/Development Center:
- czym jest, a czym nie jest metoda AC/DC;
- charakterystyczne elementy procesu AC/DC;
- w jakich sytuacjach metoda wnosi wartość dodaną w organizacji;
- co w praktyce rynku usług HR jest nazywane metodą Assessment/Development Center a nią nie jest;
- na co zwracać uwagę organizując lub zamawiając Assessment/Development Center.
Kompetencje – podstawa w procesach Assessment/Development Center:
- czym są kompetencje;
- typowe kompetencje w Assessment/Development Center;
- jakich kompetencji nie da się zbadać metodą Assessment/Development Center;
- model jakościowy kompetencji i jego zastosowanie w AC/DC;
- model ilościowy kompetencji i jego zastosowanie w AC/DC;
- wskaźniki behawioralne prawidłowej i nieprawidłowe;
- przykłady modeli kompetencyjnych z różnych firm.
Zadania w sesjach AC/DC:
- pula różnorodnych zadań indywidualnych i grupowych,
- co czym badać – matryca kompetencje versus zadania – zasady tworzenia;
- ściągawka – uniwersalna matryca;
- zasady i tricki konstruowania podstawowych rodzajów zadań assessmentowych;
- błędy w konstrukcji i wykorzystywaniu zadań.
Organizacja procesu:
- najczęstsze błędy, bariery i nieporozumienia związane z procesem AC/DC;;
- tworzenie harmonogramu sesji;
- logistyka sesji;
- zapewnianie sal i obsługi sesji.
Raporty:
- raporty indywidualne i grupowe po Assessment Center;
- raporty indywidualne i grupowe po Development Center;
- przykłady różnych raportów;
- język raportu.
Feedbacki po AC/DC:
- różnice w feedbackach po Assessmencie i po Developmencie;
- struktura rozmowy feedbackowej;
- warunki skuteczności i przyjęcia feedbacku przez uczestnika.
Pozostałe kluczowe kompetencje asesora podczas sesji AC/DC:
- obserwacja zachowań;
- rejestracja zachowań;
- klasyfikacja zachowań do wskaźników i kompetencji;
- ocena kompetencji;
- uzgadnianie ocen;
- wnioskowanie na temat kandydatów i uczestników.
AC/DC w organizacji i co dalej:
- możliwości wykorzystywania wyników AC/DC.
Dyskusja, odpowiedzi na pytania.
Czas trwania
szkolenie online: 2 dni, 9:00 - 14:00
Prelegenci

trener Effect Group
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 200 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
