Assessment i Development Centre

O szkoleniu

Kurs Human Resources „Assessment i Development Centre” koncentruje się na przekazywaniu aktualnej wiedzy i wprowadza Kursantów w świat problemów, z którymi borykają się współczesne organizacje, aby każdy Uczestnik warsztatów mógł po ich ukończeniu poprawnie reagować na wyzwania dnia dzisiejszego i nadchodzącej przyszłości. Otwarte szkolenia Human Resources z omawianej tematyki zostały opracowane przez cenionych w swoich dziedzinach ekspertów i doświadczonych trenerów, dzięki czemu nasze kursy HR, szkolenia działu personalnego i kadry managerskiej uczą tego, co faktycznie przydatne w procesach zarządzania kompetencjami we współczesnych realiach biznesowych. Program, według którego realizowane jest otwarte szkolenie Human Resources „Assessment i Development Centre”, staramy się ponadto każdorazowo dostosowywać do potrzeb i oczekiwań danej grupy szkoleniowej, by Klienci wybierający szkolenia HR w Human Skills odnieśli maksymalne korzyści z udziału w kursie i kształcili najistotniejsze dla siebie umiejętności.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenia Human Resources dotyczące zarządzania kompetencjami kształcą praktyczne umiejętności:

  • budowania słownika zawierającego definicje kompetencji do zastosowania w czasie sesji Assessment Centre bądź Development Centre;
  • odróżniania kompetencji pobocznych od kompetencji głównych;
  • tworzenia wskaźników i właściwych pytań do określonych kompetencji;
  • badania kompetencji wraz z umiejętnym doborem właściwych ćwiczeń;
  • opracowywania ćwiczeń weryfikujących potencjał, umiejętności, talenty i kompetencje;
  • tworzenia cząstkowego i końcowego raportu dla sesji AC lub DC.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Osoby odpowiedzialne za proces planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji kadr.
  • Właściciele firm, Kierownicy, Specjaliści.
  • Rekruterzy, Head Hunterzy i Specjaliści HR.
  • Doradcy zawodowi, Terapeuci, Nauczyciele oraz Job Coachowie.

Program szkolenia

Wprowadzenie do kursu. Wstęp – omówienie celów szkolenia HR wraz z diagnozą potrzeb jego Uczestników.

Moduł I. Metoda Assessment Center i Development Center

  • Charakterystyka metody AC/DC – pozyskiwanie, kształcenie i motywowanie pracowników.
  • Walory i wady projektów w kontekście budowania potencjału kadrowego.
  • Koszt praktycznego zastosowania projektu (prezentacja i omówienie przykładów).

Moduł II. Role w projekcie AC/DC

  • Podział ról – dział kadr, zwierzchnicy, uczestnicy, asesorzy.
  • Przygotowanie do pełnienia roli asesora oraz specyfika podejmowanych przez niego zadań.
  • Podział zadań asesorskich przy raportowaniu i prowadzeniu ćwiczeń.
  • Role asesorskie w przebiegu badania AC/DC – obserwacja, aktywne słuchanie, odgrywanie ról, notowanie, wnioskowanie.
  • Ocenianie i błędy w procesie oceniania – odpowiedzialność asesora.
  • Fakty kontra interpretacje i hipotezy.
  • Przygotowanie do sesji – przed diagnozą, w jej trakcie i po badaniu.

Moduł III. Ocena kompetencji w sesji Assessment Center i Development Center

  • Rola kompetencji w Assessment i Development Center i celowość konstruowania profili kompetencji (prezentacja i omówienie przykładów).
  • Określanie i wartościowanie kompetencji, opracowanie wskaźników (ćwiczenia indywidualne).

Moduł IV. Ćwiczenia w projekcie AC/DC

  • Typy zadań stosowane w projektach Assessment i Development Center (prezentacja i omówienie przykładów).
  • Reguły konstruowania zadań do sesji Assessment Center i Development Center

Moduł V. Raportowanie i tworzenie innych narzędzi użytecznych w czasie sesji AC/DC.

  • Matryca kompetencji i ćwiczeń do sesji Assessment i Development Center.
  • Sporządzanie raportów – ocena kompetencji, wyniki całościowe i cząstkowe, analiza SWOT.
  • Opracowywanie rekomendacji rozwojowych dla uczestników badania – coachingi, szkolenia, ścieżki kariery itp.
  • Tworzenie raportu dla uczestnika sesji Assessment/Development Center.

Moduł VI. Organizowanie sesji Assessment i Development Centre

  • Konstruowanie programu projektu (prezentacja i omówienie przykładów).
  • Właściwy dobór narzędzi do badania Assessment/Development Center.
  • Projekt przykładowej sesji (ćwiczenia indywidualne).

Moduł VII. Sesja integracyjna Assessment Center i Development Center. Raportowanie.

  • Reguły przygotowania i prowadzenia sesji integracyjnej (ćwiczenia w grupie).
  • Informacja zwrotna na temat czynników rozwojowych dla organizacji – zasady tworzenia.

Zakończenie szkolenia. Stacjonarny kurs „Assessment i Development Centre” kończy się przygotowaniem Uczestników szkolenia do roli asesora. Na życzenie Kursanta zajęcia mogą zostać uzupełnione e-konsultacją z ekspertem nawet w ciągu 30 dni po zakończeniu szkolenia

Czas trwania

09:00-16:00

Prelegenci

ANNA LISZEWSKA

  • Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze szkoleń i rozwoju w takich firmach jak Danone czy 3M.
  • Łączy perspektywę zdobytą wewnętrznych działach HR i z wiedzą konsultanta zewnętrznego.
  • Posiada doświadczenie w zarządzaniu rozwojem w skali lokalnej, jak i międzynarodowej.
  • Ma wiedzę na temat wyzwań rozwojowych zarówno w małych firmach, jak i w korporacjach.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Human Skills

00-023 Warszawa

ul. Widok 18/2

woj. mazowieckie

Human Skills

00-023 Warszawa

ul. Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
1 585
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 635 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r. oraz ponownie w 2022 r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - Jesteśm...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.

BUR, KFS

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa Widok 18/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!