Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/asystentka-jako-profesjonalny-partner-w-zarzadzaniu-premium-41114-id44

Informacje o szkoleniu

HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia: - dowiesz się jakie są zasady efektywnej współpracy z przełożonym i osobami strategicznymi w firmie, - poznasz swoje silne strony i zbudujesz program rozowju swoich predyspozycji, - będziesz świadomie budowała wizerunek swój i swojej firmy, - będziesz potrafiła zorganizować profesjonalną telekonferencję i spotkanie firmowe, - poznasz zasady przygotowywania dobrych prezentacji, - poznasz narzędzia informatyczne do zarządzania czasm i zadaniami. - otrzymasz inspiracje i STYLE TREND BOOK.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone jest dla asystentek i sekretarek, które są zainteresowane podniesieniem kompetencji zawodowych.

Program szkolenia:

  1. Efektywna współpraca z przełożonym i osobami strategicznymi:
    • moja rola zawodowa,
    • ustalenie zasad współpracy, wymagań i oczekiwań,
    • optymalny model współpracy a styl pracy przełożonego,
    • proaktywność i wspieranie realizacji zadań przełożonego,
    • jak reprezentować przełożonego podczas nieobecności?
    • polityka prywatności.
  2. Zarządzanie informacją: 
    • odpowiedzialność w komunikacji,
    • komunikacja formalna i nie-formalna,
    • koordynowanie przepływu, 
    • zarządzanie hierarchią informacji,
    • notatki ze spotkań,
    • zbiór dobrych praktyk.
  3. Sytuacje trudne-jak sobie z nimi profesjonalnie poradzić?-case study.
  4. Personal branding w biurze czyli budujemy swoją markę:
    • jak świadomie kształtować swój wizerunek?
    • wizerunek osobisty a wizerunek firmy,
    • pewność siebie w praktyce czyli jak ćwiczyć pewność siebie?
    • Twój  głos!
    • moja autoprezentacja - sesja feedbackowa: każda uczestniczka otrzyma od trenera informację zwrotną o mocnych stronach i obszarach do rozwoju, konkretne rozwiązania i zestaw ćwiczeń, który może wykorzystać w dalszej indywidualnej pracy nad swoim rozwojem zawodowym.
  5. Jak przygotować profesjonalną telekonferencję? -check-lista.
  6. Jak przygotować spotkanie, imprezę firmową?-check-lista.
  7. Zasady przygotowywania dobrych prezentacji:
    • najczęściej spotykane błędy - jak nie zniechęcać odbiorcy?
    • prezentacja w Ms Power Point czy w Prezi?
    • tworzenie ciekawych szablonów prezentacji,
    • storytellig&simplicity,
    • formatowanie tekstów, dobór czcionek, typografia, grafika.
  8. Narzędzia do zarządzania czasem i zadaniami-warsztaty:
    • dokąd zmierzamy-live demo?
    • optymalna konfiguracja outlooka,
    • praca z pocztą przychodzącą (priorytetyzowanie i kategoryzowanie),
    • praca z listą zadań i kalendarzami, praca w grupach,
    • wykorzystanie urządzeń mobilnych,
    • symulacja efektywnego dnia w pracy.
  9. **STYLE TREND BOOK:
    • jak wykorzystać kolor w budowaniu wizerunku?
    • inspiracje modowe-skąd czerpać pomysły?
    • jak kreować indywidualny styl?
    • elementy dobrze skomponowanej garderoby,
    • przykłady biznesowych stylizacji,
    • smart shopping.
    • Dodatkowo dla każdej z uczestniczek przeprowadzimy analizę kolorystyczną. Na jej podstawie pokażemy optymalne palety barw dla garderoby, dodatków, makijażu i fryzury, tak aby dobrana kolorystyka podkreślała atuty urody.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Asystentka jako profesjonalny partner w zarządzaniu Premium