O szkoleniu
VDA 6.2 definiuje wymagania specyficzne dla dostawców usług w przemyśle motoryzacyjnym. VDA 6.2 oferuje wszechstronne ramy dla systemu zarządzania jakością opartego na ISO 9001. Ponadto obejmuje również aspekty modelu EFQM.
Korzyści ze szkolenia:
- zorientowany na procesy system zarządzania,
- usprawnienie strategii organizacyjnej,
- zwiększenie zadowolenia pracowników,
- silna koncentracja na kliencie,
- ciągłe doskonalenie procesu,
- zwiększenie nadzoru nad zapobieganiem błędom oraz wzmocnienie procesów wartości dodanej organizacji.
Szkolenie skierowane jest do wewnętrznych i zewnętrznych dostawców usług dla przemysłu motoryzacyjnego, którzy chcą wzmocnić swoją konkurencyjność na rynku poprzez najwyższej jakości usługi dla użytkowników motoryzacyjnych i poprawę swojego systemu zarządzania.
Program szkolenia
1. Wymagania globalne w zakresie zarządzania jakością.
2. System zarządzania jakością wg norm ISO 9001:2015.
3. Modele zapewnienia jakości.
4. Historia i struktura VDA QMC.
5. Rodzina norm VDA.
6. CSR- Customer Specific Requirements- specyficzne wymagania klientów w zakresie jakości usług.
7. Audit systemu zgodnie z VDA 6.0.
8. VDA 6.2 wymagania ogólne.
- Uregulowania normatywne, terminy i definicje.
- Kontekst organizacji.
- Zrozumienie organizacji i jej kontekstu dla usługodawstwa w przemyśle motoryzacyjnym.
- Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych usługami.
- Działania marketingowe usługodawców.
- Zakres systemu zarządzania jakością - wymagania specyficzne klientów jako element systemu zarządzania jakością.
- Omówienie kluczowych aspektów wymagań podręczników referencyjnych – jak VDA 6.3.
- System zarządzania jakością.
- Przywództwo – zaangażowanie kierownictwa, polityka, role organizacyjne, odpowiedzialność i uprawnienia.
- Procesy i odpowiedzialności do zdefiniowania przez najwyższe kierownictwo.
- Planowanie – ryzyka i szanse, plany awaryjne dla dostawców usług, cele jakościowe i działania w celu ich osiągnięcia.
- Wspomaganie – zasoby ludzkie, infrastruktura, środowisko dla dostarczania usług, zasoby do monitorowania i pomiarów, kompetencje, świadomość, komunikacja, zarządzanie dokumentacją i wiedzą organizacji.
- Operacje – Planowanie, rozpoznanie wymogów klienta, projektowanie, nadzór nad zewnętrznie dostarczanymi procesami, produktami i usługami, realizacja usług, zwalnianie usługi, nadzór nad niezgodnymi wyjściami.
- Ocena rezultatów - Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena – Ocena satysfakcji klienta, Audyty wewnętrzne, Przegląd zarządzania.
- Doskonalenie - Niezgodności i działania korygujące, ciągłe doskonalenie.
9. Zasady certyfikacji na zgodność z VDA 6.2.
10. Audyty dostawców usług.
11. Lista pytań audytowych.
12. Ćwiczenia.
Czas trwania
Prelegenci

Trener TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rzeszów
woj. podkarpackie
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w formie elektronicznej
Wrocław
woj. dolnośląskie
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w formie elektronicznej
Poznań
woj. wielkopolskie
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w formie elektronicznej
RZESZÓW
woj. podkarpackie
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w formie elektronicznej
Katowice
woj. śląskie
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w formie elektronicznej
Warszawa
woj. mazowieckie
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w formie elektronicznej
Warszawa
woj. mazowieckie
Katowice
woj. śląskie
Rzeszów
woj. podkarpackie
Poznań
woj. wielkopolskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rzeszów
woj. podkarpackie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1536,59 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- parking
- zestaw gadżetów firmowych
- Rozwiń
- 3.1% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 8.89% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 12.14% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 15.4% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
