Szkolenie

Audit systemu zarządzania jakością usług zgodnie z VDA 6.2

O szkoleniu

VDA 6.2 definiuje wymagania specyficzne dla dostawców usług w przemyśle motoryzacyjnym. VDA 6.2 oferuje wszechstronne ramy dla systemu zarządzania jakością opartego na ISO 9001. Ponadto obejmuje również aspekty modelu EFQM.

Korzyści ze szkolenia:

-zorientowany na procesy system zarządzania,
-usprawnienie strategii organizacyjnej,
-zwiększenie zadowolenia pracowników
-silna koncentracja na kliencie
-ciągłe doskonalenie procesu
-zwiększenie nadzoru nad zapobieganiem błędom oraz wzmocnienie procesów wartości dodanej organizacji
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do wewnętrznych i zewnętrznych dostawców usług dla przemysłu motoryzacyjnego, którzy chcą wzmocnić swoją konkurencyjność na rynku poprzez najwyższej jakości usługi dla użytkowników motoryzacyjnych i poprawę swojego systemu zarządzania.

Program szkolenia

1. Wymagania globalne w zakresie zarządzania jakością.

2. System zarządzania jakością wg norm ISO 9001:2015.

3. Modele zapewnienia jakości.

4. Historia i struktura VDA QMC.

5. Rodzina norm VDA.

6. CSR- Customer Specific Requirements- specyficzne wymagania klientów w zakresie jakości usług.

7. Audit systemu zgodnie z VDA 6.0

8. VDA 6.2 wymagania ogólne.

8.1 Uregulowania normatywne, terminy i definicje.

8.2. Kontekst organizacji

8.2.1.Zrozumienie organizacji i jej kontekstu dla usługodawstwa w przemyśle motoryzacyjnym

8.2.2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych usługami.

8.2.3.Działania marketingowe usługodawców

8.2.4. Zakres systemu zarządzania jakością - wymagania specyficzne klientów jako element systemu zarządzania jakością.

8.2.5. omówienie kluczowych aspektów wymagań podręczników referencyjnych – jak VDA 6.3.

8.2.6. System zarządzania jakością .

8.2.6.1. Przywództwo – zaangażowanie kierownictwa, polityka, role organizacyjne, odpowiedzialność i uprawnienia

8.2.6.2.Procesy i odpowiedzialności do zdefiniowania przez najwyższe kierownictwo.

8.2.6.3.Planowanie – ryzyka i szanse, plany awaryjne dla dostawców usług, cele jakościowe i działania w celu ich osiągnięcia

8.2.6.4.Wspomaganie – zasoby ludzkie, infrastruktura, środowisko dla dostarczania usług, zasoby do monitorowania i pomiarów, kompetencje, świadomość, komunikacja, zarządzanie dokumentacją i wiedzą organizacji.

8.2.6.5.Operacje – Planowanie, rozpoznanie wymogów klienta, projektowanie, nadzór nad zewnętrznie dostarczanymi procesami, produktami i usługami, realizacja usług, zwalnianie usługi, nadzór nad niezgodnymi wyjściami.

8.2.6.6.Ocena rezultatów - Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena – Ocena satysfakcji klienta, Audyty wewnętrzne, Przegląd zarządzania

8.2.6.7.Doskonalenie - Niezgodności i działania korygujące, Ciągłe doskonalenie.

9.Zasady certyfikacji na zgodność z VDA 6.2

10.Audyty dostawców usług.
11.Lista pytań audytowych.
12.Ćwiczenia.

 

Czas trwania

2 dni / 16 godzin

Prelegenci

Cytat

Trener TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Katowice 10 - 11 grudnia 2020
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 5 - 6 listopada 2020
brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Katowice 7 - 8 września 2020
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 2 - 3 lipca 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Weź udział

Cena 1
zł brutto za osobę
1690 PLN
Cena zawiera:
  • -udział w szkoleniu, -profesjonalne materiały szkoleniowe, -zestaw gadżetów firmowych, -przerwy kawowe, lunch, -certyfikat (w języku polskim i angielskim), -pomoc w rezerwacji hotelu, -możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.
Weź udział

Organizator

TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
00-514 Warszawa
ul. Marszałkowska 84/92, lok.117
woj. mazowieckie
Firma TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o. powstała z myślą o implementowaniu na rynku nowego i innowacyjnego podejścia do procesów przekazywania wiedzy, wdrażania oraz doskonalenia systemów zarządzania w przedsiębiorstwach, a także świadczeni...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
00-514 Warszawa ul. Marszałkowska 84/92, lok.117
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!