Szkolenie

AUDYT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ

O szkoleniu

Cele szkoleniowe:

1. Poziom wiedzy – uczestnik:
• wie, co to jest audyt komunikacyjny
• zna cele audytu komunikacyjnego
• zna funkcje audytu komunikacyjnego
• wie, kiedy warto przeprowadzić audyt komunikacyjny
• zna fazy audytu komunikacyjnego
• wie, jakie są najczęściej stosowane narzędzia zbierania informacji
• wie, jakie są korzyści z przeprowadzenia audytu komunikacyjnego

2. Poziom umiejętności – uczestnik:
• potrafi określić cele audytu komunikacyjnego
• potrafi opracować scenariusz audytu
• potrafi opracować plan audytu komunikacyjnego
• potrafi przygotować ankietę wykorzystywaną w audycie
• potrafi opracować materiały do akcji promocyjnej audytu
• potrafi przeprowadzić audyt komunikacyjny w organizacji
• potrafi przeprowadzić wywiad pogłębiony
• potrafi przygotować raport po audycie wraz z rekomendacjami
• potrafi oszacować budżet audytu komunikacyjnego
• potrafi wykorzystać wyniki audytu komunikacyjnego do wprowadzania zmian w komunikacji wewnętrznej organizacji

3. Poziom postaw – uczestnik:
• rozumie, jak ważne jest przeprowadzenie audytu komunikacyjnego
• jest przekonany o konieczności przeprowadzania audytu komunikacyjnego
• jest świadomy roli związanej z określeniem silnych i słabych stron komunikacji wewnątrz organizacji
• uważa, że warto określić potrzeby i preferencje pracowników odnośnie komunikacji wewnętrznej
• rozumie, że dzięki audytowi komunikacyjnemu można doskonalić politykę komunikacyjną firmy
• dostrzega wpływ audytu komunikacyjnego na zwiększenie efektywności pracy

Korzyści:

• Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej
• Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych
• Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych
• Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę audytu komunikacyjnego

Metody pracy:

Szkolenie będzie realizowane w formule warsztatowej.
Wykorzystywane metody:
• mini-wykład,
• case studies,
• praca w grupach,
• praca indywidualna
Kto powinien wziąć udział?
• kadra kierownicza
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
• kierownicy i specjaliści ds. public relations
• kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi

Program szkolenia

1. Komunikacja wewnętrzna a audyt komunikacyjny
2. Audyt komunikacyjny – definicja
3. Cele audytu komunikacyjnego
4. Funkcje audytu komunikacyjnego
5. Kiedy warto przeprowadzić audyt komunikacyjny?
6. Fazy audytu komunikacyjnego:
• Przygotowanie audytu
• Wprowadzenie audytu do organizacji
• Realizacja audytu
• Synteza i opracowanie produktów audytu
7. Najczęściej stosowane narzędzia zbierania informacji
8. Korzyści z przeprowadzenia audytu komunikacyjnego
9. Wprowadzanie zmian w organizacji w oparciu o wyniki audytu komunikacyjnego
10. Koszty audytu komunikacyjnego

Czas trwania

9:00 - 17:00
1 dzień, 8 godzin

Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl

Prelegenci

Cytat
Monika Paduch

Ekspert public relations. Trener biznesu. Związana z branżą PR od 2006 roku. Autorka i współautorka projektów promocyjnych i wizerunkowych dla firm oraz organizacji pozarządowych. Współpracowała jako ekspert i konsultant z licznymi instytucjami i firmami m.in. ATM Grupa, Aero Vodochody, Apsys Polska, Polskie Linie Lotnicze LOT, Grupa Integer.pl, Opal Property Developments, Griffin Real Estate, VECTRA, Toya czy Fundacja Świętego Mikołaja. Prowadziła również działania public relations dla marki Tonino Lamborghini. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, promocji kampanii informacyjno-edukacyjnych i społecznych, nowych technologiach w PR, zarządzaniu kryzysowym, relacjach inwestorskich oraz media relations. Absolwentka Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, Europejskich Studiów Specjalnych w Politechnice Gdańskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła również Podyplomowe Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jej pasją jest salsa, kino latynoamerykańskie oraz kryminały Agathy Christie.

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 maja 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 marca 2014
Warszaswa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 stycznia 2014
Warszaswa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
netto od osoby
900 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych. ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:

Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

WIK Consulting
62-510 Konin Różyckiego 2/23
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!