Autentyczność w obsłudze klienta

O szkoleniu

Szkolenie buduje świadomość oczekiwań współczesnego klienta i rozwija umiejętności właściwego dopasowania do nich. Celem jest doskonalenie obsługi klienta poprzez autentyczność, znajomość różnych typów klientów, rozwijanie asertywności oraz podniesienie poziomu samoświadomości. Dzięki formule warsztatu uczestnicy nabędą umiejętność budowania relacji i rozwiną umiejętności komunikacyjne potrzebne do elastycznego reagowania.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy poprzez ćwiczenia i studia przypadków uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór narzędzi i dobrych praktyk, które będą przydatne podczas codziennej pracy w obsłudze klienta. 

  • przygotowujemy wraz z uczestnikami i pracujemy na zadaniach case study
  • przygotowujemy i zachęcamy do udziału w ćwiczeniach role-play  i symulacjach
  • zachęcamy uczestników do dzielenia się własnym doświadczeniem i moderujemy dyskusje grupowe
  • prowadzimy mini wykłady i prezentacje multimedialne
  • uczestnicy mogą się zdiagnozować wypełniając kwestionariusze i testy
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest skierowane do pracowników działów obsługi klienta, sprzedaży, marketingu oraz wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z klientami. Będzie szczególnie wartościowe dla tych, którzy chcą budować trwałe relacje oparte na zaufaniu, zwiększyć skuteczność komunikacji oraz nauczyć się, jak zachować autentyczność i spójność w interakcjach z klientami.

Program szkolenia

MODUŁ I

Trudne sytuacje w obsłudze klienta

  • Mapa trudnych sytuacji w obsłudze klienta
  • Skuteczne sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Symulacje rozmów

MODUŁ II

Typologia klienta

  • Test - jakim typem klienta jestem?
  • Rozumienie potrzeb, motywacji i oczekiwań danego typu klienta
  • Budowanie persony

MODUŁ III

Komunikacja prokliencka

  • Techniki precyzyjnej komunikacji
  • Komunikacja wprost, klaryfikacja, narzędzia przejmowania kontroli w rozmowie
  • Język pozytywny, zwroty osłabiające przekaz
  • Techniki aktywnego słuchania
  • Ćwiczenia praktyczne

MODUŁ IV

Asertywność w obsłudze klienta

  • Style komunikacji w praktyce
  • Postawa asertywna
  • Obrona granic, asertywna odmowa

MODUŁ V

Inteligencja emocjonalna w obsłudze

  • Rola emocji w obsłudze klienta
  • Podstawy zarządzania sobą w stresie
  • Przekonania vs reakcje organizmu

MODUŁ VI

Case study

  • Analiza konkretnych sytuacji pojawiających się w pracy z klientem
  • Analiza przyczyn powstawania trudności
  • Analiza popełnianych błędów podczas rozmów, próby poszukiwania rozwiązań
  • Praktyczne symulacje rozmów z klientem

Czas trwania

Czas trwania to 1 dzień szkoleniowy - 7 h zegarowych (8 h dydaktycznych + przerwy).

Prelegenci

Łukasz Kukorowski
Trener, praktyk , doradca biznesowy
OPEN Konsultacje i Szkolenia

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, autoprezentacji, sprzedaży i obsługi klienta popartych ponad 13-letnią praktyką. Doświadczenie zdobywał jako handlowiec, konsultant, telemarketer, koordynator grupy trenerów, kierownik działu handlowego.

Prowadził szkolenia m.in. dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, informatycznej, spożywczej, finansowej. Budował od podstaw działy szkoleń i organizował procesy wdrożeń dla wielu organizacji. W szkoleniach wykorzystuje autorskie programy z naciskiem na warsztatowe podejście, oparte o własną, bogatą praktykę. Autor programów e-learningowych i podręczników szkoleniowych dotyczących obsługi klienta. Wykształcenie i kursy: Magister, Zarządzanie – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Nowa Perspektywa Sprzedaży – Sandler Training System, Kurs Aktorski – Poznańska Szkoła Aktorska, Certyfikowany Mistrz Gry Raven 13, Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu – Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Główne obszary specjalizacji:

  • Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna
  • Negocjacje
  • Komunikacja, Feedback, Asertywność
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Kreatywne myślenie i innowacje
  • Zarządzanie emocjami i stresem
  • Marka osobista
  • Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: tylko stacjonarne

Rejestracja

Dzień szkoleniowy
Cena zależy od liczby uczestników i miejsca realizacji.
4 800
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem mailowo w celu potwierdzenia rejestracji. 

Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.

------------------------------------------------------

Rezygnacja:

1. Zamawiający ma możliwość bezkosztowej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji po tym czasie, Zamawiający ponosi 50% kosztów uczestnictwa, zgodnie z formularzem zgłoszenia.
2. Nie odwołanie, nie wzięcie udziału w szkoleniu skutkuje pełnym obciążeniem kosztami udziału.
3. Zamiast osoby zgłoszonej, w szkoleniu może uczestniczyć inny pracownik firmy. O tym fakcie należy poinformować do 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
4. W przypadku informacji o rezygnacji ze szkolenia później niż mowa jest w pkt. 1, Organizator w uzasadnionych przypadkach dopuszcza:
● możliwość wzięcia udziału w kolejnej edycji szkolenia, w miarę dostępności miejsc;
● możliwość wykorzystania wpłaconych środków na inne, szkolenie z oferty, w miarę dostępności miejsc.

O dofinansowanie wynoszące do 65% mogą ubiegać się firmy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: OPEN Konsultacje & Szkolenia
  • Ulica i nr: ul. Serbska 6a/1
  • Kod pocztowy: 61-696
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7792263350

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań, Polska ul. Serbska 6a/1

Organizator

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań, Polska
ul. Serbska 6a/1
woj. wielkopolskie
Jako firma Open Konsultacje i Szkolenia od 2005 roku świadczymy usługi rozwojowe w takich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (HRM), jak: - szkolenia, - coachingi, - diagnozy i konsulting organizacyjny, - kompleksowe programy rozwojowe i wa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!