O szkoleniu
Uwaga! Szkolenie prowadzone jest z użyciem kamery.
Autoprezentacja i świadomość wizerunkowa:
- prezentacje biznesowe,
- wystąpienia okolicznościowe,
- komunikacja kryzysowa.
Szkolenie obejmuje praktyczne wskazówki jak:
- przygotować się do wystąpienia,
- odnieść sukces perswazyjny,
- mówić ciekawie,
- dobrze wypaść,
- dostosować wizerunek do roli społecznej,
- spojrzeć na siebie z perspektywy odbiorcy,
- radzić sobie w sytuacji kryzysowej,
- odnaleźć przyjemność w wystąpieniach publicznych.
Zapraszamy osoby, które chcą praktykować:
- umiejętność autoprezentacji
- umiejętność przygotowania profesjonalnej prezentacji,
- opanowanie stresu i napięć przed wystąpieniem,
- umiejętność dopasowania treści i języka wystąpienia do specyfiki odbiorców,
- umiejętność nawiązania kontaktu z grupą słuchaczy oraz kontrolowania przebiegu i dynamiki wystąpienia,
- zdobycie umiejętności odpowiedniego argumentowania i przekonywania słuchaczy do treści przekazu,
- umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień.
Program szkolenia
Dzień I
- Wprowadzenie do tematu – trochę teorii:
- warstwa werbalna i niewerbalna wystąpienia, m.in.aura emocjonalna, gestykulacja, detale w wyglądzie, dykcja, język, polszczyzna, konstrukcja wystąpienia, story telling,
- mówić ciekawie – oto jest wyzwanie!
- scena/kulisy – jak wyznaczyć granice,
- rola rekwizytu.
- Podstawowe źródła komunikacji:
- mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),
- parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),
- słowa.
- Sztuka wywoływania pierwszego wrażenia:
- wygląd zewnętrzny,
- postawa,
- głos,
- powitanie,
- uśmiech,
- kontakt wzrokowy.
- Trudne sytuacje w trakcie spotkania:
- podstawowe techniki odpowiadania na pytania informacyjne i krytyczne,
- tzw. "trudni ludzie" - osoby utrudniające przebieg prezentacji i reakcja na ich zachowanie,
- pułapki w argumentacji i "tricki pod publikę",
- co trzeba wiedzieć o uczestnikach prezentacji?
- Autoprezentacja - ćwiczenia praktyczne:
- wystąpienie “zapoznawcze” podczas konferencji – “kilka słów” o sobie i swojej firmie,
- odebranie nagrody, tzw. “thank you speech”,
- konferencja prasowa (uczestnicy podzieleni na grupy – praca w zespole).
Wszystkie ćwiczenia sa nagrywane, następnie nagrania są odtwarzane i szczegółowo analizowane. Podczas analizy trener zwraca uwagę na błędy zarówno w warstwie werbalnej jak i niewerbalnej wystąpienia.
Dzień II
- Autoprezentacja medialna: specyfika budowania wizerunku oraz jak widzą nas inni.
- Trochę teorii – wykład.
- Komunikacja niewerbalna w praktyce:
- co naprawdę dociera do widza?
- dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy.
- Jak dobrze odpowiadać na trudne pytania:
- kultura i etykieta rozmowy,
- jak opanować stres,
- jak reagować na przeszkadzanie i prowokację.
- Warsztaty kamerowe:
- setka,
- setka z dopytaniem,
- rozmowa “na żywo” z dziennikarzem.
Wszystkie ćwiczenia sa nagrywane, następnie nagrania są odtwarzane i szczegółowo analizowane. Podczas analizy trener zwraca uwagę na błędy zarówno w warstwie werbalnej jak i niewerbalnej wystąpienia. Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzymuje konkretne wskazówki dotyczące elementów do poprawy podczas wystąpienia.
Czas trwania
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
34-500 Zakopane
Szymaszkowa
woj. małopolskie
00-811 Warszawa
Towarowa 2
woj. mazowieckie
60-829 Poznań
Roosevelta 20
woj. wielkopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
