Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/badania-marketingowe-badania-rynku-jak-poznac-i-zrozumiec-zachowania-konsumentow-74649-id145

Informacje o szkoleniu

  • Badania marketingowe. Badania rynku. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów


    ID szkolenia: 74649
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    brak danych

    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni, 16 godzin
  • Organizator szkolenia:

    B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
    Echa Leśne 27C
    03-257 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty, wyczerpały się utarte formuły, na rynku pojawiają się nowi gracze, a Ty tracisz swoją pozycję, to zdecydowanie nadszedł czas zmian i podejmowania odważnych decyzji. Być może Twoją markę czekają zmiany, transformacja, czyli repozycjonowanie. A może planujesz wprowadzenie na rynek nowej kategorii / oferty, szukasz nowych możliwości rozwoju, masz wątpliwości czy Twoje pomysły idą w dobrym kierunku. To szereg sytuacji, które w mniej lub bardziej zaawansowany sposób możesz diagnozować, badać, testować za pomocą różnych dostępnych metod i w efekcie podejmować dalsze działania zmierzające do zwiększenia sprzedaży.   Cele szkolenia: - zapoznasz się ze specyfiką badań marketingowych, oraz zostaniesz przygotowany do wyboru odpowiednich metod i technik badawczych w zależności od problemów marketingowo - sprzedażowych, - nauczysz się rozpoznawać motywy działania nabywców / konsumentów, - w toku ćwiczeń wejdziesz w różne role, jakie pojawiają się w procesie badawczym (konsument, badacz, zleceniodawca, agencja) a więc spojrzysz na zagadnienie z różnych perspektyw, - poznasz nowoczesne metody badawcze z wykorzystaniem kanału on-line i badań EEG, - w oparciu o wyniki badań zaprojektujesz strategie dla marki, - poznasz inspirujące case studies z różnych branż, a kiedy zobaczysz jak robią to inni zdecydujesz co przyda się w Twoim biznesie, - zostaniesz solidnie przygotowany do procesu badawczego i unikniesz pułapek, które mogą się pojawić podczas badań.

Szkolenie skierowane jest do:

pracowników działów marketingu różnego szczebla.

W szkoleniu mogą uczestniczyć również członkowie zarządu oraz pracownicy działu sprzedaży w celu zrozumienia istoty badań marketingowych, korzyści wynikających z ich stosowania oraz przełożenia uzyskanych danych na wyniki i efekty sprzedażowe.

Program szkolenia:

1. INFORMACJA W MARKETINGU

  • Rodzaje i źródła informacji
  • Znaczenie informacji

2. CO ZNACZĄ BADANIA MARKETINGOWE DLA ORGANIZACJI I OTOCZENIA

  • Funkcje badań
  • Obszary badań marketingowych
  • Etapy przygotowania badania
  • Wykorzystanie badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach

3. POZNAJEMY MOTYWY KONSUMENTÓW - JAKOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Zakres stosowania metod jakościowych
  • Techniki badawcze
  • Zasady doboru próby i konstruowania pytań
  • Interpretacja wyników

4. BADANIA ETNOGRAFICZNE

  • Przedmiot badań etnograficznych, cel stosowania
  • Metody zbierania danych

5. ILOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Specyfika badań ilościowych
  • Techniki badawcze
  • Konstruowanie pytań badawczych
  • Interpretacja wyników i przekładanie ich na konkretne działania

6. MARKO GDZIE JESTEŚ I DOKĄD ZMIERZASZ? - WYKORZYSTANIE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH I ILOŚCIOWYCH W BADANIU MARKI

  • Elementy marki poddawane badaniom
  • Korelacja marki z rynkiem - analiza konsumenta, konkurencji i trendów
  • Stosowane metody i techniki

7. TAJEMNICZY KLIENT - BADANIE JAKOŚCI USŁUG

  • Istota, cel, wady i zalety badania
  • Typy badań
  • Etapy projektu badawczego
  • Nietypowe zastosowania "Tajemniczego klienta"\
  • Interpretacja wyników

8. BADANIE WIELKOŚCI RYNKU

  • Zakres danych i możliwości ich wykorzystania w działaniach sprzedażowo - marketigowych
  • Interpretacja wyników, dobór strategii działania

9. WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI BADAWCZYMI

  • Rynek badań marketingowych w Polsce
  • Współpraca z agencją - wybór agencji, zasady oraz wady i zalety współpracy
  • Skuteczne przygotowanie briefu

Informacje o prelegentach:

IZABELA BOHDAN - TALMONT

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1980 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • 10% dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
  • 20% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
  • 25% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
  • 100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
  • 100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Wydarzenie: Badania marketingowe. Badania rynku. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów