Badania w służbie User i Customer Experience (UX i CX)

O szkoleniu

UX i CX robią obecnie w świecie szeroko pojętego biznesu zawrotną karierę, zarówno globalnie, jak i lokalnie w Polsce. Prognozy co do dalszego rozwoju tych obszarów są bardzo obiecujące. Podejścia te, w których to doświadczenia odpowiednio użytkownika i klienta są kluczowe w projektowaniu produktów i usług nie mogą istnieć bez badań. Wielu badaczy rynkowych i marketingowych zaczyna więc przechodzić na stronę badań UX i CX widząc w nich swoją przyszłość. Widać tez sporą rzeszę nowych badaczy na rynku, którzy od razu pierwsze kroki badawcze stawiają w badaniach UX i CX. Czym są badania UX i CX? Jaką pełnią rolę? Dlaczego jest na nie taki hype na rynku? Na ile różnią się od klasycznych badań? Jakie są najlepsze praktyki badawcze w tych obszarach? Jak mierzyć te obszary? Na te i na inne pytania pozwalające odkryć te obszary badań odpowiemy sobie na tym szkoleniu.

Dlaczego warto wziąć udział?
  1. Umiejętność zaplanowania badań UX i CX na przestrzeni całego procesu projektowego / cyklu życia produktu / usługi – prawidłowego doboru metod, technik i narzędzi, zaplanowania badań od strony operacyjnej oraz dostarczenia efektów badań w formie optymalnie wspierającej prace nad produktem / usługą.
  2. Umiejętność optymalnego przygotowania i zorganizowania testów użyteczności.
  3. Umiejętność świadomego doboru miar UX/CX do monitorowana doświadczeń klientów i ulepszania ich  w ramach współpracy klient – firma
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do szerokiej grupy odbiorców:

 

  • przyszłych badaczy UX/CX, którzy dopiero zaczynają swoją badawczą karierę lub pracują w badaniach innego typu i są otwarci na nowe kierunki rozwoju
  • badaczy UX/CX, którzy chcą sobie poukładać/poszerzyć wiedzę z zakresu badań UX/CX, poznać najlepsze praktyki rynkowe w zakresie miar UX/CX oraz narzędzi badawczych, jak i samych badań
  • projektantów UX/UI/service design, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty badawcze
  • marketingowców, pracowników obsługi klienta, analityków, developerów i wszystkich tych, którzy chcą poznać podejście UX i CX od strony badawczej

Program szkolenia

  1. Czym jest UX i CX – definicje, różnice i podobieństwa, rola, geneza, przyszłość
  2. Proces projektowy, a proces badawczy UX/CX
  3. Przegląd metod, technik i narzędzi badawczych na różnych etapach życia produktu/usługi - teoria i praktyka
  4. Przegląd zdalnych narzędzi do realizacji badań UX/CX
  5. Customer Journey Map (CJM) jako podstawowe narzędzie pracy w podejściu CX i rola badań w nim
  6. Testy użyteczności jako najbardziej popularna technika badawcza w świecie UX – jak je przygotować, przeprowadzić i wykorzystać w pracy projektowej
  7. Heurystyki Nielsena w teorii i praktyce
  8. Mierniki UX na tle mierników CX (przegląd, porównanie, wady i zalety zastosowania) - teoria i praktyka

Czas trwania

2 dni: 09:00-13:00

Prelegenci

Tomasz Opalski - CX / UX Expert, ING Bank Śląski, Centrum Eksperckie Doświadczeń Klienta:

  • Ekonomista, badacz, konsultant, analityk rynku z 25 letnim doświadczeniem w różnych branżach (bankowość, konsulting, meble, instytucje samorządowe)
  • Od 17 lat w ING odpowiedzialny za badania po stronie detalicznej banku. Od samego początku bankowości mobilnej i internetowej Moje ING (2014 rok) odpowiedzialny za badania UX dla niej.
  • Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (2 kadencja)
  • Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management) na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • Trener programu UX-PM (jedyny w Polsce program międzynarodowej certyfikacji z zakresu UX dla managerów, liderów i członków zespołów: deweloperskich, marketingowych, produktowych i obsługi klienta)
  • Trener Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO
  • Trener szkoleń z zakresu CX/UX PTBRiO
  • Prelegent na różnych krajowych i zagranicznych eventach organizowanych m.in. przez PTBRiO oraz ESOMAR

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

zoom, komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniu do 11.05.2023
849
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa Szarotki 11
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!