Szkolenie

Badanie satysfakcji klienta jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej

O szkoleniu

Część klientów rezygnuje z usług firmy z powodu złego poziomu obsługi. Jak temu zaradzić? Jak przeciwdziałać utracie klienta zanim będzie za późno? Czy da się odzyskać utraconego klienta? Dlaczego warto na bieżąco poprawnie zbierać dane na temat poziomu satysfakcji klienta i analizować je odpowiednią metodą? Na te i inne kluczowe pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie szkolenia, szczególnie podczas warsztatów praktycznych. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i techniki właściwego przeprowadzania badań satysfakcji klientów, poznają ich rodzaje oraz sposoby analizowania wyników i wyciągania wniosków.
Dlaczego warto wziąć udział?

Zdobyte kwalifikacje/umiejętności:

  • Poznanie metod i technik zbierania oraz przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klientów
  • Zdobycie umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta

Uczestnik nauczy się:

  • Stosować: CSI, SERVQUAL, SERVPERV, NPS, IP, SWOT, CIT, MS

Uczestnik dowie się:

  • Jak poprawnie kształtować postawy ankietowanych
  • Jaka jest rola lidera badania satysfakcji klienta
  • Jakie są zagrożenia przy badaniu satysfakcji i lojalności klienta
  • Jak obserwować trendy i wyciągać wnioski z pomiarów satysfakcji klientów
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci:

  • właściciele marki,
  • kierownicy produktu,
  • dyrektorzy i kierownicy marketingu,
  • pracownicy działów marketingu,
  • pracownicy działów doskonalenia procesów , analitycy rynku, analitycy procesów biznesowych
  • pracownicy działów jakości,
  • handlowcy, sprzedawcy

Program szkolenia

1. Satysfakcja klienta jako jeden z wyznaczników powodzenia przedsiębiorstwa na rynku

2. Podstawowe pytania marketingu 3.0 w zarządzaniu jakością, technika mind mapping'u

3. Metody zbierania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta

  • SMART - budowanie celów badania satysfakcji
  • metoda Kano
  • metoda QFD - pierwszy dom jakości, badanie korelacji wymagań klienta z możliwościami firmy, tłumaczenie języka klienta na język firmy

4. Budowanie i wykorzystywanie formularzy

  • Podstawowe zasady formułowania pytań
  • Rodzaje pytań
  • Skale pomiarowe - dobór w konkretnych badaniach

5.       Metody "twarde" badania satysfakcji klienta: CSI, SERVQUAL, SERVPERV, NPS

  • Esencja metodologii – wyjaśnienie definicji, celu stosowania, kiedy stosować wybraną metodę, dyskusja, przykłady
  • Przygotowanie formularzy i danych
  • Obliczanie wskaźników, wyznaczanie trendów
  • Kryteria wyboru metod
  • Analiza wyników, wyciąganie wniosków i działania korygujące zgodnie z PDCA
  • Przećwiczenie każdej z metod

6. Metody "miękkie": IP, SWOT, CIT, MS (Mystery Shopping):

  • Esencja metodologii
  • Przygotowanie formularzy i danych
  • Wyznaczanie trendów, zachowań, korelacji
  • Kryteria wyboru metod
  • Analiza wyników, wyciąganie wniosków i działania korygujące zgodnie z PDCA

Czas trwania

2 dni, 7 godzin

TERMINY:
08-09.06.2017
04-05.09.2017
23-24.11.2017

Prelegenci

Cytat

Trener TQMsoft, praktyk

Gdzie i kiedy

Kraków 27 - 28 maja 2021
TQMsoft

31-231 Kraków

Bociana 22a

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1550 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!