Szkolenie
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ
O szkoleniu
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i uzyskać umiejętność badania satysfakcji klienta.
Program szkolenia
Program szkolenia:
1. Wytyczne normy ISO 9001 dotyczące satysfakcji klienta.
2. Pojęcie satysfakcji w psychologii i zarządzaniu.
3. Jakość, satysfakcja.
4. Badania satysfakcji klienta – wprowadzenie.
5. Przygotowanie badania (schemat, etapy).
6. Rodzaje stosowanych badań marketingowych (metody jakościowe i ilościowe).
7. Rodzaje metod badania satysfakcji klienta: kwestionariusz, servqual, QFD (domek jakości), macierz wyników, wywiady ogniskowe, blueprinting.
8. Ćwiczenia: opracowanie kwestionariusza, przeprowadzenie wywiadów fokusowych, QFD.
9. Przykłady badań satysfakcji.
10. Podsumowanie.
11. Wykłady, ćwiczenia, odgrywanie ról – symulacja w fokusach.
1. Wytyczne normy ISO 9001 dotyczące satysfakcji klienta.
2. Pojęcie satysfakcji w psychologii i zarządzaniu.
3. Jakość, satysfakcja.
4. Badania satysfakcji klienta – wprowadzenie.
5. Przygotowanie badania (schemat, etapy).
6. Rodzaje stosowanych badań marketingowych (metody jakościowe i ilościowe).
7. Rodzaje metod badania satysfakcji klienta: kwestionariusz, servqual, QFD (domek jakości), macierz wyników, wywiady ogniskowe, blueprinting.
8. Ćwiczenia: opracowanie kwestionariusza, przeprowadzenie wywiadów fokusowych, QFD.
9. Przykłady badań satysfakcji.
10. Podsumowanie.
11. Wykłady, ćwiczenia, odgrywanie ról – symulacja w fokusach.
Prelegenci


Szkoleniowcy i audytorzy IRK tworzą grupę ekspertów wyspecjalizowanych w konkretnych zagadnieniach.
Weź udział
Cena 1
400,00+VAT
492
PLN
Cena zawiera:
- Interaktywna prezentacja zagadnień szkolenia; dyskusja i wymiana doświadczeń uczestników, trenowanie sytuacji interpersonalnych przez uczestników; analizy przypadków i scenek audytowych, ćwiczenia do wykonania indywidualnie i grupowo.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Instytut Rozwoju Kadr
80-172 Gdańsk
ul. Trzy Lipy 3
woj. pomorskie
Specjalizujemy się w projektowaniu i przeprowadzaniu szkoleń oraz symulacji biznesowych, dostosowanych do potrzeb naszych Klientów. Dążymy do tego, aby nasze szkolenia wspomagały rozwój najważniejszego kapitału firmy, jakim jest człowiek.
Instytut R...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Uczestnictwo w szkoleniu otwartym można zgłosić wysyłając formularz zgłoszeniowy na adres e-mail: szkolenia@irk.com.pl
Formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie www.irk.com.pl.
Formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie www.irk.com.pl.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Instytut Rozwoju Kadr
80-172 Gdańsk
ul. Trzy Lipy 3