Szkolenie

Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług

O szkoleniu

Cel szkolenia:
Szkolenie dostarcza wiedzy na temat metod, technik, sposobów badania zadowolenia klientów; ich oczekiwań, analizowania wyników i osiągania przewagi nad konkurencją.

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy szkolenia poznają metody i techniki zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klientów; zdobędą umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001.
Kto powinien wziąć udział?
Kierownicy marki, kierownicy produktu, dyrektorzy marketingu, pracownicy działów marketingu

Program szkolenia

Satysfakcja klienta sposobem na poprawę jakości
badanie satysfakcji klienta, jako czynnik wpływający na sukces przedsiębiorstwa
wymagania ISO 9001:2000 w odniesieniu do analizy zadowolenia klienta
czynniki wymuszające badanie zadowolenia klienta

Sposoby pozyskiwania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta
metody bezpośrednie
metody pośrednie

Zasady budowy i wykorzystania kwestionariusza
zasady formułowania pytań, projektowania kwestionariusza i poszczególnych jego części,
skale pomiarowe – dobór w konkretnych badaniach
określanie wielkości próby, analiza rzetelności badań/

Najpopularniejsze metody badania satysfakcji klienta
metoda CSI: istota, tok postępowania badawczego, zalety i wady, mapa pozycjonująca,
metoda SERVQUAL: istota, tok postępowania badawczego, zalety i wady, modyfikacje metody (SERVPERV),
metoda CIT: istota, tok postępowania badawczego, zalety i wady, zalecenia,
metoda Myster Shopping – istota, tok postępowania, rezultaty stosowania, zasady etyczne.

Analiza zmian w zadowoleniu klientów

Case studies wybranych badań satysfakcji klienta i ich analiza

Projektowanie wybranego modelu badania satysfakcji klienta

Pytania, odpowiedzi, dyskusja.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 - 26 października 2012
hotel

Warszawa

do ustalenia

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
+ 23% VAT
11 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszenia,
płatność po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!