O szkoleniu
Część klientów rezygnuje z usług firmy z powodu złego poziomu obsługi. Jak temu zaradzić? Jak przeciwdziałać utracie klienta zanim będzie za późno? Czy da się odzyskać utraconego klienta? Dlaczego warto na bieżąco poprawnie zbierać dane na temat poziomu satysfakcji klienta i analizować je odpowiednią metodą? Na te i inne kluczowe pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie szkolenia, szczególnie podczas warsztatów praktycznych. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i techniki właściwego przeprowadzania badań satysfakcji klientów, poznają ich rodzaje oraz sposoby analizowania wyników.
dostarczenie kompleksowej wiedzy na temat metod, technik, sposobów badania zadowolenia klientów,
analizowanie wyników, oczekiwań klientów i osiągania przewagi nad konkurencją.
dostarczenie kompleksowej wiedzy na temat metod, technik, sposobów badania zadowolenia klientów,
analizowanie wyników, oczekiwań klientów i osiągania przewagi nad konkurencją.
Kto powinien wziąć udział?
Właściciele marki, kierownicy produktu, dyrektorzy marketingu, pracownicy działów marketingu, pełnomocnicy systemów zarządzania jakością, pracownicy działów jakości, handlowcy, sprzedawcy.
Program szkolenia
- Wstęp:
- przedstawienie się prowadzących oraz uczestników,
- sprawy organizacyjne, przedstawienie programu i zasad wspólnej współpracy.
- Satysfakcja klienta jako jeden z wyznaczników powodzenia przedsiębiorstwa na rynku.
- Podstawowe pytania marketingu 3.0 w zarządzaniu jakością, technika mind mapping'u.
- Wymagania ISO 9001:2008 w odniesieniu do analizowania zadowolenia klienta.
- Metody zbierania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta:
- SMART - budowanie celów badania satysfakcji,
- metoda Kano,
- metoda QFD - pierwszy dom jakości, badanie korelacji wymagań klienta z możliwościami firmy, tłumaczenie języka klienta na język firmy.
- Budowanie i wykorzystywanie formularzy:
- podstawowe zasady formułowania pytań,
- rodzaje pytań,
- skale pomiarowe - dobór w konkretnych badaniach.
- Metody "twarde" badania satysfakcji klienta: CSI, SERVQUAL, SERVPERV, NPS:
- esencja metodologii,
- przygotowanie formularzy i danych,
- obliczanie wskaźników, wyznaczanie trendów,
- kryteria wyboru metod,
- analiza wyników, wyciąganie wniosków i działania korygujące zgodnie z PDCA,
- przećwiczenie każdej z metod.
- Metody "miękkie": IP, SWOT, CIT, MS (Mystery Shopping):
- esencja metodologii,
- przygotowanie formularzy i danych,
- wyznaczanie trendów, zachowań, korelacji,
- kryteria wyboru metod,
- analiza wyników, wyciąganie wniosków i działania korygujące zgodnie z PDCA,
- przećwiczenie każdej z metod.
Czas trwania
2 dni - 16 godzin
10:00 - 17:00 dzień 1
09:00 - 16:00 dzień 2
10:00 - 17:00 dzień 1
09:00 - 16:00 dzień 2
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****
00-811 Warszawa
Towarowa 2
woj. mazowieckie
Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
53-332 Wrocław
Powstańców Śląskich 7
woj. dolnośląskie
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1590 zł.
1 390
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Progress Project Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Światowa 22
- Kod pocztowy: 02-229
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5252382647
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Eventis.pl
04-395 Warszawa
ul. Siennicka 22/22
Organizator
Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa, Polska
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
Powiadomienia o nowych terminach