Badanie satysfakcji klientów w ramach systemów zarządzania jakością

O szkoleniu

Część klientów rezygnuje z usług firmy z powodu złego poziomu obsługi. Jak temu zaradzić? Jak przeciwdziałać utracie klienta zanim będzie za późno? Czy da się odzyskać utraconego klienta? Dlaczego warto na bieżąco poprawnie zbierać dane na temat poziomu satysfakcji klienta i analizować je odpowiednią metodą? Na te i inne kluczowe pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie szkolenia, szczególnie podczas warsztatów praktycznych. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i techniki właściwego przeprowadzania badań satysfakcji klientów, poznają ich rodzaje oraz sposoby analizowania wyników.

dostarczenie kompleksowej wiedzy na temat metod, technik, sposobów badania zadowolenia klientów,
analizowanie wyników, oczekiwań klientów i osiągania przewagi nad konkurencją.
Kto powinien wziąć udział?

Właściciele marki, kierownicy produktu, dyrektorzy marketingu, pracownicy działów marketingu, pełnomocnicy systemów zarządzania jakością, pracownicy działów jakości, handlowcy, sprzedawcy.

Program szkolenia

  1. Wstęp:
    • przedstawienie się prowadzących oraz uczestników,
    • sprawy organizacyjne, przedstawienie programu i zasad wspólnej współpracy.
  2. Satysfakcja klienta jako jeden z wyznaczników powodzenia przedsiębiorstwa na rynku.
  3. Podstawowe pytania marketingu 3.0 w zarządzaniu jakością, technika mind mapping'u.
  4. Wymagania ISO 9001:2008 w odniesieniu do analizowania zadowolenia klienta.
  5. Metody zbierania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta:
    • SMART - budowanie celów badania satysfakcji,
    • metoda Kano,
    • metoda QFD - pierwszy dom jakości, badanie korelacji wymagań klienta z możliwościami firmy, tłumaczenie języka klienta na język firmy.
  6. Budowanie i wykorzystywanie formularzy:
    • podstawowe zasady formułowania pytań,
    • rodzaje pytań,
    • skale pomiarowe - dobór w konkretnych badaniach.
  7. Metody "twarde" badania satysfakcji klienta: CSI, SERVQUAL, SERVPERV, NPS:
    • esencja metodologii,
    • przygotowanie formularzy i danych,
    • obliczanie wskaźników, wyznaczanie trendów,
    • kryteria wyboru metod,
    • analiza wyników, wyciąganie wniosków i działania korygujące zgodnie z PDCA,
    • przećwiczenie każdej z metod.
  8. Metody "miękkie": IP, SWOT, CIT, MS (Mystery Shopping): 
    • esencja metodologii,
    • przygotowanie formularzy i danych,
    • wyznaczanie trendów, zachowań, korelacji,
    • kryteria wyboru metod,
    • analiza wyników, wyciąganie wniosków i działania korygujące zgodnie z PDCA,
    • przećwiczenie każdej z metod.

Czas trwania

2 dni - 16 godzin
10:00 - 17:00 dzień 1
09:00 - 16:00 dzień 2

Prelegenci

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****

00-811 Warszawa

Towarowa 2

woj. mazowieckie

Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.

Rejestracja

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1590 zł.
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Progress Project Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Światowa 22
  • Kod pocztowy: 02-229
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5252382647

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa, Polska
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!