Szkolenie

Bezpłatne szkolenia dla firm z woj. łódzkiego w ramach projektu: "Łódzka Akademia IT" - E - marketing.

O szkoleniu

Szkolenie "E - marketing" w ramach projektu: "Łódzka Akademia IT".
Kto powinien wziąć udział?
Projekt jest skierowany do:
1) Przedsiębiorcy sektora mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw prowadzący działalność na terenie woj.łódzkiego oraz posiadający na terenie tego województwa siedzibę oddział lub inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną.
2) Przedsiębiorstwa prowadzące działalność w następujących branżach: turystyka, hotelarstwo, logistyka, AGD, przemysł ceramiczny, budownictwo, przemysł farmaceutyczny, tekstylno-odzieżowy, przetwórstwo rolno-spożywcze, IT/ICT.
3) Osoby będące pracownikami ww. przedsiębiorstw wykonujące pracę w ramach struktur organizacyjnych znajdujących się w woj. łódzkim, zatrudnione na podstawie umowy o pracę jak również przedsiębiorcy (w tym samozatrudnieni), właściciele pełniący funkcje kierownicze, wspólnicy, udziałowcy prowadzący regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiący z tego tytułu korzyści finansowe.
4) Przedsiębiorcy /Przedsiębiorstwa, które mogą ubiegać się o pomoc de minimis

Program szkolenia

E-MARKETING – program szkolenia:
1. Podstawy e-Marketingu
1.1. Definicja potrzeby i produktu.
1.2. Definicja e-Marketingu.
1.3. Zastosowanie e-Marketingu.
2. Określanie celu dla e-Marketingu
2.1. e-Marketing i rachunek ekonomiczny.
2.2. Utrzymanie klientów.
2.3. Promocja i kreowanie wizerunku potrzeby i produktu w Internecie.
3. Wykorzystanie narzędzi e-Marketingu do realizacji celów.
3.1. Strona internetowa.
3.2. Portale społecznościowe.
3.3. Katalogi internetowe.
3.4. Tworzenie treści.
3.5. Komunikatory internetowe.
3.6. Microblogging.
3.7. Portale ogłoszeniowe i aukcje.
3.8. Lokalizatory.
3.9. ePR.
3.10. Email marketing.
3.11. CRM - Zarządzanie relacjami z klientami.
3.12. Programy partnerskie.
4. Samodzielna analiza efektywności narzędzi e-Marketingowch
4.1. Pomiar skuteczności wykorzystanych narzędzi.
4.2. Działania korygujące.
4.3. Poszukiwanie nisz.
5. Błędy i zagrożenia
5.1. Spam.
5.2. Błędy pozycjonowania.
5.3. Cybersquatting.
5.4. Spójność przekazów.

Czas trwania

Program szkolenia obejmuje 96h.
Zajęcia w tygodniu: piątek od 16.30 - 20.00 i w weekend 9.00 - 16.00.

Prelegenci

Cytat
Szkolenia będą prowadzić fachowcy w dziedzinie IT i w dziedzinie marketingu.

Gdzie i kiedy

Łódź 9 maja - 6 lipca 2014
Masterscsb

90-467 Łódź

Kościuszki 46/7a

woj. łódzkie

Weź udział

Cena 1
b
b.d.
Cena zawiera:
  • Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, catering, certyfikat ECCC,
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wypełnienie formularzy zgłoszeniowych dostępnych na stronie www.masterscsb.com.pl.
Szkolenie bezpłatne, objęte pomocą de minimis.

bezpłatne objęte pomocą de minimis

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!