Szkolenie
Bezpłatne szkolenia dla firm z woj. łódzkiego w ramach projektu: "Łódzka Akademia IT" - E - marketing.
O szkoleniu
Szkolenie "E - marketing" w ramach projektu: "Łódzka Akademia IT".
Kto powinien wziąć udział?
Projekt jest skierowany do:
1) Przedsiębiorcy sektora mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw prowadzący działalność na terenie woj.łódzkiego oraz posiadający na terenie tego województwa siedzibę oddział lub inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną.
2) Przedsiębiorstwa prowadzące działalność w następujących branżach: turystyka, hotelarstwo, logistyka, AGD, przemysł ceramiczny, budownictwo, przemysł farmaceutyczny, tekstylno-odzieżowy, przetwórstwo rolno-spożywcze, IT/ICT.
3) Osoby będące pracownikami ww. przedsiębiorstw wykonujące pracę w ramach struktur organizacyjnych znajdujących się w woj. łódzkim, zatrudnione na podstawie umowy o pracę jak również przedsiębiorcy (w tym samozatrudnieni), właściciele pełniący funkcje kierownicze, wspólnicy, udziałowcy prowadzący regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiący z tego tytułu korzyści finansowe.
4) Przedsiębiorcy /Przedsiębiorstwa, które mogą ubiegać się o pomoc de minimis
1) Przedsiębiorcy sektora mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw prowadzący działalność na terenie woj.łódzkiego oraz posiadający na terenie tego województwa siedzibę oddział lub inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną.
2) Przedsiębiorstwa prowadzące działalność w następujących branżach: turystyka, hotelarstwo, logistyka, AGD, przemysł ceramiczny, budownictwo, przemysł farmaceutyczny, tekstylno-odzieżowy, przetwórstwo rolno-spożywcze, IT/ICT.
3) Osoby będące pracownikami ww. przedsiębiorstw wykonujące pracę w ramach struktur organizacyjnych znajdujących się w woj. łódzkim, zatrudnione na podstawie umowy o pracę jak również przedsiębiorcy (w tym samozatrudnieni), właściciele pełniący funkcje kierownicze, wspólnicy, udziałowcy prowadzący regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiący z tego tytułu korzyści finansowe.
4) Przedsiębiorcy /Przedsiębiorstwa, które mogą ubiegać się o pomoc de minimis
Program szkolenia
E-MARKETING – program szkolenia:
1. Podstawy e-Marketingu
1.1. Definicja potrzeby i produktu.
1.2. Definicja e-Marketingu.
1.3. Zastosowanie e-Marketingu.
2. Określanie celu dla e-Marketingu
2.1. e-Marketing i rachunek ekonomiczny.
2.2. Utrzymanie klientów.
2.3. Promocja i kreowanie wizerunku potrzeby i produktu w Internecie.
3. Wykorzystanie narzędzi e-Marketingu do realizacji celów.
3.1. Strona internetowa.
3.2. Portale społecznościowe.
3.3. Katalogi internetowe.
3.4. Tworzenie treści.
3.5. Komunikatory internetowe.
3.6. Microblogging.
3.7. Portale ogłoszeniowe i aukcje.
3.8. Lokalizatory.
3.9. ePR.
3.10. Email marketing.
3.11. CRM - Zarządzanie relacjami z klientami.
3.12. Programy partnerskie.
4. Samodzielna analiza efektywności narzędzi e-Marketingowch
4.1. Pomiar skuteczności wykorzystanych narzędzi.
4.2. Działania korygujące.
4.3. Poszukiwanie nisz.
5. Błędy i zagrożenia
5.1. Spam.
5.2. Błędy pozycjonowania.
5.3. Cybersquatting.
5.4. Spójność przekazów.
1. Podstawy e-Marketingu
1.1. Definicja potrzeby i produktu.
1.2. Definicja e-Marketingu.
1.3. Zastosowanie e-Marketingu.
2. Określanie celu dla e-Marketingu
2.1. e-Marketing i rachunek ekonomiczny.
2.2. Utrzymanie klientów.
2.3. Promocja i kreowanie wizerunku potrzeby i produktu w Internecie.
3. Wykorzystanie narzędzi e-Marketingu do realizacji celów.
3.1. Strona internetowa.
3.2. Portale społecznościowe.
3.3. Katalogi internetowe.
3.4. Tworzenie treści.
3.5. Komunikatory internetowe.
3.6. Microblogging.
3.7. Portale ogłoszeniowe i aukcje.
3.8. Lokalizatory.
3.9. ePR.
3.10. Email marketing.
3.11. CRM - Zarządzanie relacjami z klientami.
3.12. Programy partnerskie.
4. Samodzielna analiza efektywności narzędzi e-Marketingowch
4.1. Pomiar skuteczności wykorzystanych narzędzi.
4.2. Działania korygujące.
4.3. Poszukiwanie nisz.
5. Błędy i zagrożenia
5.1. Spam.
5.2. Błędy pozycjonowania.
5.3. Cybersquatting.
5.4. Spójność przekazów.
Czas trwania
Program szkolenia obejmuje 96h.
Zajęcia w tygodniu: piątek od 16.30 - 20.00 i w weekend 9.00 - 16.00.
Zajęcia w tygodniu: piątek od 16.30 - 20.00 i w weekend 9.00 - 16.00.
Prelegenci


Szkolenia będą prowadzić fachowcy w dziedzinie IT i w dziedzinie marketingu.
Weź udział
Cena 1
b
b.d.
Cena zawiera:
- Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, catering, certyfikat ECCC,
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Wypełnienie formularzy zgłoszeniowych dostępnych na stronie www.masterscsb.com.pl.
Szkolenie bezpłatne, objęte pomocą de minimis.
Szkolenie bezpłatne, objęte pomocą de minimis.
bezpłatne objęte pomocą de minimis
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90