Szkolenie: Bezpłatne szkolenia dla firm z woj. łódzkiego w ramach projektu: "Łódzka Akademia IT" - E - marketing.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/bezplatne-szkolenia-dla-firm-z-woj-lodzkiego-w-ramach-projektu-lodzka-akademia-it-e-marketing-53819-id71

Informacje o szkoleniu

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie "E - marketing" w ramach projektu: "Łódzka Akademia IT".

Szkolenie skierowane jest do:

Projekt jest skierowany do:
1) Przedsiębiorcy sektora mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw prowadzący działalność na terenie woj.łódzkiego oraz posiadający na terenie tego województwa siedzibę oddział lub inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną.
2) Przedsiębiorstwa prowadzące działalność w następujących branżach: turystyka, hotelarstwo, logistyka, AGD, przemysł ceramiczny, budownictwo, przemysł farmaceutyczny, tekstylno-odzieżowy, przetwórstwo rolno-spożywcze, IT/ICT.
3) Osoby będące pracownikami ww. przedsiębiorstw wykonujące pracę w ramach struktur organizacyjnych znajdujących się w woj. łódzkim, zatrudnione na podstawie umowy o pracę jak również przedsiębiorcy (w tym samozatrudnieni), właściciele pełniący funkcje kierownicze, wspólnicy, udziałowcy prowadzący regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiący z tego tytułu korzyści finansowe.
4) Przedsiębiorcy /Przedsiębiorstwa, które mogą ubiegać się o pomoc de minimis

Program szkolenia:

E-MARKETING – program szkolenia:
1. Podstawy e-Marketingu
1.1. Definicja potrzeby i produktu.
1.2. Definicja e-Marketingu.
1.3. Zastosowanie e-Marketingu.
2. Określanie celu dla e-Marketingu
2.1. e-Marketing i rachunek ekonomiczny.
2.2. Utrzymanie klientów.
2.3. Promocja i kreowanie wizerunku potrzeby i produktu w Internecie.
3. Wykorzystanie narzędzi e-Marketingu do realizacji celów.
3.1. Strona internetowa.
3.2. Portale społecznościowe.
3.3. Katalogi internetowe.
3.4. Tworzenie treści.
3.5. Komunikatory internetowe.
3.6. Microblogging.
3.7. Portale ogłoszeniowe i aukcje.
3.8. Lokalizatory.
3.9. ePR.
3.10. Email marketing.
3.11. CRM - Zarządzanie relacjami z klientami.
3.12. Programy partnerskie.
4. Samodzielna analiza efektywności narzędzi e-Marketingowch
4.1. Pomiar skuteczności wykorzystanych narzędzi.
4.2. Działania korygujące.
4.3. Poszukiwanie nisz.
5. Błędy i zagrożenia
5.1. Spam.
5.2. Błędy pozycjonowania.
5.3. Cybersquatting.
5.4. Spójność przekazów.

Informacje o prelegentach:

Szkolenia będą prowadzić fachowcy w dziedzinie IT i w dziedzinie marketingu.

Wydarzenia towarzyszące:

MARKETINGOWO – LOGISTYCZNE ZARZĄDZANIE PRODUKTEM, KREOWANIE PRODUKTU
Bezpłatne szkolenia dla firm z woj. łódzkiego w ramach projektu: "Łódzka Akademia IT" - Grafika komputerowa

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • szkolenie bezpłatne - b

Cena zawiera:

Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, catering, certyfikat ECCC,

Dofinansowanie z UE:

Tak. bezpłatne objęte pomocą de minimis

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Wypełnienie formularzy zgłoszeniowych dostępnych na stronie www.masterscsb.com.pl.
Szkolenie bezpłatne, objęte pomocą de minimis.

Szkolenie, kurs: Bezpłatne szkolenia dla firm z woj. łódzkiego w ramach projektu: "Łódzka Akademia IT" - E - marketing.