O szkoleniu
Szkolenie "Warsztaty Umiejętności Menedżerskich" w ramach projektu: "Menedżer Przyszłości"
Kto powinien wziąć udział?
Projekt jest skierowany do:
1) Przedsiębiorcy sektora mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw prowadzący działalność na terenie woj.łódzkiego oraz posiadający na terenie tego województwa siedzibę oddział lub inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną.
2) Przedsiębiorstwa prowadzące działalność w następujących branżach: turystyka, hotelarstwo, logistyka, AGD, przemysł ceramiczny, budownictwo, przemysł farmaceutyczny, tekstylno-odzieżowy, przetwórstwo rolno-spożywcze, IT/ICT.
3) Osoby będące pracownikami ww. przedsiębiorstw wykonujące pracę w ramach struktur organizacyjnych znajdujących się w woj. łódzkim, zatrudnione na podstawie umowy o pracę jak również przedsiębiorcy (w tym samozatrudnieni), właściciele pełniący funkcje kierownicze, wspólnicy, udziałowcy prowadzący regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiący z tego tytułu korzyści finansowe.
4) Przedsiębiorcy /Przedsiębiorstwa, które mogą ubiegać się o pomoc de minimis
1) Przedsiębiorcy sektora mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw prowadzący działalność na terenie woj.łódzkiego oraz posiadający na terenie tego województwa siedzibę oddział lub inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną.
2) Przedsiębiorstwa prowadzące działalność w następujących branżach: turystyka, hotelarstwo, logistyka, AGD, przemysł ceramiczny, budownictwo, przemysł farmaceutyczny, tekstylno-odzieżowy, przetwórstwo rolno-spożywcze, IT/ICT.
3) Osoby będące pracownikami ww. przedsiębiorstw wykonujące pracę w ramach struktur organizacyjnych znajdujących się w woj. łódzkim, zatrudnione na podstawie umowy o pracę jak również przedsiębiorcy (w tym samozatrudnieni), właściciele pełniący funkcje kierownicze, wspólnicy, udziałowcy prowadzący regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiący z tego tytułu korzyści finansowe.
4) Przedsiębiorcy /Przedsiębiorstwa, które mogą ubiegać się o pomoc de minimis
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Efektywna komunikacja w zarządzaniu zespołem
• Przeszkody w porozumiewaniu się
• Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
• Techniki sprzyjające efektywnej komunikacji
• Mowa ciała
2. Style kierowania
• Obszary kierowania
• Źródła autorytetu lidera
• Dynamika zespołu pracowniczego – fazy rozwoju
• Style kierowania zespołem pracowniczym
• Dynamika zespołu a style kierowania – dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju
zespołu i jego charakteru
3. Budowanie zespołu pracowniczego
• Kompetencje członków zespołu
• Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
• Cechy efektywnego zespołu
• Wdrażanie nowych pracowników
• Budowanie współpracy
• Planowanie celów dla zespołu
4. Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy
• Motywy działania i potrzeby pracowników
• Główne teorie motywowania
• Dopasowanie sposobów motywowania do typu pracowników
• Udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej
• Techniki motywacji
• Formułowanie motywujących komunikatów krytycznych
• Prowadzenie rozmów oceniających i coachingowych
5. Rozwiązywanie problemów i konfliktów w zespole
• Źródła konfliktów
• Rodzaje konfliktów w zespole
• Dynamika konfliktu
• Rozwiązywanie problemów w kontaktach z pracownikami
6. Delegowanie zadań i uprawnień
• Delegowanie
• Korzyści i przeszkody w procesie delegowania
• Zasady delegowania
• Zasady wydawania poleceń
7. Radzenie sobie ze stresem
• Mechanizm stresu
• Główne źródła stresu
• Rodzaje stresu
• Indywidualne reakcje na sytuacje trudne
• Sposoby radzenia sobie z napięciami
• Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami podwładnych
8. Zarządzanie sobą w czasie
• Postawy wobec czasu
• Pożeracze czasu
• Główne reguły zarządzania sobą w czasie
• Formułowanie celów i określanie priorytetów
9. Budowanie adekwatnej samooceny drogą do sukcesu zawodowego
• Filary poczucia własnej wartości
• Strategie podnoszenia samooceny
1. Efektywna komunikacja w zarządzaniu zespołem
• Przeszkody w porozumiewaniu się
• Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
• Techniki sprzyjające efektywnej komunikacji
• Mowa ciała
2. Style kierowania
• Obszary kierowania
• Źródła autorytetu lidera
• Dynamika zespołu pracowniczego – fazy rozwoju
• Style kierowania zespołem pracowniczym
• Dynamika zespołu a style kierowania – dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju
zespołu i jego charakteru
3. Budowanie zespołu pracowniczego
• Kompetencje członków zespołu
• Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
• Cechy efektywnego zespołu
• Wdrażanie nowych pracowników
• Budowanie współpracy
• Planowanie celów dla zespołu
4. Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy
• Motywy działania i potrzeby pracowników
• Główne teorie motywowania
• Dopasowanie sposobów motywowania do typu pracowników
• Udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej
• Techniki motywacji
• Formułowanie motywujących komunikatów krytycznych
• Prowadzenie rozmów oceniających i coachingowych
5. Rozwiązywanie problemów i konfliktów w zespole
• Źródła konfliktów
• Rodzaje konfliktów w zespole
• Dynamika konfliktu
• Rozwiązywanie problemów w kontaktach z pracownikami
6. Delegowanie zadań i uprawnień
• Delegowanie
• Korzyści i przeszkody w procesie delegowania
• Zasady delegowania
• Zasady wydawania poleceń
7. Radzenie sobie ze stresem
• Mechanizm stresu
• Główne źródła stresu
• Rodzaje stresu
• Indywidualne reakcje na sytuacje trudne
• Sposoby radzenia sobie z napięciami
• Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami podwładnych
8. Zarządzanie sobą w czasie
• Postawy wobec czasu
• Pożeracze czasu
• Główne reguły zarządzania sobą w czasie
• Formułowanie celów i określanie priorytetów
9. Budowanie adekwatnej samooceny drogą do sukcesu zawodowego
• Filary poczucia własnej wartości
• Strategie podnoszenia samooceny
Czas trwania
Zajęcia w godzinach 10.00 - 17.00.
Program obejmuje 6 dni po 8 godzin szkoleniowych.
Program obejmuje 6 dni po 8 godzin szkoleniowych.
Prelegenci

Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy, menedżerowie praktycy w danej dziedzinie.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Masterscsb
90-467 Łódź
Kościuszki 46/7a
woj. łódzkie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
bezpłatne objęte pomocą de minimis
b.d.
Cena zawiera:
- Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, catering, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Wypełnienie formularzy zgłoszeniowych dostępnych na stronie www.masterscsb.com.pl.
Szkolenie bezpłatne, objęte pomocą de minimis.
Szkolenie bezpłatne, objęte pomocą de minimis.
bezpłatne objęte pomocą de minimis
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach