Szkolenie: Bezpłatne Szkolenie Techniki Sprzedaży

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/bezplatne-szkolenie-techniki-sprzedazy-69355

Informacje o szkoleniu

  • Bezpłatne Szkolenie Techniki Sprzedaży


    ID szkolenia: 69355
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    PERSPECTA
    Jaśkowa Dolina 81
    Gdańsk
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 26.08.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    7-15
  • Organizator szkolenia:

    Perspecta
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu przygotować uczestników do kontaktu z klientem. Uczestnicy szkolenia:
• Zapoznają się ze standardami obsługi klienta
• Nauczą się, jak zbudować dobre pierwsze wrażenie i skutecznie komunikować się w biznesie
• Poznają rożne typy klientów i dowiedzą się, jak radzić sobie w interakcjach z każdym z nich
• Przejdą trening wykorzystania różnych technik sprzedaży
• Nauczą się tworzyć atrakcyjne oferty handlowe
• Poznają sposoby pozyskiwania klientów
• Dowiedzą się jak negocjować, by osiągnąć jak najlepszy efekt

Szkolenie skierowane jest do:

Firmy i osoby prywatne

Program szkolenia:

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej
i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług – słowa kluczowe w podejściu do Klienta.

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Kontakt bezpośredni z klientem – analiza obecnych standardów obsługi klienta. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z Klientem.

WYWIERANIE WPŁYWU
Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne
i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie. Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania. Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART.

SYTUACJE TRUDNE W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje – zwroty i słowa kluczowe. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży

Informacje o prelegentach:

Formularz zgłoszenia oraz szczegółowe informacje dostępne na: http://perspecta.pl/category/aktualnosci/

Koszt i warunki udziału

Cena zawiera:

1 dzień szkoleniowy, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Formularz zgłoszenia oraz szczegółowe informacje dostępne na: http://perspecta.pl/category/aktualnosci/

Szkolenie, kurs: Bezpłatne Szkolenie Techniki Sprzedaży