Bilans i Podatki 2023 - przygotowanie do bilansowego i podatkowego zamknięcie roku 2023 i zmiany na 2024 rok

O szkoleniu

O konferencji

Jeszcze ciepło i możliwość wyjazdu na konferencję do Wisły, hotel Gołębiewski. Urokliwe miejsce, przyjazny hotel i praktyczne warsztaty dotyczące tegorocznych zmian w podatkach ze szczególnym uwzględnieniem zmian od 1 lipca 2023 roku. Po zajęciach możliwość skorzystania z wszystkich udogodnień hotelu, w szczególności z centrum Tropicana SPA.

Uwaga:

  • możliwy udział w konferencji z zakwaterowaniem lub bez i w pojedynczych dniach
  • koszt pobytu wraz z wyżywieniem w pokoju 2-osobowym wynosi 1440 zł netto od osoby
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą 915 zł netto
    • prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy w celu uzyskania szczegółowych informacji
Dlaczego warto wziąć udział?

 

Kto powinien wziąć udział?
  • główni księgowi
  • samodzielni księgowi
  • pracownicy działów księgowości i biur rachunkowych
  • doradcy podatkowi
  • pracownicy działów finansowych

Program szkolenia

dzień 1: Podatek VAT w 2023 roku - z uwzględnieniem zmian w 2023 r. 

  Program:  

  1. KSeF i faktury ustrukturyzowane – przygotowanie do wdrożenia (2023)
    • co to jest KSeF i do czego ma służyć?
    • co muszę mieć, aby wystawić fakturę w KSeF? czy są darmowe programy do wystawiania faktur w KSeF?
    • KSeF - czy to oznacza brak faktur papierowych?
    • pojęcie e-faktury, czyli faktury ustrukturyzowanej wystawianej w ramach KSeF;
    • kto może wystawiać faktury w KSeF? Uprawnienia – kto komu i jakie uprawnienia związane w wystawianiem faktur w KSeF może przekazać?
    • wystawienie, otrzymanie i przesłanie faktury ustrukturyzowanej;
    • wysyłka wsadowa i interaktywna – czym się różnią?
    • uwierzytelnienia faktury ustrukturyzowanej;
    • akceptacja odbiorcy e-faktur;
    • czy osoba prywatna lub kontrahent zagraniczny może dostać fakturę ustrukturyzowaną?
    • jak można podejrzeć fakturę w KSeF?
    • faktury pro forma, uproszczone, noty korygujące a system KSeF;
    • co się dzieje, gdy nie udało się wystawić faktury w KSeF?
    • jak wygląda korygowanie sprzedaży w przypadku wystawiania faktur w KSeF?
    • „korzyści” związane z wystawianiem faktur ustrukturyzowanych;
       
  2. KSeF i faktury ustrukturyzowane – wersja obowiązkowa (lipiec 2024)
    • faktura wyłącznie jako faktura ustrukturyzowana?
    • czy będzie można wystawiać faktury papierowe lub zwykłe elektroniczne (np. pdf)?
    • jaka faktura musi być wystawiona dla kontrahenta z UE (VAT-UE) lub spoza UE?
    • firma zagraniczna z polskim NIP też musi wystawiać polskie faktury w KSeF czy jednak może wystawić fakturę papierową?
    • możliwości wystawienia faktury poza KSeF i ograniczenia w tym zakresie;
    • co się dzieje, gdy KSeF ulegnie awarii a należy wystawić fakturę?
    • faktury VAT-RR i VAT-RR Korekta – wystawiane w KSeF;
    • kary (100%) za wystawienie faktury poza KSeF;
    • numer KSeF – co to jest i do czego służy?
    • obowiązek podania nr KSeF w przelewie MPP oraz w każdym innym przelewie (B2B);
    • podatnicy zwolnieni od VAT, także korzystający ze zwolnienia do 200.000 zł, również w KSeF? od kiedy?
    • faktury dla konsumentów (B2C) w KSeF czy poza?
    • kody QR – w jakich sytuacjach muszą pojawić się na fakturach?
    • faktury „specjalne” (np. paragony z NIP nabywcy) a KSeF – jakie zasady będą obowiązywały?
    • nowe terminy związane z wystawianiem faktur, w tym w KSeF;
    • błędy dotyczące faktur ustrukturyzowanych a odpowiedzialność z KKS;
    • dlaczego w KSeF będą mogły obowiązywać kursy waluty z 2 różnych dni i kiedy to będzie możliwe?
    • faktury zaliczkowe już nie obowiązkowe (wrzesień 2023) i co to oznacza?
       
  3. Grupa VAT (styczeń 2023)
    • definicja „Grupy VAT” i „Przedstawiciela Grupy VAT”;
    • warunki utworzenia Grupy VAT: powiązania finansowe, ekonomiczne i organizacyjne;
    • zasady opodatkowywania transakcji dokonywanych przez członków Grupy;
    • zasady fakturowania transakcji dokonywanych przez członków Grupy;
    • rozliczenia dokonywane przez przedstawiciela Grupy VAT;
    • status członka Grupy: przed, po i w trakcie istnienia Grupy;
    • Grupa VAT a Biała lista;
    • struktura odliczania kwoty VAT w Grupie VAT;
    • brak VAT a co z PCC;
    • rachunek VAT a rozliczenia w Grupie VAT; 
    • dodatkowy JPK, który musi być składany przez członków Grupy;
       
  4. Powrót ODWROTNEGO OBCIĄŻENIA (kwiecień 2023)
    • w jakich transakcjach krajowych występuje OO?
    • obowiązki sprzedawcy i nabywcy;
    • OO a mechanizm podzielonej płatności (MPP)?
       
  5. SLIM VAT 3 (lipiec 2023)
    • podwyższenie limitu sprzedaży małego podatnika;
    • określenie zasad stosowania kursu waluty w przypadku korekt dotyczących faktur wystawionych w walucie obcej;
    • zmiany w zakresie wykazania WDT w przypadku otrzymania dokumentów potwierdzających wywóz towarów poza granicę;
    • likwidacja obowiązku posiadania faktury zakupowej przy WNT;
    • nowe, lepsze zasady zaokrąglania współczynnika w przypadku struktury odliczania VAT naliczonego;
    • zmienione zasady dokonywania korekt rocznych, w tym przypadki, w których podatnik nie będzie miał obowiązku dokonania korekty rocznej (na swoją niekorzyść);
    • likwidacja obowiązku ustalania z naczelnikiem urzędu skarbowego współczynnika (pre-współczynnika) wstępnego;
    • zmiana warunków 15-dniowego zwrotu VAT dla tzw. podatników bezgotówkowych;
    • zmiany, konsolidacja i ujednolicenie zasad dla wiążących informacji;
    • zmiany w ramach TAX FREE;
    • obniżanie sankcji VAT oraz wprowadzenie uznaniowości (naczelnik urzędu skarbowego będzie decydował o wysokości sankcji podatkowej);
       
  6. Ewidencja usług płatniczych – nowy obowiązek w VAT (styczeń 2024)
    • na czym polega ten obowiązek?
    • których podmiotów i usług on dotyczy?
    • co i w jaki sposób musi być ewidencjonowane?
    • komu należy udostępniać tę ewidencję?
       
  7. Wybrane orzecznictwo TSUE z 2021-22 i jego konsekwencje dla polskiego VAT
  8. Dyskusja, pytania i odpowiedzi.

 

dzień 2: Bilans 2023 - przygotowanie do zamknięcia roku 2023 w rachunkowości

  Program:  

  1. Wprowadzenie
  2. Zamknięcie roku obrotowego – z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości w latach 2021 - 2023.
    1. Jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
    2. Składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
    3. Harmonogram prac - kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
    4. Elektroniczna forma sprawozdania finansowego – XML oraz XBRL
    5. Badanie rocznego sprawozdania finansowego,
    6. Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
    7. Publikacja rocznego sprawozdania finansowego po zmianach w KRS
    8. Przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    9. Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
    10. Podpis elektroniczny pod sprawozdaniem finansowym po zmianach 2022
       
  3.  Sprawozdanie finansowe za 2023 rok - struktura oraz elementy sprawozdania finansowego
    1. Wprowadzenie
      1. Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
        • Wpływ wojny w Ukrainie
        • Wpływ COVID-19
        • Wpływ rosnącej inflacji na sytuację finansową jednostki
      2. Ujawnianie wydarzeń po dniu bilansowym
      3. Wartości szacunkowe ujmowane w sprawozdaniu za 2023 rok
      4. Wpływ niepewności na ujawnienia w sprawozdaniu finansowym
    2. Bilans
      1. Struktura bilansu
      2. Zasady wyceny
      3. Układ bilansu na tle regulacji MSSF / MSR
      4. Wpływ pandemii na wycenę aktywów – ryzyko utraty wartości
    3. Rachunek zysków i strat
      1. Struktura rachunku zysków i strat
      2. Wariant porównawczy a kalkulacyjny
      3. Ujmowanie przychodów a zasada współmierności
      4. Pozostałe przychody oraz koszty operacyjne
      5. Przychody oraz koszty finansowe
    4. Rachunek przepływów pieniężnych
      1. Struktura
      2. Obowiązek sporządzania
      3. Metoda pośrednia oraz bezpośrednia
      4. Rodzaje przepływów pieniężnych
      5. Analiza rachunku przepływów pieniężnych jako źródło informacji na temat kondycji finansowej jednostki
      6. Wykorzystanie cash flow do diagnozy stanu rozwoju przedsiębiorstwa w kontekście macierzy BCG
      7. Identyfikacja ryzyka zagrożenia kontynuacji działalności
    5. Zestawienie zmian w kapitale własnym
    6. Dodatkowe informacje i objaśnienia
       
  4. Inwentaryzacja
    1. Terminy przeprowadzenia
    2. Metody inwentaryzacji
      1. Spis z natury
      2. Potwierdzenie sald
      3. Weryfikacja dokumentów
    3. Rozliczenia inwentaryzacji
    4. Wycena
       
  5. Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
    1. Przyczyny wykazywania podatku odroczonego
    2. Regulacje ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych na tle regulacji bilansowych
    3. Zasada ostrożnej wyceny
    4. Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym
    5. Metoda wynikowa oraz bilansowa ustalania podatku odroczonego
      1. Wartość podatkowa aktywów
      2. Wartość podatkowa zobowiązań
      3. Case study – przykłady ustalania podatku odroczonego
    6. Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym
       
  6. Środki trwałe w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym:
    1. Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
      1. Cena nabycia oraz koszt wytworzenia
      2. Środki trwałe w budowie
      3. Ewidencja podatkowa oraz bilansowa środków trwałych
      4. Nabycie środków trwałych niskocennych
      5. Przyjęcie środka trwałego do użytkowania
      6. Nakłady ponoszone po dacie przyjęcia środka trwałego
      7. Remonty
      8. Modernizacje oraz ulepszenia w aspekcie prawa podatkowego oraz bilansowego
      9. Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego – odsetki od kredytu inwestycyjnego
      10. Odłączenie części składowej środka trwałego
    2. Amortyzacja środków trwałych
      1. Tabela amortyzacyjna podatkowa oraz bilansowa
      2. Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych
      3. Okres użyteczności ekonomicznej środków trwałych
      4. Metody amortyzacji
      5. Weryfikacja okresu użyteczności
      6. Stawka amortyzacyjna a okres użytkowania
      7. Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony
      8. Zakończenie okresu amortyzacji
      9. Likwidacja środka trwałego.
         
  7. Leasing w Polsce na tle regulacji Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (Krajowy Standard Rachunkowości nr 5 na tle MSSF 16 Leasing)
    1. Podstawowe definicje
    2. Leasing finansowy oraz operacyjny – różnice
    3. Aspekty prawa podatkowego
    4. Kierunki zmian regulacji międzynarodowych na przykładzie polskich spółek giełdowych
    5. Podział raty leasingowej na część kapitałową oraz odsetkową
    6. Amortyzacja środków trwałych w leasingu
    7. Prezentacja i ujawnianie informacji w sprawozdaniu finansowym
    8. Case study – przykłady
       
  8. Dyskusja i zakończenie.
     

dzień 3: Podatek dochodowy od osób prawnych CIT w 2023 roku - zamknięcie roku 2023 oraz projektowane zmiany na 2024 rok

  Program:  

  1. Ustalenie prawa do stawki 9% CIT za 2023 r.:
    • problem prawidłowej identyfikacji przychodów podatkowych, do oceny spełnienia warunków stosowania stawki,
    • uwaga na faktoring wierzytelności,
    • uwaga na wyłączenia z prawa do stawki 9% (przekształcenia, podziały i aporty)
    • pułapki i najczęściej popełniane błędy.
       
  2. Korekta przychodów i kosztów podatkowych
    • moment korekty,
    • szczególne zasady korekty cen transferowych w kontekście zmian przepisów w 2022 r.
    • różnice między podejściem rachunkowym i podatkowym.
       
  3. Koszty pośrednie jako koszty podatkowe:
    • ustalenie charakteru kosztów i moment ich potrącenia,
    • różnice między ujęciem księgowym i podatkowym.
       
  4. Rozliczenie kosztów podatkowych z tytułu składek ZUS płatnika:
    • skutki zmian wprowadzonych w 2023 r.
    • ujęcie składek od wynagrodzeń należnych jeszcze za 2022 r., czyli kiedy w kosztach podatkowych 2023 r. rozliczymy składki z 14 list płac,
    • korekta kosztów z tytułu składek zapłaconych po terminie.
       
  5. Koszty finansowania dłużnego – stosowania art. 15c CIT:
    • sposób ustalenia limitu
    • metodyka ustalenia kosztów wyłączonych z kosztów podatkowych
    • praktyczne skutki nowelizacji z 2022 r.
       
  6. Rozliczenie kosztów usług niematerialnych wyłączonych z kosztów podatkowych w poprzednich latach, czyli przepisy przejściowe w zakresie likwidacji art. 15e CIT.
  7. Nieściągalne wierzytelności jako koszty podatkowe
  8. Ulga na złe długi w zeznaniu rocznym:
    • obowiązki i prawa podatników
    • odwrócenie ulgi z poprzednich lat – praktyczne przykłady,
    • ulga na złe długi czy zaliczanie wierzytelności do kosztów podatkowych – kryteria wyboru danego rozwiązania.
       
  9. Wypłata dywidendy w kontekście zmian w podatku u źródła wprowadzonych w  2022 r. i 2023 r.:
    • kiedy należy zatrzymać podatek do zwrotu,
    • zasady stosowania możliwych uproszczeń.
       
  10. Spółka komandytowa jako płatnik podatku od wypłaconego zysku:
    • odliczenie CIT spółki od podatku wspólnika,
    • zwolnienie u komandytariusza,
    • rozliczenie zaliczek pobranych na dywidendę w trakcie roku podatkowego – praktyczne przykłady i problemy.
       
  11. Opodatkowanie przerzuconych dochodów:
    • zasady ustalenia podatku
    • wyłączenia z obowiązku stosowania przepisów o przerzuconych dochodach
       
  12. Obowiązki dużych podatników.
  13. Pytania i odpowiedzi, dyskusja.

Czas trwania

  • przyjazd 24 września od godz. 15.00, wyjazd 27 września po obiedzie
  • zakwaterowanie wraz wyżywieniem od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu (dodatkowo płatne)
  • szkolenie rozpoczyna się 25 września o godz.9.00
  • 21 godzin lekcyjnych

Prelegenci

Zdzisław Modzelewski
Doradca podatkowy

rawnik, licencjonowany doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego, doświadczony wykładowca i praktyk, od wielu lat specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, występował jako ekspert komisji sejmowej w dziedzinie podatku VAT. Autor licznych artykułów o tematyce podatkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych spółkach zajmujących się doradztwem podatkowym, obecnie jest partnerem w kancelarii GWW. W swojej praktyce zawodowej zajmował się zarówno bieżącym doradztwem podatkowym obejmującym m.in. opracowywanie opinii i analiz, w tym optymalizacji podatkowych, przeprowadzanie audytów podatkowych, jak również pomocą klientom w przygotowywaniu pism procesowych oraz reprezentacją klientów w postępowaniach podatkowych i przed sądem administracyjnym. Poprowadził ponad tysiąc szkoleń dla służb księgowych, osób zarządzających oraz pracowników aparatu skarbowego i samorządów. Jest współautorem m.in. 3 komentarzy podatkowych: „Ustawa o VAT. Komentarz” - wydanych w 2001r., 2003r. i 2006r. oraz innych publikacji dotyczących podatku VAT. Stały współpracownik firmy ESAL .

Dominik Biel
Biegły Rewident

Biegły rewident (nr. 13567), trener z zakresu rachunkowości, Partner w dużej spółce audytorskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w ogólnopolskiej firmie audytorskiej, gdzie był odpowiedzialny przede wszystkim za całość prac związanych z badaniem sprawozdań finansowych. Posiada doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR/MSSF) oraz w realizacji zleceń z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Brał również udział w sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych. Autor artykułów (m.in. Rzeczpospolita) oraz publikacji z zakresu rachunkowości, współpracownik naszej firmy ESAL.

Katarzyna Tomala
Doradca Podatkowy

Prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, od 2003 r. posiada licencję doradcy podatkowego (nr wpisu 09887). W latach 2001- 2007 pracownik i wykładowca Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy – Audyt Sp. z o.o. Obecnie członek zarządu w spółce doradztwa podatkowego Meritum Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. oraz członek władz okręgowych Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Specjalizacja: podatki dochodowe w szczególności w działalności gospodarczej, audyty podatkowe, związek rachunkowości i prawa podatkowego, postępowania przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi.
Wieloletni wykładowca (od 2002r.) dla praktyków podatkowych oraz księgowych, również na kursach dla Głównych księgowych i Biegłych rewidentów w SKwP; autorka publikacji z dziedziny prawa podatkowego. Stały współpracownik firmy ESAL.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wisła, hotel Gołębiewski**** SPA

43-360 Wisła

Aleja Ks.Bp.Bursche 3

woj. śląskie

Rejestracja

Cena standardowa bez zakwatero
Cena konferencji bez pobytu, koszt pobytu wraz z wyżywieniem w hotelu w pokoju 2-osobowym wynosi 1440 zł netto od osoby, dopłata do pokoju 1-osobowego 915 zł netto, płatny dodatkowo.
1 730
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 5.78% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5.78% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5.78% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5.78% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

ESAL Business Promotion Office Sp. z o.o.
50-502 Wrocław
Boczna 12
woj. dolnośląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Ceny zawiera koszt konferencji bez pobytu.
    Koszt pobytu wraz z wyżywieniem w hotelu  w pokoju 2-osobowym wynosi 1250 zł netto od osoby, dopłata do pokoju płatna dodatkowo.
      
  • Płatność za szkolenie należy dokonać wg zgłoszenia, na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia – dotyczy szkoleń wraz z zakwaterowaniem oraz na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia – dotyczy szkoleń stacjonarnych bez zakwaterowania, online po potwierdzeniu szkolenia przez organizatora.
      
  • Oświadczam, iż zapłatę za udział w szkoleniu, według wyżej określonych warunków płatności, dokonana zostanie na konto ESAL Business Promotion Office sp. z o.o. Wrocław, ul.Boczna 12: mBANK o/ Wrocław 95 1140 2004 0000 3502 7603 8486.
     
  • Uczestnik może wycofać się z udziału w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem bez ponoszenia kosztów, jeśli na 10 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia prześle listownie (e-mail z potwierdzeniem dostarczenia) lub faksem (z potwierdzeniem odbioru) pisemną rezygnację. Po tym terminie zgłaszający zapłaci 75% należnej kwoty. Nie zgłoszenie się na szkolenie lub rezygnacja w terminie późniejszym niż na 3 dni przed szkoleniem nie zwalnia z dokonania zapłaty w pełnej wysokości.
     
  • Uczestnik może wycofać się z udziału w szkoleniu bez zakwaterowaniem nie ponosząc kosztów, jeśli na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia prześle listownie (e-mail z potwierdzeniem dostarczenia) lub faksem (z potwierdzeniem odbioru) pisemną rezygnację. Po tym terminie zgłaszający zapłaci 75% należnej kwoty. Nie zgłoszenie się na szkolenie lub rezygnacja w terminie późniejszym niż na 1 dzień przed szkoleniem nie zwalnia z dokonania zapłaty w pełnej wysokości.
     
  • ESAL Business Promotion Office zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych niezależnych od organizatora lub nie osiągnięcia minimalnej grupy uczestników. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.
     
  • Gdyby szkolenie nie odbyło się organizator – ESAL Business Promotion Office zobowiązuje się w terminie 10 dni roboczych zwrócić pełną kwotę wpłaconą przez zgłaszającego .
     
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w zakresie związanym z wykonaniem usługi (w szczególności możliwe jest ich przekazanie do hotelu w celu rezerwacji noclegów i innych usług hotelowych) i ewentualną dyspozycją handlową. Warunki przetwarzania zawarte są w Polityce prywatności dostępnej na naszej stronie.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ESAL Business Promotion Office Sp. z o.o.
50-502 Wrocław Boczna 12
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!