Szkolenie: BOS. Business and Operations Strategy - Strategia Biznesowa i Operacyjna (Zarządzanie strategiczne) w fabryce GKN Driveline

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/bos-business-and-operations-strategy---strategia-biznesowa-i-operacyjna-zarzadzanie-strategiczne-w-fabryce-gkn-driveline-70100-id146

Informacje o szkoleniu

MPM Productivity Management Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie BOS. Business & Operations Strategy - Strategia Biznesowa i Operacyjna jest pomyślane jako klamra spinająca wiedzę ze wszystkich poprzednich modułów cyklu. W oparciu o interaktywny case study – bardzo wierną symulacje przedsiębiorstwa produkcyjnego będzie można przetestować zdobytą wiedzę i zobaczyć w jaki sposób z gąszcza poznanych technik wybrać to, co najlepiej pasuje do specyfiki wybranej strategii.

Piąty moduł cyklu opartego o standard APICS* – Business & Operations Strategy – jest pomyślany jako klamra spinająca wiedzę ze wszystkich poprzednich modułów cyklu. W oparciu o interaktywny case study – bardzo wierną symulacje przedsiębiorstwa produkcyjnego będzie można przetestować zdobytą wiedzę i zobaczyć w jaki sposób z gąszcza poznanych technik wybrać to, co najlepiej pasuje do specyfiki wybranej strategii. Dla doświadczonych menadżerów moduł ten może być również pierwszym spotkaniem ze standardem APICS: skupia się on bowiem na tym jak opracować strategię przedsiębiorstwa / operacji a ewentualne luki w zrozumieniu modelu APICS mogą pomóc w wybraniu kolejnych uzupełniających szkoleń.

Wiele osób mówi że zarządzanie strategiczne przypomina yeti – wszyscy o nim wiedzą, ale nikt go nie widział. W przypadku strategii dochodzi jeszcze jeden element – zdecydowana większość osób jest przekonana o znaczeniu dobrze określonej strategii w firmie. Problem w tym, że choć spotykana jest dużo częściej niż śnieżna małpa to i tak nie jest to imponująca liczba. Wg badań Kaplana i Nortona tylko 10% firm faktycznie stosuje swoją strategię. Wg ich badań główną barierą jest sposób wdrożenia, wg naszych doświadczeń pierwszym problemem jest zła jej konstrukcja – zbyt ogólna strategia teoretycznie potrafi pomieścić wszystko, ale nie nadaje się jako wsparcie w podejmowaniu codziennych decyzji. Jest martwa. Z drugiej strony zbyt szczegółowe strategie nie biorą pod uwagę fundamentalnego prawa prognozowania – im więcej chcemy przewidzieć, tym błąd szybciej narasta, a im dalej w takich przewidywaniach chcemy sięgać tym bardziej błąd wyrywa się spod kontroli. Strategia musi być jednocześnie konkretna i mało szczegółowa. Jak pogodzić ogień z wodą? Trzeba skupić się na sednie funkcjonowania firmy, a by je wykryć konieczna jest prawidłowo przeprowadzona analiza strategiczna.

Szkolenie otwarte wykorzystuje elementy symulacji zarządzania przedsiębiorstwem TFC – The Fresh Connection.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie to skierowane jest do wszystkich uczestników procesów związanych z planowaniem, produkcją, dystrybucją, zaopatrzeniem, logistyką, strategią, operacjami, itd.

Program szkolenia:

Cele:
1. Nauka budowania strategii przedsiębiorstwa/operacji.
2. Poznanie technik analizy strategii opartych na metodzie SCOR.
3. Zrozumienie wpływu marnotrawstwa na analizę kosztową firmy.
Przegląd podejść pomocnych w konkretyzacji strategii. Poznanie koncepcji map strategicznych.
4. Przećwiczenie procesu AAR After Action Review.
5. Omówienie i nauka korzystania z narzędzia, jakim jest CRT (Current Reality Tree) – przeprowadzenie analizy i korekta błędów.
6. Zrozumienie procesu zmiany, budowanie umiejętności wdrożenia jej w życie.

Sesje:
1. Strategia – między ogólnikami a zbytnią szczegółowością. Jak pogodzić ogień z wodą?
2. Analiza strategiczna. Koncepcja SCOR
Wyznaczenie strategii biznesowej i 3. przekucie jej na KPI
"Plan jest niczym, a planowanie wszystkim"
4. Lean vs Agile vs ToC
5. Zmiana w zarządzaniu strategicznym

Informacje o prelegentach:

Informacje do uzyskania w biurze

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2900 - netto First Minute
  • 3300 - netto

Cena zawiera:

wykłady, ćwiczenia, materiały szkoleniowe w języku angielskim, obiady i napoje

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

First Minute - zgłoszenie musi zostać dosłane najpóźniej na 6 tygodni przed szkoleniem.
Dosłanie formularza zgłoszeniowego - do uzyskania w biurze.
Płatność po szkoleniu w ofercie standardowej.

Szkolenie, kurs: BOS. Business and Operations Strategy - Strategia Biznesowa i Operacyjna (Zarządzanie strategiczne) w fabryce GKN Driveline


Newsletter