Szkolenie

Branding - czyli czym jest marka i jak zbudować silną markę.

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:
Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy za zakresu definicji marki oraz sposobu jej budowania. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi cechami silnej marki, elementami budującymi jej wartość oraz reputację.

Na szkoleniu przedstawiony zostanie kompleksowy proces budowania marki, począwszy od analizy strategicznej, poprzez określanie głównej idei pozycjonowania, a skończywszy na definiowaniu strategii i tożsamości marki. W trakcie spotkania przedstawione zostaną m.in. takie koncepcje jak: „disruption (TBWA), czy „strategia błękitnych oceanów”.

W czasie szkolenia zaprezentowane zostaną liczne praktyczne przykłady sukcesów i porażek marek z różnych sektorów gospodarki: produktów konsumpcyjnych, usług, organizacji non-profit czy regionów.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
Właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów wszystkich szczebli, kierowników i pracowników działów marketingu i PR, którzy zajmują się lub planują zająć się promocją działań swojej organizacji.

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Istota i pojęcie marki:

· podstawowe definicje marki

· marka zdaniem klientów

· co oznacza reputacja marki?

· cechy prawdziwej marki

· elementy budujące wartość marki (brand equity)

· zalety posiadania silnej marki

· obalanie mitów dot. marki

2. Proces budowania marki:

· podstawowe etapy budowania marki (od strategii przez tożsamość do

komunikacji)

· analiza strategiczna marki (rynek i klienci, konkurencja, potencjał)



· segmentacja klientów

· znaczenie customer insight

3. Strategia i pozycjonowanie marki:

· istota pozycjonowania

· podstawowe strategie pozycjonowania

· przykłady pozycjonowania na różnych rynkach (produkty konsumenckie,

organizacje non-profit, regiony/marketing narodowy)

· wykorzystanie koncepcji „disruption” oraz „strategii błękitnych oceanów”

· wyznaczanie wizji marki

· strategia marki a inne elementy marketingu-mix

4. Tożsamość marki:

· czym jest tożsamość marki

· tożsamość a wizerunek

· elementy tożsamości marki

· misja/obietnica marki (brand promise)

· wartości marki (brand values)

· korzyści marki (brand’s value proposition)

· esencja marki (brand essence)

· osobowość marki (personalizacja)

5. Identyfikacja marki:

· różne formy kontaktu z marką

· elementy identyfikacji marki (od nazwy do systemu identyfikacji

wizualnej, tzw. CI)

· System Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity)

6. Architektura marki:

· pojęcie architektury marki

· podstawowe typy architektury: monolityczna (branded house),

wspierająca (endorsed brands), markowa (house of brands)

· rozszerzanie marki

Prelegenci

Cytat
Szkolenie prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 października 2011
Hotel "Parkowa"

Warszawa

Belwederska 46/50

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
cena netto
990 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje koszt wynajęcia sali, wynagrodzenie trenera, 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową oraz materiały szkoleniowe dla uczestników w formie skrytu.
Weź udział

Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Koszt udziału jednej osoby w szkoleniu wynosi 990 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:

W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa ul. Konstancińska 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!