O szkoleniu
Celem szkolenia jest:
Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy za zakresu definicji marki oraz sposobu jej budowania. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi cechami silnej marki, elementami budującymi jej wartość oraz reputację.
Na szkoleniu przedstawiony zostanie kompleksowy proces budowania marki, począwszy od analizy strategicznej, poprzez określanie głównej idei pozycjonowania, a skończywszy na definiowaniu strategii i tożsamości marki. W trakcie spotkania przedstawione zostaną m.in. takie koncepcje jak: „disruption (TBWA), czy „strategia błękitnych oceanów”.
W czasie szkolenia zaprezentowane zostaną liczne praktyczne przykłady sukcesów i porażek marek z różnych sektorów gospodarki: produktów konsumpcyjnych, usług, organizacji non-profit czy regionów.
Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy za zakresu definicji marki oraz sposobu jej budowania. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi cechami silnej marki, elementami budującymi jej wartość oraz reputację.
Na szkoleniu przedstawiony zostanie kompleksowy proces budowania marki, począwszy od analizy strategicznej, poprzez określanie głównej idei pozycjonowania, a skończywszy na definiowaniu strategii i tożsamości marki. W trakcie spotkania przedstawione zostaną m.in. takie koncepcje jak: „disruption (TBWA), czy „strategia błękitnych oceanów”.
W czasie szkolenia zaprezentowane zostaną liczne praktyczne przykłady sukcesów i porażek marek z różnych sektorów gospodarki: produktów konsumpcyjnych, usług, organizacji non-profit czy regionów.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
Właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów wszystkich szczebli, kierowników i pracowników działów marketingu i PR, którzy zajmują się lub planują zająć się promocją działań swojej organizacji.
Właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów wszystkich szczebli, kierowników i pracowników działów marketingu i PR, którzy zajmują się lub planują zająć się promocją działań swojej organizacji.
Program szkolenia
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Istota i pojęcie marki:
· podstawowe definicje marki
· marka zdaniem klientów
· co oznacza reputacja marki?
· cechy prawdziwej marki
· elementy budujące wartość marki (brand equity)
· zalety posiadania silnej marki
· obalanie mitów dot. marki
2. Proces budowania marki:
· podstawowe etapy budowania marki (od strategii przez tożsamość do
komunikacji)
· analiza strategiczna marki (rynek i klienci, konkurencja, potencjał)
· segmentacja klientów
· znaczenie customer insight
3. Strategia i pozycjonowanie marki:
· istota pozycjonowania
· podstawowe strategie pozycjonowania
· przykłady pozycjonowania na różnych rynkach (produkty konsumenckie,
organizacje non-profit, regiony/marketing narodowy)
· wykorzystanie koncepcji „disruption” oraz „strategii błękitnych oceanów”
· wyznaczanie wizji marki
· strategia marki a inne elementy marketingu-mix
4. Tożsamość marki:
· czym jest tożsamość marki
· tożsamość a wizerunek
· elementy tożsamości marki
· misja/obietnica marki (brand promise)
· wartości marki (brand values)
· korzyści marki (brand’s value proposition)
· esencja marki (brand essence)
· osobowość marki (personalizacja)
5. Identyfikacja marki:
· różne formy kontaktu z marką
· elementy identyfikacji marki (od nazwy do systemu identyfikacji
wizualnej, tzw. CI)
· System Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity)
6. Architektura marki:
· pojęcie architektury marki
· podstawowe typy architektury: monolityczna (branded house),
wspierająca (endorsed brands), markowa (house of brands)
· rozszerzanie marki
1. Istota i pojęcie marki:
· podstawowe definicje marki
· marka zdaniem klientów
· co oznacza reputacja marki?
· cechy prawdziwej marki
· elementy budujące wartość marki (brand equity)
· zalety posiadania silnej marki
· obalanie mitów dot. marki
2. Proces budowania marki:
· podstawowe etapy budowania marki (od strategii przez tożsamość do
komunikacji)
· analiza strategiczna marki (rynek i klienci, konkurencja, potencjał)
· segmentacja klientów
· znaczenie customer insight
3. Strategia i pozycjonowanie marki:
· istota pozycjonowania
· podstawowe strategie pozycjonowania
· przykłady pozycjonowania na różnych rynkach (produkty konsumenckie,
organizacje non-profit, regiony/marketing narodowy)
· wykorzystanie koncepcji „disruption” oraz „strategii błękitnych oceanów”
· wyznaczanie wizji marki
· strategia marki a inne elementy marketingu-mix
4. Tożsamość marki:
· czym jest tożsamość marki
· tożsamość a wizerunek
· elementy tożsamości marki
· misja/obietnica marki (brand promise)
· wartości marki (brand values)
· korzyści marki (brand’s value proposition)
· esencja marki (brand essence)
· osobowość marki (personalizacja)
5. Identyfikacja marki:
· różne formy kontaktu z marką
· elementy identyfikacji marki (od nazwy do systemu identyfikacji
wizualnej, tzw. CI)
· System Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity)
6. Architektura marki:
· pojęcie architektury marki
· podstawowe typy architektury: monolityczna (branded house),
wspierająca (endorsed brands), markowa (house of brands)
· rozszerzanie marki
Czas trwania
9.00-16.30
Prelegenci

Szkolenie prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel "Parkowa"
Warszawa
Belwederska 46/50
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
cena netto
990
zł
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje koszt wynajęcia sali, wynagrodzenie trenera, 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową oraz materiały szkoleniowe dla uczestników w formie skrytu.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Koszt udziału jednej osoby w szkoleniu wynosi 990 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
Powiadomienia o nowych terminach