O szkoleniu
Celem warsztatów, bo tak należy nazwać to spotkanie (70% czasu to ćwiczenia) jest rozwój wiedzy brygadzisty, mistrza w zakresie:
- wspierania, motywowania i budowania zespołu,
- wyboru najskuteczniejszej formy zarządzania podległym personelem,
- analizy przyczyn powstawania konfliktów wewnątrz zespołowych i określenie metod zapobiegania im,
- doskonalenia postawy asertywnej,
- skutecznych metod zarządzania czasem.
Korzyści dla uczestników:
Jest to skondensowana pigułka wiedzy praktycznej, która pozwoli rozwinąć umiejętności uczestników w zakresie:
- rozpoznawania rzeczywistych intencji i motywacji podwładnych oraz partnerów dyskusji i prowadzonych działań (bazowanie na faktach, nie własnych wyobrażeniach),
- inspirowania pracowników do efektywnego działania,
- skutecznej argumentacji i wywierania pozytywnego wpływ na drodze werbalnej i pozawerbalnej, co pozwala budować pozytywny wizerunek własny oraz reprezentowanej organizacji,
- lepszego dostrzegania potrzeb zespołu i skuteczniejszego reagowania na konflikt w zespole w oparciu o świadomą postawę asertywną w trudnych sytuacjach,
- efektywnego delegowania uprawnień w oparciu o plan pracy
Warsztaty skierowane są do kadry zarządzającej średniego i niższego szczebla w zakładach produkcyjnych
Program szkolenia
Program szkolenia:
Przywództwo – osobowość lidera
- Menadżer – pozytywy – negatywy
- Style zarządzania a moi pracownicy
- Budowanie wizerunku przywódcy
Budowanie relacji międzyludzkich
- Zasady procesu komunikacji.
- Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
- Najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji.
- Budowanie pozytywnego wizerunku.
- Techniki wywierania wpływu.
- Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
Budowanie i motywowanie zespołu
- Motywy postępowania
- Motywowanie podwładnych (integracja zespołu)
- skuteczne przekazywanie poleceń
- kontrola
- pochwała vs. (motywująca) nagana
- Zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania
Rozwijanie postawy asertywnej
- Postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia).
- Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne).
- Czynniki hamujące asertywność.
- Rozwijanie postawy asertywnej
- praca z „hamulcami” asertywności,
- budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie
Narzędzia wspierające rozwój kompetencji i zaangażowania pracowniczego
- 5S
- System sugestii
- 5x Dlaczego?
- Praca w małych grupach
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.
Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.
Szkolenia zamknięte
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.
https://effectgroup.pl/szkolenia-efs/
Masz pytania? Napisz do nas
