Szkolenie

Budować wizerunek - Profesjonalna prezentacja produktu i autoprezentacja w kontaktach handlowych

O szkoleniu

Zaprezentuj profesjonalnie siebie oraz swój produkt i zdobądź zaufanie swoich klientów
Kto powinien wziąć udział?
Zaprezentuj profesjonalnie siebie oraz swój produkt i zdobądź zaufanie swoich klientów

Program szkolenia

• 4 S - Samopoznanie, Samoocena, Samodoskonalenie i Samoakceptacja podstawą do autoprezentacji
Wykorzystanie mechanizmów psychologicznych w procesie kreowania wizerunku
• Składniki profesjonalnej prezentacji.
Etapy prezentacji.
Autoprezentacja wyglądu zewnętrznego, savoir-vivre w relacjach biznesowych
Ja publiczne i ja prywatne - zjawisko pozytywnej autoprezentacji.
• Mowa ciała – analiza gestów i zachowań
Pożądane oraz niepożądane sygnały komunikacji pozawerbalnej podczas autoprezentacji
Techniki kreowania wizerunku
• Sposoby radzenia sobie z tremą
Stres w autoprezentacji – jak go pokonać.
Korelacja mowy werbalnej i niewerbalnej.
Strefy proksemiczne – odległość interpersonalna.
Techniki prawidłowego wykorzystania emocji
• Metody efektywnej prezentacji oferty, produktu
Dostosowanie oferty, produktu do potrzeb odbiorców
Rozpoznawanie typów klientów, a prezentacja produktu
Techniki wywierania wpływu podczas prezentacji produktu
Przygotowanie do prezentacji, indywidualne wystąpienia

Prelegenci

Cytat
Monika Jastrzębska

Jej pasja to praca z ludźmi, której wiodącym mottem jest inspirowanie, wspieranie i pomaganie im w osiąganiu rezultatów w zgodzie z ich osobistym potencjałem. W trakcie zajęć tworzy przestrzeń sprzyjającą odkrywaniu naturalnych zdolności osób, z którymi pracuje. Certyfikowany trener biznesu, doradca personalny, specjalista w zakresie miękkich umiejętności managerskich. Absolwentka psychologii oraz pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe oraz ugruntowaną wiedzę teoretyczną. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się min. w szkoleniach z zakresu komunikacji, zarządzania czasem, budowania zespołu, sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych, autoprezentacji oraz technik skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników.

Gdzie i kiedy

Kraków 30 września 2011
Hotel Atrium

Kraków

ul. Krzywa 7

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 12 września 2011
Hotel Atrium

Kraków

ul. Krzywa 7

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
182
91 PLN
Cena zawiera:
  • Cena netto za uczestnictwo w jednym szkoleniu wynosi dla: Pracowników mikro firm – 91,28 zł (Vat zw.); Pracowników małych firm – 91,28 zł (Vat zw.); Pracowników średnich firm – 136,93 zł (Vat zw.); Pracowników dużych firm – 182,57 zł (Vat 23%) Koszt szkolenia obejmuje Uczestnictwo w warsztacie Catering - przerwa kawowa i obiadowa Materiały dydaktyczne
Weź udział

Organizator

HRtec Sp. z o.o.
31-340 Kraków
Chełmońskiego 70B/6
woj. małopolskie
Działamy na rynku usług szkoleniowych i badań marketingowych od 2003 roku. Powstaliśmy w wyniku połączenia się trzech firm: Openlearning – szkolenia i doradztwo, Openconsulting – badania marketingowe i Opentechnology – rozwiązania I...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zatrudnienie lub własna działalność na terenie Małopolski

W ramach projektu dofinansowanego z funduszy EFS ”Wzrost umiejętności sprzedażowych kobiet i mężczyzn z Małopolski” realizowane są szkolenia z 5 zakresów (Sprzedawać więcej, Negocjować skutecznie, Organizować Pracę, Komunikować lepiej, Budować

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HRtec Sp. z o.o.
31-340 Kraków Chełmońskiego 70B/6
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!