Szkolenie: BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTA. CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-doswiadczen-klienta-customer-experience-management-69695

Informacje o szkoleniu

  • BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTA. CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT


    ID szkolenia: 69695
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    Atrium Centrum
    al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 23-24.04.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 - 17:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Budowanie kultury firmy przyjaznej klientowi, na bazie doświadczeń klienta. Niech Twoja firma opiera się na wartościach cenionych przez Twoich klientów.

Szkolenie skierowane jest do:

- specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta
- specjalistów ds. marketingu
- brand managerów
- dyrektorów handlowych

Program szkolenia:

1. Budowanie i pielęgnowanie kultury przyjaznej klientowi

CEM w dzisiejszym zarządzaniu i gospodarce – czym jest, a czym nie jest?
Po czym poznać przyjazną klientowi kulturę w organizacji?
Co to jest ekosystem customer experience i dlaczego warto go zrozumieć?
Najlepsze praktyki w budowaniu kultury przyjaznej klientowi
2. Projektowanie VoC (Voice of the Customer): pomiar i analiza

Źródła VoC (głosu/opinii klienta) dla przedsiębiorstwa
Rodzaje informacji zwrotnej klientów
Poziomy pomiaru informacji zwrotnej klientów
Mapowanie punktów styku i podróży klientów
Kanały i techniki zbierania informacji zwrotnej klientów, feedback zamówiony vs niezamówiony
Jak uniknąć pułapek przy projektowaniu pomiaru informacji zwrotnej klientów
Narzędzia pomiarowe – najlepsze praktyki
Definiowanie i wykorzystywanie wskaźników satysfakcji i doświadczenia klientów
Analiza i raportowanie VoC w organizacji, systemy EFM
3. Customer Experience ROI – ile opłaca się zainwestować w CX?

Wartość klienta dla organizacji a customer experience
Jak oszacować Customer Experience ROI?
4. Jak ulepszać doświadczenie klienta?

CX w systemach motywacyjnych
Wdrażanie ulepszeń strukturalnych
Czym jest closed feedback loop – i dlaczego jest takie ważne?
5. Budowanie strategii CEM

Strategie customer experience management
Customer experience management a strategia organizacji
Stopnie dojrzałości organizacji ze względu na customer experience management
Strategiczne podejście do implementacji customer experience management

Informacje o prelegentach:

dr Wojciech Trzebiński

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 - do ceny proszę doliczyć podatek VAT

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia przyjmowane przez formularz dostępny na stronie www.szkoleniaatrium.pl. Płatność na podstawie proformy przed szkoleniem.

Szkolenie, kurs: BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTA. CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT