Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl/szkolenie/budowanie-efektywnych-zespolow-w-branzy-hotelarsko-gastronomicznej-44933-id78

Informacje o szkoleniu

  • Budowanie efektywnych zespołów w branży hotelarsko-gastronomicznej


    ID szkolenia: 44933
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Łódź, Hotel Ambasador Chojny
    Kosynierów Gdyńskich 8
    93-320 Łódź
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Dzień I: 11.00 - 18.30
    Dzień II: 8.30 - 17.00
  • Organizator szkolenia:

    CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Budowanie i kierowanie zespołami to umiejętność, jaką powinien posiadać każdy szef, bowiem grupa (team) tworzy wartość, która nie jest tylko zwykłą sumą wartości poszczególnych osób. Powstaje „wartość dodana” zwiększająca wydatnie sprawność funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarsko-gastronomicznego.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie szczególnie polecamy:
Kierownikom, menadżerom średniego i wyższego szczebla, szefom, dyrektorom, właścicielom, osobom kierującym zespołem pracowników, liderom zespołów.

Program szkolenia:

Zakres tematyczny:

budowanie dobrej komunikacji w zespole
dobra atmosfera czy dobrze wykonane zadanie? – co jest ważniejsze dla efektywnego zespołu?
etapy rozwoju zespołu – jak wspierać zespół w podążaniu we właściwym kierunku?
role pełnione w zespole i ich znaczenie dla efektywnego zespołu
diagnoza własnego zespołu pracowników pod kątem etapu rozwoju i pełnionych w zespole ról
dlaczego budować zespół i współpracę w zespole – czy to się opłaca?
strategia dochodzenia do współpracy
metody rozwiązywania konfliktów
co powinien robić współpracujący i efektywny zespół?

Informacje o prelegentach:

Artur Szczygieł-Ryss - trener, konsultant - absolwent pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 16 lat zajmuje się szkoleniami dla kadry zarządzającej, handlowców i personelu obsługującego klientów. Specjalizuje się w szkoleniach z różnorodnych aspektów zarządzania i kierowania pracownikami oraz zespołami, zarządzania zmianą, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Jako konsultant zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem profili kompetencyjnych pracowników, wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, badaniami marketingowymi (ilościowe i jakościowe) dotyczącymi opinii nt. usług, produktów i rynkowej konkurencji. Z Centrum Doskonalenia Kadr CEDEKA współpracuje od 6 lat prowadząc szkolenia dla menadżerów i pracowników branży HoReCa, z budowania zespołów, motywowania pracowników, technik sprzedaży osobistej, obsługi klienta. Posiada certyfikat Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (rekomendacja nr 215).

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 730 - za osobę

Cena zawiera:

uczestnictwo w zajęciach, 2 obiady, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe i zestaw materiałów do ćwiczeń, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, pomoc i konsultacje po szkoleniu

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w przestronnych, dwuosobowych pokojach wyposażonych w łazienkę, TV-SAT, bezpłatne łącze internetowe, telefon.
W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają ponadto: restauracja, Lobby Bar oraz GRATIS – sauna fińska lub na podczerwień, parking.

Wydarzenie: Budowanie efektywnych zespołów w branży hotelarsko-gastronomicznej