Budowanie marki firmy- strategia rozwoju
O szkoleniu
- zdobycie wiedzy na temat kreowania marki firmy
- poznanie sposobów i narzędzi pozycjonowania marki
-poznanie cyklu życia marki
Przedsiębiorcy, menedżerowie wyższego i średniego szczebla, osoby odpowiedzialne za wizerunek marki worganizacji
Program szkolenia
Czym jest marka i jak działa:
- Tożsamość i wizerunek marki (trzy typy wizerunku marki).
- Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
- Znaczenie i rola marki w realizowaniu przez firmę strategii biznesowej.
- Koncepcja funkcjonowania marki i jej znaczenie dla efektywnej sprzedaży.
- Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.
Dlaczego dbanie o wizerunek jest istotne? – moderowana burza mózgów.
Spójny system identyfikacji wizualnej jako podstawa do skutecznego zarządzania marką:
Pozycjonowanie marki.
- Czym jest pozycjonowanie i jakie może przynieść konsekwencje?
- Koncepcja Jack Trout`a i co z niej wynika.
- Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
- Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.
Cykl życia marki.
- Procesy jakim podlega marka.
- Narzędzia możliwe do wykorzystania w poszczególnych cyklach życia.
- Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.
Rebranding.
- Czym jest i kiedy może dać marce „drugie życie”, a kiedy się z nim wstrzymać – dobre i złe przykłady z branży Klienta.
- Omówienie procesu rebrandingu z możliwymi scenariuszami rozwoju marki.
- Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..
Dobre i złe praktyki w budowaniu marki (przykłady z branży Klienta).
PROPONOWANE ĆWICZENIA
- Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.
- Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
- Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
- Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.
- Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.
- Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..
- Ćwiczenia na przykładach z branży Klienta.
Prelegenci


Trener SGP
Weź udział
- proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
