Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-marki-firmy-strategia-rozwoju-74030-id1217

Informacje o szkoleniu

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cele szkolenia:

- zdobycie wiedzy na temat kreowania marki firmy

- poznanie sposobów i narzędzi pozycjonowania marki

-poznanie cyklu życia marki

Szkolenie skierowane jest do:

Przedsiębiorcy, menedżerowie wyższego i średniego szczebla, osoby odpowiedzialne za wizerunek marki worganizacji

Program szkolenia:

Czym jest marka i jak działa:

  • Tożsamość i wizerunek marki (trzy typy wizerunku marki).
  • Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
  • Znaczenie i rola marki w realizowaniu przez firmę strategii biznesowej.
  • Koncepcja funkcjonowania marki i jej znaczenie dla efektywnej sprzedaży.
  • Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.


Dlaczego dbanie o wizerunek jest istotne? – moderowana burza mózgów.

Spójny system identyfikacji wizualnej jako podstawa do skutecznego zarządzania marką:

Pozycjonowanie marki.

  • Czym jest pozycjonowanie i jakie może przynieść konsekwencje?
  • Koncepcja Jack Trout`a i co z niej wynika.
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
  • Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.


Cykl życia marki.

  • Procesy jakim podlega marka.
  • Narzędzia możliwe do wykorzystania w poszczególnych cyklach życia.
  • Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.


Rebranding.

  • Czym jest i kiedy może dać marce „drugie życie”, a kiedy się z nim wstrzymać – dobre i złe przykłady z branży Klienta.
  • Omówienie procesu rebrandingu z możliwymi scenariuszami rozwoju marki.
  • Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..


Dobre i złe praktyki w budowaniu marki (przykłady z branży Klienta).

PROPONOWANE ĆWICZENIA
 

  • Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.
  • Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
  • Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.
  • Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.
  • Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..
  • Ćwiczenia na przykładach z branży Klienta.

Informacje o prelegentach:

Trener SGP

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł + 23% VAT za osobę
  • 1190 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu powyżej 2 osób

Cena zawiera:

proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Budowanie marki firmy- strategia rozwoju