Szkolenie: Budowanie marki wg Pawła Tkaczyka

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-marki-wg-pawla-tkaczyka-68908

Informacje o szkoleniu

  • Budowanie marki wg Pawła Tkaczyka


    ID szkolenia: 68908
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Hotel Kossak****
    plac Kossaka 1
    Kraków
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 26.06.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    6
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Silna marka to taka, za którą konsument pożąda, zapominając na chwilę o cenie, jaką musi zapłacić. To pozycja w głowie klienta, której konkurencja nie jest w stanie podrobić. W końcu to przewaga nad rynkiem i większe zarobki. Jak tworzyć takie silne marki? Wystarczy zrobić pierwszy krok i zapisać się na nasze wakacyjne szkolenie.

Szkolenie skierowane jest do:

Pracowników marketingu, PR, sprzedaży,
Product i brand managerów,
Kadry zarządzającej.

Program szkolenia:

26 CZERWCA 2017 R. (PONIEDZIAŁEK)

8.30 - 9.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

MARKA „DZIEJĘ SIĘ W GŁOWIE, CZYLI JAK TAM DOTRZEĆ?
Budowanie silnej marki, która miażdży konkurencję!

Na jakich poziomach funkcjonuje marka?
Użyteczność, głupcze! O wartości dodanej i postrzeganej użyteczności.
Ocena skuteczności Twoich działań, czyli skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?

TWORZENIE NOWEJ MARKI
Od „zwykłego” produktu lub usługi do silnej marki.

New Thinking design- nazywanie firm i produktów.
Komunikacja marki: koncepcja, symbole, język.
Na co zwracać uwagę? Symbole marki: logo, ikony, identyfikacja wizualna.
Struktura marki: ludzie, procedury, opowieść.

ZARZĄDZANIE PORTFELEM MAREK
Masz w firmie więcej Brandów, niż Ci się wydaje!

Strategie planowania portfela marek
Marka parasolowa, marka indywidualna, inne.
Praktyczne metody wyboru strategii portfela marek.

NOWOCZESNY BRANDING, CZYLI JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ?
Dzisiejsze rynki to konwersacje. Marki to opowieści. Naucz się je tworzyć.

Strategia pozycjonowania marki. Praktyczne kroki do sukcesu.
Rytualizacja marki – wpisywanie się w dzienne rytuały konsumentów.
Marka w przestrzeni social media. Jak się do tego zabrać?

SESJA ĆWICZENIOWA

ZBUDUJMY RAZEM SILNĄ MARKĘ TWOJEJ FIRMY!

16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Paweł Tkaczyk


Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 970 - 1270

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 07.06.2017 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.06.2017 - 1270 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Budowanie marki wg Pawła Tkaczyka