Szkolenie

Budowanie relacji i zaufania w firmie - warsztaty

O szkoleniu

Celem warsztatów jest budowanie wzajemnych relacji i kompetencji niezbędnych do stworzenia i utrzymywania efektywnych zespołów. Skuteczność zespołu jest największa, gdy między zachowaniami zadaniowymi i zespołowymi istnieje właściwa proporcja, natomiast zachowania indywidualne są ograniczone do minimum. Gdyby członkowie zespołu koncentrowali się głównie na realizacji zadań, osiąganie celu byłoby trudne, gdyż relacje w zespole ulegałyby stałemu pogorszeniu. Podobnie, gdyby członkowie zespołu przejawiali głównie zachowania zespołowe, ich praca byłaby z pewnością przyjemna, lecz nie prowadziłaby do wyznaczonych celów. Im silniejszy jest wpływ zachowań indywidualnych, tym większa musi być przeciwwaga zachowań zadaniowych i zespołowych. Lider zespołu powinien więc wzmacniać zachowania zadaniowe i zespołowe członków swojego zespołu oraz dbać o ich właściwe proporcje. Powinien też być przygotowany do podjęcia odpowiednich działań w przypadku wystąpienia zachowań indywidualnych.
Kto powinien wziąć udział?
Auditor dostawców, Auditor wewnętrzny, Główna księgowa, Handlowiec, Inżynier procesu, Inżynier produktu, Kierownik Działu Administracji i Infrastruktury, Kierownik Działu Finansowego i Controllingu, Kierownik Działu Logistyki i Zakupów, Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży, Kierownik Działu Produkcji i Usług, Kierownik Działu Zapewnienia Jakości, Kierownik laboratorium, Kontroler jakości, Koordynator wdrożenia, Lider zespołu produkcyjnego, Logistyk, Magazynier, Menedżer, Mistrz i Brygadzista, Operator / pracownik produkcyjny, Pracownicy Utrzymania ruchu, Pracownik BHP, Pracownik Działu Sprzedaży, Pracownik Działu Zakupów, Pracownik laboratorium / metrolog, Serwisant, Specjalista ds. Jakości / inżynier jakości, Specjalista ds. marketingu, Technolog/konstruktor, Trener wewnętrzny

Program szkolenia

Moduł I

Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne

Cel: uświadomienie sobie własnych zachowań w procesie komunikacji oraz w warunkach emocjonalnego wpływu na wykonywane zadanie



Moduł II

Zespół i zasady jego funkcjonowania

Cel: poznanie etapów formowania się zespołów, omówienie poszczególnych etapów, określenie cech efektywnych



Moduł III

Role zespołowe

Cel: poznanie ról zespołowych i diagnoza własnych preferencji w tym obszarze



Moduł IV

Zjawiska grupowe

Cel: poznanie i przedyskutowanie zjawisk, które mogą mieć zarówno negatywny jaki i pozytywny wpływ na

zespół i jego członków



Moduł V

Koło konfliktu

Cel: weryfikacja własnych poglądów, otwartości na poglądy innych, łatwości w procesie przekonywania innych, zdobywania innych dla własnej sprawy, doboru argumentów oraz świadomości tematów/opinii/wartości, które nie podlegają dyskusji

Czas trwania

1 dzień - 7 h
Terminy szkolenia:
26.07.2017
30.10.2017

Prelegenci

Cytat
Trener TQMsoft

Gdzie i kiedy

Kraków 15 - 16 stycznia 2018
TQMsoft

31-231 Kraków

Bociana 22a

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
zł netto/os.
1650 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wysłanie zgłoszenia na szkolenie- Kart a zgłoszenia.
W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!