Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-relacji-z-klientami-2-dniowe-warsztaty-praktyczne-duza-dawka-inspiracji-i-wiedzy-74601-id802

Informacje o szkoleniu

  • Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!


    ID szkolenia: 74601
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Kadry, Human Resources Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Gdańsk

    Gdańsk
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16h
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    Libelta 1a/2
    61-706 Poznań
    woj. wielkopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

-

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z Klientem. W szczególności szkolenie rekomendujemy:
-specjalistom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę Klientów
-doradcom i konsultantom pierwszego kontaktu
-kadrze zarządzającej zespołami odpowiedzialnymi za za sprzedaż i obsługę Klientów
-osobom decyzyjnym, którym zależy na podniesieniu efektywności pracowników i organizacji.

Cel szkolenia

Koszt pozyskania lojalności aktualnego Klienta jest około pięciokrotnie niższy od pozyskania nowego.

W budowaniu właściwych i długotrwałych relacji z Klientami niezbędne są:
-stosowanie zasad komunikowania się,
-zdolności dopasowania sposobu komunikacji do typu i oczekiwań Klienta,
-stosowanie technik perswazji i metod wywierania wpływu,
-poznanie indywidualnych potrzeb Klienta,
-posługiwanie się językiem korzyści w kontaktach z Klientami,
-profesjonalizm na każdym etapie współpracy.

Wszystkie powyższe aspekty zostaną omówione podczas zajęć, a kompendium właściwych praktyk budowania relacji z Klientami zostanie wypracowane wspólnie przez Trenera i Uczestników podczas licznych ćwiczeń szkoleniowych.

Najważniejszym celem szkolenia jest uświadomienie Uczestnikom jak uczciwy, profesjonalny i partnerski sposób obsługi może przyczynić się do budowania trwałych więzi z Klientami.

Korzyści dla uczestników

Udział w szkoleniu wyposaży Uczestników w wiedzę i umiejętności praktyczne pozwalające na budowanie trwałych relacji z Klientami. Uczestnicy poznają standardy profesjonalnej komunikacji z Klientami, również na etapie kontaktów po osiągnięciu celu biznesowego, będą potrafili zredukować chęć przejścia Klienta do konkurencji, a także bardziej skutecznie odpowiadać na oczekiwania Klientów.
Trener pokaże Uczestnikom jak sprawić by Klient czuł się komfortowo oraz jak skoncentrować się na obszarach ważnych dla Klienta.
Najważniejszą korzyścią udziału w szkoleniu dla Uczestników i Organizacji jest zwiększenie prawdopodobieństwa, że kolejne rozmowy z Klientami będą bardziej efektywne i interesujące. Udział w zajęciach zapewni dużą dawkę inspiracji i wiedzy!

Metodologia

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

SZKOLENIE REALIZOWANE PRZY UŻYCIU KAMERY VIDEO

Szczególnie ciekawe i pozwalające spojrzeć na siebie z innej perspektywy będą zajęcia z użyciem kamery, podczas których każdy z uczestników szkolenia będzie mógł zostać poddany konstruktywnej ocenie.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie.
Prezentacja uczestników.
Oczekiwania.
Największe trudności związane z budowaniem relacji z Klientami?
2. Dlaczego Klienci odchodzą?
Wartość i satysfakcja Klienta.
Oczekiwania Klienta.
Narzędzia do śledzenia i pomiaru satysfakcji Klienta.
3. Po co nam zadowolony Klient?
Dostarczenie wartości i satysfakcji Klientowi.
Przyciąganie Klientów.
4. Koszty utraty Klientów.
Potrzeba zatrzymania Klientów.
5. Zarządzanie relacjami z Klientami.
6. Czynniki redukujące chęć przejścia Klienta do konkurencji.
Kapitał wartości dla klienta.
Kapitał marki.
Kapitał relacji.
7.Budowanie silnych więzi z Klientami.
Inicjowanie pozytywnych rozmów telefonicznych.
Rekomendowanie.
Szczera rozmowa.
Wykorzystywanie telefonu.
Wyrazy wdzięczności.
8. Jak budować strukturalne relacje z Klientem?
Długoterminowe umowy.
Jakość najlepszą gwarancją wierności Klientów.
9. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych
Typy Klientów.
12 przykazań w obsłudze Klientów.
Oferowanie korzyści Klientowi.
Odpowiedzi na pytania i udzielanie informacji.
Reakcja na obiekcje Klienta.
Reklamacje, a budowanie dalszych relacji pozwalających na kontynuowanie współpracy.
Reguła TPD.
5 porad dotyczących reagowania na sytuacje sporne.
Zasada FURA.
Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.


Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad


Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja1390.00zł netto (+23% VAT)
 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1750 zł netto (+23% Vat)

Informacje o prelegentach:

Praktyk biznesu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie (Cadbury Wedel). Ostatnie kilka lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych. Przez 5 lat członek rady nadzorczej w spółce handlowej. Doświadczony wykładowca i trener, ekspert w zakresie treningów menedżerskich. Trener, Coach, Menedżer szkolący. Specjalizuje się w programach z zakresu umiejętności handlowych, umiejętności menedżerskich oraz autoprezentacji. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP w szkole NLP Neuredukacja. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł netto

Cena zawiera:

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 


Wydarzenie: Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!