Szkolenie

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Koszt pozyskania lojalności aktualnego Klienta jest około pięciokrotnie niższy od pozyskania nowego.

W budowaniu właściwych i długotrwałych relacji z Klientami niezbędne są:
-stosowanie zasad komunikowania się,
-zdolności dopasowania sposobu komunikacji do typu i oczekiwań Klienta,
-stosowanie technik perswazji i metod wywierania wpływu,
-poznanie indywidualnych potrzeb Klienta,
-posługiwanie się językiem korzyści w kontaktach z Klientami,
-profesjonalizm na każdym etapie współpracy.

Wszystkie powyższe aspekty zostaną omówione podczas zajęć, a kompendium właściwych praktyk budowania relacji z Klientami zostanie wypracowane wspólnie przez Trenera i Uczestników podczas licznych ćwiczeń szkoleniowych.

Najważniejszym celem szkolenia jest uświadomienie Uczestnikom jak uczciwy, profesjonalny i partnerski sposób obsługi może przyczynić się do budowania trwałych więzi z Klientami.

 

Korzyści dla uczestników

Udział w szkoleniu wyposaży Uczestników w wiedzę i umiejętności praktyczne pozwalające na budowanie trwałych relacji z Klientami. Uczestnicy poznają standardy profesjonalnej komunikacji z Klientami, również na etapie kontaktów po osiągnięciu celu biznesowego, będą potrafili zredukować chęć przejścia Klienta do konkurencji, a także bardziej skutecznie odpowiadać na oczekiwania Klientów.
Trener pokaże Uczestnikom jak sprawić by Klient czuł się komfortowo oraz jak skoncentrować się na obszarach ważnych dla Klienta.
Najważniejszą korzyścią udziału w szkoleniu dla Uczestników i Organizacji jest zwiększenie prawdopodobieństwa, że kolejne rozmowy z Klientami będą bardziej efektywne i interesujące. Udział w zajęciach zapewni dużą dawkę inspiracji i wiedzy!

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z Klientem. W szczególności szkolenie rekomendujemy:
-specjalistom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę Klientów
-doradcom i konsultantom pierwszego kontaktu
-kadrze zarządzającej zespołami odpowiedzialnymi za za sprzedaż i obsługę Klientów
-osobom decyzyjnym, którym zależy na podniesieniu efektywności pracowników i organizacji.

 

Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

SZKOLENIE REALIZOWANE PRZY UŻYCIU KAMERY VIDEO

Szczególnie ciekawe i pozwalające spojrzeć na siebie z innej perspektywy będą zajęcia z użyciem kamery, podczas których każdy z uczestników szkolenia będzie mógł zostać poddany konstruktywnej ocenie.

 

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

 

1. Wprowadzenie.
Prezentacja uczestników.
Oczekiwania.
Największe trudności związane z budowaniem relacji z Klientami?
2. Dlaczego Klienci odchodzą?
Wartość i satysfakcja Klienta.
Oczekiwania Klienta.
Narzędzia do śledzenia i pomiaru satysfakcji Klienta.
3. Po co nam zadowolony Klient?
Dostarczenie wartości i satysfakcji Klientowi.
Przyciąganie Klientów.
4. Koszty utraty Klientów.
Potrzeba zatrzymania Klientów.
5. Zarządzanie relacjami z Klientami.
6. Czynniki redukujące chęć przejścia Klienta do konkurencji.
Kapitał wartości dla klienta.
Kapitał marki.
Kapitał relacji.
7.Budowanie silnych więzi z Klientami.
Inicjowanie pozytywnych rozmów telefonicznych.
Rekomendowanie.
Szczera rozmowa.
Wykorzystywanie telefonu.
Wyrazy wdzięczności.
8. Jak budować strukturalne relacje z Klientem?
Długoterminowe umowy.
Jakość najlepszą gwarancją wierności Klientów.
9. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych
Typy Klientów.
12 przykazań w obsłudze Klientów.
Oferowanie korzyści Klientowi.
Odpowiedzi na pytania i udzielanie informacji.
Reakcja na obiekcje Klienta.
Reklamacje, a budowanie dalszych relacji pozwalających na kontynuowanie współpracy.
Reguła TPD.
5 porad dotyczących reagowania na sytuacje sporne.
Zasada FURA.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener SEMPER - Specjalista ds. umiejętności miękkich.

Gdzie i kiedy

Online 20 - 21 stycznia 2022

Gdzie i kiedy

Gdańsk 20 - 21 stycznia 2022
-

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Online 17 - 18 lutego 2022

Gdzie i kiedy

Poznań 17 - 18 lutego 2022
-

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Online 17 - 18 marca 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 marca 2022
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 6 - 7 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Gdańsk 6 grudnia 2021
-

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Online 4 - 5 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Poznań 4 - 5 listopada 2021
-

Poznań

woj. wielkopolskie

Zapisz się

Szkolenia stacjonarne
zł netto
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Szkolenia on-line
zł netto
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER prosimy o wypełnienie formularza rejestracji dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać wszelkie niezbędne informacje organizacyjne, w tym dotyczące płatności.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!