Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Koszt pozyskania lojalności aktualnego Klienta jest około pięciokrotnie niższy od pozyskania nowego.

W budowaniu właściwych i długotrwałych relacji z Klientami niezbędne są:
-stosowanie zasad komunikowania się,
-zdolności dopasowania sposobu komunikacji do typu i oczekiwań Klienta,
-stosowanie technik perswazji i metod wywierania wpływu,
-poznanie indywidualnych potrzeb Klienta,
-posługiwanie się językiem korzyści w kontaktach z Klientami,
-profesjonalizm na każdym etapie współpracy.

Wszystkie powyższe aspekty zostaną omówione podczas zajęć, a kompendium właściwych praktyk budowania relacji z Klientami zostanie wypracowane wspólnie przez Trenera i Uczestników podczas licznych ćwiczeń szkoleniowych.

Najważniejszym celem szkolenia jest uświadomienie Uczestnikom jak uczciwy, profesjonalny i partnerski sposób obsługi może przyczynić się do budowania trwałych więzi z Klientami.

Korzyści dla uczestników

Udział w szkoleniu wyposaży Uczestników w wiedzę i umiejętności praktyczne pozwalające na budowanie trwałych relacji z Klientami. Uczestnicy poznają standardy profesjonalnej komunikacji z Klientami, również na etapie kontaktów po osiągnięciu celu biznesowego, będą potrafili zredukować chęć przejścia Klienta do konkurencji, a także bardziej skutecznie odpowiadać na oczekiwania Klientów.
Trener pokaże Uczestnikom jak sprawić by Klient czuł się komfortowo oraz jak skoncentrować się na obszarach ważnych dla Klienta.
Najważniejszą korzyścią udziału w szkoleniu dla Uczestników i Organizacji jest zwiększenie prawdopodobieństwa, że kolejne rozmowy z Klientami będą bardziej efektywne i interesujące. Udział w zajęciach zapewni dużą dawkę inspiracji i wiedzy!

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z Klientem. W szczególności szkolenie rekomendujemy:
-specjalistom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę Klientów
-doradcom i konsultantom pierwszego kontaktu
-kadrze zarządzającej zespołami odpowiedzialnymi za za sprzedaż i obsługę Klientów
-osobom decyzyjnym, którym zależy na podniesieniu efektywności pracowników i organizacji

Program szkolenia

1. Wprowadzenie.
Prezentacja uczestników.
Oczekiwania.
Największe trudności związane z budowaniem relacji z Klientami?
2. Dlaczego Klienci odchodzą?
Wartość i satysfakcja Klienta.
Oczekiwania Klienta.
Narzędzia do śledzenia i pomiaru satysfakcji Klienta.
3. Po co nam zadowolony Klient?
Dostarczenie wartości i satysfakcji Klientowi.
Przyciąganie Klientów.
4. Koszty utraty Klientów.
Potrzeba zatrzymania Klientów.
5. Zarządzanie relacjami z Klientami.
6. Czynniki redukujące chęć przejścia Klienta do konkurencji.
Kapitał wartości dla klienta.
Kapitał marki.
Kapitał relacji.
7.Budowanie silnych więzi z Klientami.
Inicjowanie pozytywnych rozmów telefonicznych.
Rekomendowanie.
Szczera rozmowa.
Wykorzystywanie telefonu.
Wyrazy wdzięczności.
8. Jak budować strukturalne relacje z Klientem?
Długoterminowe umowy.
Jakość najlepszą gwarancją wierności Klientów.
9. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych
Typy Klientów.
12 przykazań w obsłudze Klientów.
Oferowanie korzyści Klientowi.
Odpowiedzi na pytania i udzielanie informacji.
Reakcja na obiekcje Klienta.
Reklamacje, a budowanie dalszych relacji pozwalających na kontynuowanie współpracy.
Reguła TPD.
5 porad dotyczących reagowania na sytuacje sporne.
Zasada FURA.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w spółce akcyjnej, dla której stworzyła, wdrożyła i poprowadziła cykl szkoleń dotyczących systemu controllingu dla kierowników tej spółki. Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń. Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002. Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy. Prowadziła szkolenia dla kadry menedżerskiej, negocjatorów, trenerów i pracowników: MSWiA, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Philip Morris, T.U. Allianz S.A., ING Bank Śląski, PZU S.A., KGHM, Skoda Auto Polska S.A., Zelmer S.A., Portów Lotniczych, sieci Intermarche i innych. Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar. 
Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera, negocjatora i trenera. Jest współautorką EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami. Specjalizuje się w szkoleniach trenerskich, negocjacyjnych i menedżerskich. Ceniona szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną, ciekawy i inspirujący sposób prowadzenia zajęć oraz umiejętność motywowania Uczestników do rozwoju.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Wrocław

woj. dolnośląskie

Online 14-15 lipiec 2022
-

Poznań

woj. wielkopolskie

Online 25-26 sierpień 2022
-

Kraków

woj. małopolskie

Online 5-6 grudzień 2022

Rejestracja

szkolenie stacjonarne
zł netto
1 348
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 390 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
szkolenie online
zł netto
1 251
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!