Szkolenie

Budowanie relacji z Klientem.

O szkoleniu

Szkolenie dotyczące zarówno follow up’u i umacniania wizerunku firmy w oczach zadowolonego Klienta, budowania długotrwałych relacji jak i negocjowania zastrzeżeń oraz przyjmowania reklamacji.

Procesy obsługi Klienta to kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy. Z tej perspektywy niezbędne jest myślenie o firmie, jako zorientowanej na Klienta. Firma dba o rozwój poprzez tworzenie, wdrażanie i monitorowanie standardów obsługi Klienta.

Jest to warsztat rozwijający rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, który jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy oraz komunikacji interpersonalnej, motywacji i kreacji wizerunku firmy na wymagającym rynku.

Szkolenie umożliwi Państwu:
- identyfikację rodzaju klienta i poznanie charakterystyki poszczególnych rodzajów
- sposoby nawiązania i utrzymania pozytywnego kontaktu z klientem
- poznanie technik poprawnej komunikacji z klientem
- elementy i etapy budowania relacji z klientami
- poznanie technik autoprezentacji w kontakcie z klientem

FORMA ZAJĘĆ:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas krótkiego wykładu wprowadzającego, ćwiczeń praktycznych, testów oraz dyskusji. Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu kursu. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania.
Kto powinien wziąć udział?
Zadowolony Klient to najlepsza reklama dla Twojej firmy!!! Jeżeli chcesz poznać tajemnice budowania trwałych relacji z Klientem, to nie może zabraknąć Ciebie na tym szkoleniu!

Program szkolenia

1. Typologia klientów – jaki rodzaj klienta można spotkać?
- najczęstsze zachowania klientów
- typologie klientów i ich style podejmowania decyzji:
- Wg. Guta – rodzaje klientów:
- Klient Ja
- Klient Inni
- Klient Problemy
- Klient Zgodny
- Klient Negujący
- Klient Systematyczny
- Klient Chaotyczny
- Klient Osobisty
- Klient Rzeczowy

2. Produkt – techniki prezentacji produktu
- przekazywanie informacji o ofercie i firmie:
- zrozumiałość przekazu - praca nad dykcją i brzmieniem głosu
- dostosowanie słownictwa do klienta
- argumentowanie
- jak przekazać korzyści płynące z oferty
- jak rozwiewać wątpliwości klienta
- jak szybko i właściwie odpowiadać na pytania?

3. Budowanie relacji z klientem
- pierwszy krok - identyfikacja rodzaju klienta
- sprzedaż – etapy nawiązywania i utrzymywania relacji sprzedażowej
- nawiązanie kontaktu
- określenie celu sprzedaży
- rozpoznawanie potrzeb klienta
- metody prezentacji produktu
- sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta
- zamykanie sprzedaży
- opieka posprzedażna

4. Komunikacja z klientem – techniki i metody:
- mówienie językiem klienta - rozpoznanie i dopasowanie się do klienta
- mowa ciała w komunikacji z klientem
- empatyczne słuchanie klienta
- umiejętność zadawania pytań
- mowa ciała w komunikacji z klientem

5. Autoprezentacja:
- techniki wywierania dobre wrażenie
- strój, postawa, mimika – komunikaty których nie słychać
- budowanie pozytywnego klimatu rozmowy
- kończenie rozmowy - pozostawianie dobrego wrażenia

Czas trwania

2 dni (16 godzin dydaktycznych)

Prelegenci

Cytat
Karolina Zawadzka

Trener biznesu, szkoleń miękkich - w zakresie komunikacji, obsługi klienta, budowania wizerunku, budowania relacji biznesowych.

Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i specjalistów firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego.
Znając kulturę organizacyjną Klienta buduje wraz z nim reguły komunikacji oraz odkrywa nowe formy relacji w zespołach.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania, Specjalizacja Marketing.

Gdzie i kiedy

Warszawa 28 - 29 lutego 2012
Hotel Łazienkowski

00-465 Warszawa

ul. 29 Listopada 3b

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
Promocja ! Zgłoszenie do 10.02.2012r. - cena 1090 zł brutto
1190 PLN
Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe, catering
Weź udział

Organizator

HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
woj. mazowieckie
Misją firmy HMD Consulting jest dostarczenie nowoczesnych, kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań biznesowych dla polskich przedsiębiorców działających na otwartym rynku europejskim. Nasze usługi realizujemy w oparciu o ideę marketingu partne...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.

Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.

Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

HMD Consulting
05-230 Kobyłka ul. Władysława Łokietka16A/1
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!