Szkolenie
Budowanie relacji z Klientem.
O szkoleniu
Szkolenie dotyczące zarówno follow up’u i umacniania wizerunku firmy w oczach zadowolonego Klienta, budowania długotrwałych relacji jak i negocjowania zastrzeżeń oraz przyjmowania reklamacji.
Procesy obsługi Klienta to kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy. Z tej perspektywy niezbędne jest myślenie o firmie, jako zorientowanej na Klienta. Firma dba o rozwój poprzez tworzenie, wdrażanie i monitorowanie standardów obsługi Klienta.
Jest to warsztat rozwijający rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, który jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy oraz komunikacji interpersonalnej, motywacji i kreacji wizerunku firmy na wymagającym rynku.
Szkolenie umożliwi Państwu:
- identyfikację rodzaju klienta i poznanie charakterystyki poszczególnych rodzajów
- sposoby nawiązania i utrzymania pozytywnego kontaktu z klientem
- poznanie technik poprawnej komunikacji z klientem
- elementy i etapy budowania relacji z klientami
- poznanie technik autoprezentacji w kontakcie z klientem
FORMA ZAJĘĆ:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas krótkiego wykładu wprowadzającego, ćwiczeń praktycznych, testów oraz dyskusji. Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu kursu. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania.
Procesy obsługi Klienta to kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy. Z tej perspektywy niezbędne jest myślenie o firmie, jako zorientowanej na Klienta. Firma dba o rozwój poprzez tworzenie, wdrażanie i monitorowanie standardów obsługi Klienta.
Jest to warsztat rozwijający rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, który jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy oraz komunikacji interpersonalnej, motywacji i kreacji wizerunku firmy na wymagającym rynku.
Szkolenie umożliwi Państwu:
- identyfikację rodzaju klienta i poznanie charakterystyki poszczególnych rodzajów
- sposoby nawiązania i utrzymania pozytywnego kontaktu z klientem
- poznanie technik poprawnej komunikacji z klientem
- elementy i etapy budowania relacji z klientami
- poznanie technik autoprezentacji w kontakcie z klientem
FORMA ZAJĘĆ:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas krótkiego wykładu wprowadzającego, ćwiczeń praktycznych, testów oraz dyskusji. Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu kursu. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania.
Kto powinien wziąć udział?
Zadowolony Klient to najlepsza reklama dla Twojej firmy!!! Jeżeli chcesz poznać tajemnice budowania trwałych relacji z Klientem, to nie może zabraknąć Ciebie na tym szkoleniu!
Program szkolenia
1. Typologia klientów – jaki rodzaj klienta można spotkać?
- najczęstsze zachowania klientów
- typologie klientów i ich style podejmowania decyzji:
- Wg. Guta – rodzaje klientów:
- Klient Ja
- Klient Inni
- Klient Problemy
- Klient Zgodny
- Klient Negujący
- Klient Systematyczny
- Klient Chaotyczny
- Klient Osobisty
- Klient Rzeczowy
2. Produkt – techniki prezentacji produktu
- przekazywanie informacji o ofercie i firmie:
- zrozumiałość przekazu - praca nad dykcją i brzmieniem głosu
- dostosowanie słownictwa do klienta
- argumentowanie
- jak przekazać korzyści płynące z oferty
- jak rozwiewać wątpliwości klienta
- jak szybko i właściwie odpowiadać na pytania?
3. Budowanie relacji z klientem
- pierwszy krok - identyfikacja rodzaju klienta
- sprzedaż – etapy nawiązywania i utrzymywania relacji sprzedażowej
- nawiązanie kontaktu
- określenie celu sprzedaży
- rozpoznawanie potrzeb klienta
- metody prezentacji produktu
- sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta
- zamykanie sprzedaży
- opieka posprzedażna
4. Komunikacja z klientem – techniki i metody:
- mówienie językiem klienta - rozpoznanie i dopasowanie się do klienta
- mowa ciała w komunikacji z klientem
- empatyczne słuchanie klienta
- umiejętność zadawania pytań
- mowa ciała w komunikacji z klientem
5. Autoprezentacja:
- techniki wywierania dobre wrażenie
- strój, postawa, mimika – komunikaty których nie słychać
- budowanie pozytywnego klimatu rozmowy
- kończenie rozmowy - pozostawianie dobrego wrażenia
- najczęstsze zachowania klientów
- typologie klientów i ich style podejmowania decyzji:
- Wg. Guta – rodzaje klientów:
- Klient Ja
- Klient Inni
- Klient Problemy
- Klient Zgodny
- Klient Negujący
- Klient Systematyczny
- Klient Chaotyczny
- Klient Osobisty
- Klient Rzeczowy
2. Produkt – techniki prezentacji produktu
- przekazywanie informacji o ofercie i firmie:
- zrozumiałość przekazu - praca nad dykcją i brzmieniem głosu
- dostosowanie słownictwa do klienta
- argumentowanie
- jak przekazać korzyści płynące z oferty
- jak rozwiewać wątpliwości klienta
- jak szybko i właściwie odpowiadać na pytania?
3. Budowanie relacji z klientem
- pierwszy krok - identyfikacja rodzaju klienta
- sprzedaż – etapy nawiązywania i utrzymywania relacji sprzedażowej
- nawiązanie kontaktu
- określenie celu sprzedaży
- rozpoznawanie potrzeb klienta
- metody prezentacji produktu
- sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta
- zamykanie sprzedaży
- opieka posprzedażna
4. Komunikacja z klientem – techniki i metody:
- mówienie językiem klienta - rozpoznanie i dopasowanie się do klienta
- mowa ciała w komunikacji z klientem
- empatyczne słuchanie klienta
- umiejętność zadawania pytań
- mowa ciała w komunikacji z klientem
5. Autoprezentacja:
- techniki wywierania dobre wrażenie
- strój, postawa, mimika – komunikaty których nie słychać
- budowanie pozytywnego klimatu rozmowy
- kończenie rozmowy - pozostawianie dobrego wrażenia
Czas trwania
2 dni (16 godzin dydaktycznych)
Prelegenci


Karolina Zawadzka
Trener biznesu, szkoleń miękkich - w zakresie komunikacji, obsługi klienta, budowania wizerunku, budowania relacji biznesowych.
Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i specjalistów firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego.
Znając kulturę organizacyjną Klienta buduje wraz z nim reguły komunikacji oraz odkrywa nowe formy relacji w zespołach.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania, Specjalizacja Marketing.
Trener biznesu, szkoleń miękkich - w zakresie komunikacji, obsługi klienta, budowania wizerunku, budowania relacji biznesowych.
Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i specjalistów firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego.
Znając kulturę organizacyjną Klienta buduje wraz z nim reguły komunikacji oraz odkrywa nowe formy relacji w zespołach.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania, Specjalizacja Marketing.
Weź udział
Cena 1
Promocja ! Zgłoszenie do 10.02.2012r. - cena 1090 zł brutto
1190
PLN
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe, catering
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
woj. mazowieckie
Misją firmy HMD Consulting jest dostarczenie nowoczesnych, kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań biznesowych dla polskich przedsiębiorców działających na otwartym rynku europejskim.
Nasze usługi realizujemy w oparciu o ideę marketingu partne...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1