Budowanie relacji z klientem i sprzedaż – warsztaty dla NIE-handlowców

O szkoleniu

Na tym szkoleniu nie będziemy mówić o strategiach i technikach sprzedażowych, które wykorzystują w swojej pracy handlowcy.

Warsztaty dedykujemy osobom, które w swojej codziennej pracy mają stały kontakt z klientami i to od ich postawy, otwartości, zrozumienia, umiejętności wejścia „w buty klienta” i budowania partnerskiej relacji win-win, zależy dalszy rozwój współpracy z klientem i sprzedaż.

Drogi Uczestniku, jeśli:

  • nie jesteś handlowcem, ale na co dzień masz kontakt z klientami, chcesz sprawnie obsłużyć klienta i zatrzymać go w dłuższej relacji,
  • prowadzisz swoją firmę i chcesz się nauczyć jak skutecznie pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje,
  • działasz w grupach projektowych, a może jesteś inżynierem, architektem, prawnikiem, księgową lub wykonujesz inne specjalistyczne zawody, ustalasz z klientami warunki współpracy i chcesz się czuć pewniej w komunikacji z klientami
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • pewność i swoboda w relacjach z klientami,
  • poprawa jakości relacji budowanych z klientami,
  • zwiększenie zarobków swoich i firmy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • posługiwania się nowoczesnymi kanałami aktywnego docierania do potencjalnych klientów, aby szybciej i skuteczniej pozyskiwać nowych klientów,
  • rozpoczynania rozmów z potencjalnymi klientami tak, aby wzbudzić zainteresowanie i ciekawość,
  • edukowania swoich potencjalnych klientów, aby utrzymać z nimi ciepłe relacje,
  • diagnozowania i analizowania potrzeb oraz potencjalnych wyzwań klientów, aby móc lepiej dotrzeć do rzeczywistych oczekiwań klientów,
  • przedstawiania klientowi rozwiązań dopasowując przy tym język i dynamikę rozmowy do rozmówcy, aby klient czuł się swobodnie i zrozumiany w relacji z Tobą,
  • prezentowania rozwiązań przy użyciu języka wartości i wizualizacji, aby klient lepiej mógł wyobrazić sobie przedstawiane opcje rozwiązań,
  • negocjowania zmian w projektach czy końcowych ustaleń, aby każda ze stron czuła się usatysfakcjonowana,
  • finalizowania rozmów z klientami, aby skutecznie zamykać projekty i otrzymywać rzeczowe informacje zwrotne od klientów,
  • utrzymania relacji z klientami, aby budować lojalność do marki i aby klient czuł się „zaopiekowany”.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • pracywnicy mający bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmujący się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego,
  • osoby, które zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą i chcą się dowiedzieć, jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami,
  • wszyscy, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy,
  • pozostali zainteresowani tematyką szkolenia.

Program szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia

  • Przywitanie uczestników i wzajemne poznanie się
  • Przedstawienie agendy szkolenia
  • Zebranie zasad współpracy i oczekiwań uczestników

Nowoczesne kanały pozyskiwania klientów

  • Proces zakupowy klienta z elementami marketingowego modelu AIDA
  • Strategie motywacji z elementami założeń NLP
  • Najefektywniejsze źródła poszukiwania klientów
  • Narzędzia wyszukiwania odpowiednich osób do kontaktu i ich danych kontaktowych
  • Suspect, Prospect, Lead, Customer – etapy pozyskiwania klientów
  • Tworzenie Avatara potencjalnego klienta
  • Moje mocne strony i zasoby w relacji z  klientami z elementami Analizy SWOT

Budowanie relacji z klientami, tymi potencjalnymi i już zdobytymi

  • Nowa forma aktywnych Follow Up’ów w budowaniu relacji z klientami
  • Ocieplanie relacji z potencjalnymi klientami
  • Edukacja klienta jako klucz do zbudowania ciepłego Lead’a
  • Przygotowanie się do rozmowy z klientem w ujęciu partnerskiego modelu relacji
  • Kontraktowanie rozmowy z klientami w celu zbudowania zaufania na początku relacji z klientem

Słuchaj i odpowiadaj na oczekiwania swojego klienta

  • Budowanie i zadawanie trafnych pytań w kontakcie z klientem
  • Aktywne słuchanie, parafraza i odzwierciedlenie
  • Docieranie i analizowanie prawdziwego wyzwania klienta
  • Podstawowe potrzeby klientów, a język wartości
  • Dopasowanie swojego rozwiązania do potrzeb klienta
  • Inspirowanie do działania i wizualizowanie zysku dla klienta
  • Empatyczna i asertywna komunikacja w relacjach biznesowych

Negocjowanie i zmierzanie do finalizacji współpracy

  • Trudne sytuacje w relacji z klientami i sposoby ich rozwiązywania
  • Przygotowanie do negocjacji i podstawowe zasady prowadzenia skutecznych negocjacji
  • Efektywne techniki negocjacji w relacjach biznesowych
  • Sprawdzanie gotowości klienta do finalizacji i zamykanie rozmów z klientami
  • Utrzymywanie relacji z klientami posprzedażowymi

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok
  • Ankieta poszkoleniowa
  • Rozdanie dyplomów

Czas trwania

10.00-16.00 i 9.00-15.00

Prelegenci

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .

Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.

Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 290
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!