O szkoleniu
Na tym szkoleniu nie będziemy mówić o strategiach i technikach sprzedażowych, które wykorzystują w swojej pracy handlowcy.
Warsztaty dedykujemy osobom, które w swojej codziennej pracy mają stały kontakt z klientami i to od ich postawy, otwartości, zrozumienia, umiejętności wejścia „w buty klienta” i budowania partnerskiej relacji win-win, zależy dalszy rozwój współpracy z klientem i sprzedaż.
Drogi Uczestniku, jeśli:
- nie jesteś handlowcem, ale na co dzień masz kontakt z klientami, chcesz sprawnie obsłużyć klienta i zatrzymać go w dłuższej relacji,
- prowadzisz swoją firmę i chcesz się nauczyć jak skutecznie pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje,
- działasz w grupach projektowych, a może jesteś inżynierem, architektem, prawnikiem, księgową lub wykonujesz inne specjalistyczne zawody, ustalasz z klientami warunki współpracy i chcesz się czuć pewniej w komunikacji z klientami
Korzyści ze szkolenia:
- pewność i swoboda w relacjach z klientami,
- poprawa jakości relacji budowanych z klientami,
- zwiększenie zarobków swoich i firmy.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- posługiwania się nowoczesnymi kanałami aktywnego docierania do potencjalnych klientów, aby szybciej i skuteczniej pozyskiwać nowych klientów,
- rozpoczynania rozmów z potencjalnymi klientami tak, aby wzbudzić zainteresowanie i ciekawość,
- edukowania swoich potencjalnych klientów, aby utrzymać z nimi ciepłe relacje,
- diagnozowania i analizowania potrzeb oraz potencjalnych wyzwań klientów, aby móc lepiej dotrzeć do rzeczywistych oczekiwań klientów,
- przedstawiania klientowi rozwiązań dopasowując przy tym język i dynamikę rozmowy do rozmówcy, aby klient czuł się swobodnie i zrozumiany w relacji z Tobą,
- prezentowania rozwiązań przy użyciu języka wartości i wizualizacji, aby klient lepiej mógł wyobrazić sobie przedstawiane opcje rozwiązań,
- negocjowania zmian w projektach czy końcowych ustaleń, aby każda ze stron czuła się usatysfakcjonowana,
- finalizowania rozmów z klientami, aby skutecznie zamykać projekty i otrzymywać rzeczowe informacje zwrotne od klientów,
- utrzymania relacji z klientami, aby budować lojalność do marki i aby klient czuł się „zaopiekowany”.
Adresaci szkolenia:
- pracywnicy mający bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmujący się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego,
- osoby, które zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą i chcą się dowiedzieć, jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami,
- wszyscy, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy,
- pozostali zainteresowani tematyką szkolenia.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia
- Przywitanie uczestników i wzajemne poznanie się
- Przedstawienie agendy szkolenia
- Zebranie zasad współpracy i oczekiwań uczestników
Nowoczesne kanały pozyskiwania klientów
- Proces zakupowy klienta z elementami marketingowego modelu AIDA
- Strategie motywacji z elementami założeń NLP
- Najefektywniejsze źródła poszukiwania klientów
- Narzędzia wyszukiwania odpowiednich osób do kontaktu i ich danych kontaktowych
- Suspect, Prospect, Lead, Customer – etapy pozyskiwania klientów
- Tworzenie Avatara potencjalnego klienta
- Moje mocne strony i zasoby w relacji z klientami z elementami Analizy SWOT
Budowanie relacji z klientami, tymi potencjalnymi i już zdobytymi
- Nowa forma aktywnych Follow Up’ów w budowaniu relacji z klientami
- Ocieplanie relacji z potencjalnymi klientami
- Edukacja klienta jako klucz do zbudowania ciepłego Lead’a
- Przygotowanie się do rozmowy z klientem w ujęciu partnerskiego modelu relacji
- Kontraktowanie rozmowy z klientami w celu zbudowania zaufania na początku relacji z klientem
Słuchaj i odpowiadaj na oczekiwania swojego klienta
- Budowanie i zadawanie trafnych pytań w kontakcie z klientem
- Aktywne słuchanie, parafraza i odzwierciedlenie
- Docieranie i analizowanie prawdziwego wyzwania klienta
- Podstawowe potrzeby klientów, a język wartości
- Dopasowanie swojego rozwiązania do potrzeb klienta
- Inspirowanie do działania i wizualizowanie zysku dla klienta
- Empatyczna i asertywna komunikacja w relacjach biznesowych
Negocjowanie i zmierzanie do finalizacji współpracy
- Trudne sytuacje w relacji z klientami i sposoby ich rozwiązywania
- Przygotowanie do negocjacji i podstawowe zasady prowadzenia skutecznych negocjacji
- Efektywne techniki negocjacji w relacjach biznesowych
- Sprawdzanie gotowości klienta do finalizacji i zamykanie rozmów z klientami
- Utrzymywanie relacji z klientami posprzedażowymi
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
- Runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok
- Ankieta poszkoleniowa
- Rozdanie dyplomów
Czas trwania
Prelegenci
Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
- Rozwiń
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
