O szkoleniu
Celem szkolenia jest osiągnięcie lepszych wyników w sprzedaży, poprzez zrozumienie i wykorzystanie mechanizmów działania mózgu oraz budowanie silnej samodyscypliny w procesie handlowym. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat efektywnego wykorzystania błędów poznawczych w perswazji, poznają techniki budowania relacji opartych o zaufanie oraz swoje przekonania osłabiające i wspierające sprzedaż.
Uczestnicy poprzez ćwiczenia i studia przypadków uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór narzędzi i dobrych praktyk, które będą przydatne podczas codziennej pracy.
- pracujemy w oparciu o case study, które pokazują realne problemy i rozwiązania,
- prowadzimy ćwiczenia zespołowe i indywidualne, po ich realizacji uczestnicy otrzymają informacje zwrotne, wnioski zapisujemy na flipcharcie, a następnie przekazujemy uczestnikom w formie prezentacji,
- przygotowujemy i zachęcamy do udziału w ćwiczeniach symulacyjnych,
- zachęcamy uczestników do dzielenia się własnym doświadczeniem i moderujemy dyskusje grupowe,
- prowadzimy krótkie, interaktywne wykłady.
Szkolenie jest skierowanie dla osób, które w swojej codziennej pracy mają kontakt telefoniczny, zdalny lub bezpośredni z klientem.
Program szkolenia
MODUŁ I
Mózg, a sprzedaż
- mózg pierwotny a racjonalny,
- jakie bodźce działają na mózg pierwotny?
- rola emocji w sprzedaży.
MODUŁ II
Wykorzystanie błędów poznawczych w perswazji
- techniki perswazji,
- budowanie przewagi konkurencyjnej,
- jak budować komunikaty, które „sprzedają”?
MODUŁ III
Psychologia budowania zaufania
- sprzedaż przez zaufanie,
- techniki budowania „rapportu”.
- metody wzbudzania zainteresowania,
MODUŁ IV
Motywacja klienta
- proces podejmowania decyzji i czynniki decyzyjne,
- nieuświadomione decyzje zakupowe,
- techniki diagnozy „bólu”.
MODUŁ V
Samodyscyplina w sprzedaży
- kształtowanie się nawyków,
- samodyscyplina vs motywacja,
- techniki rozwijania samodyscypliny.
MODUŁ VI
Przekonania w sprzedaży
- przekonania wspierające i osłabiające sprzedaż,
- jak radzić sobie z przeciwnościami,
- jak podnosić poziom energii i motywacji.
Czas trwania
Czas trwania to 1 dzień szkoleniowy - 7 h zegarowych (8 h dydaktycznych + przerwy).
Forma zajęć
Prelegenci
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, autoprezentacji, sprzedaży i obsługi klienta popartych ponad 13-letnią praktyką. Doświadczenie zdobywał jako handlowiec, konsultant, telemarketer, koordynator grupy trenerów, kierownik działu handlowego.
Prowadził szkolenia m.in. dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, informatycznej, spożywczej, finansowej. Budował od podstaw działy szkoleń i organizował procesy wdrożeń dla wielu organizacji. W szkoleniach wykorzystuje autorskie programy z naciskiem na warsztatowe podejście, oparte o własną, bogatą praktykę. Autor programów e-learningowych i podręczników szkoleniowych dotyczących obsługi klienta. Wykształcenie i kursy: Magister, Zarządzanie – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Nowa Perspektywa Sprzedaży – Sandler Training System, Kurs Aktorski – Poznańska Szkoła Aktorska, Certyfikowany Mistrz Gry Raven 13, Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu – Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Główne obszary specjalizacji:
- Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna
- Negocjacje
- Komunikacja, Feedback, Asertywność
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- Kreatywne myślenie i innowacje
- Zarządzanie emocjami i stresem
- Marka osobista
- Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem mailowo w celu potwierdzenia rejestracji.
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.
------------------------------------------------------
Rezygnacja:
1. Zamawiający ma możliwość bezkosztowej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji po tym czasie, Zamawiający ponosi 50% kosztów uczestnictwa, zgodnie z formularzem zgłoszenia.
2. Nie odwołanie, nie wzięcie udziału w szkoleniu skutkuje pełnym obciążeniem kosztami udziału.
3. Zamiast osoby zgłoszonej, w szkoleniu może uczestniczyć inny pracownik firmy. O tym fakcie należy poinformować do 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
4. W przypadku informacji o rezygnacji ze szkolenia później niż mowa jest w pkt. 1, Organizator w uzasadnionych przypadkach dopuszcza:
● możliwość wzięcia udziału w kolejnej edycji szkolenia, w miarę dostępności miejsc;
● możliwość wykorzystania wpłaconych środków na inne, szkolenie z oferty, w miarę dostępności miejsc.
- Nazwa firmy: OPEN Konsultacje & Szkolenia
- Ulica i nr: ul. Serbska 6a/1
- Kod pocztowy: 61-696
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7792263350
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
