Szkolenie

Budowanie silnej marki

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online, po którym:
- zapoznasz się z koncepcją funkcjonowania marki i jej znaczeniem dla skuteczności sprzedaży,
- poznasz sztukę konstruowania funkcjonujących, skutecznych marek,
- przećwiczysz praktyczne umiejętności związane z zarządzaniem marką.
Kto powinien wziąć udział?
  • trenerzy personalni
  • projektanci
  • politycy
  • prezesi
  • szkoleniowcy
  • dziennikarze
  • lekarze, stomatolodzy
  • prawnicy, notariusze, radcy prawni
  • architekci

Program szkolenia

  1. CO TO JEST MARKA I JAK DZIAŁA?
    • Co to jest marka i czym się różni od produktu/usługi? 
    • Jaka jest rola marki w sprzedaży? 
    • Dlaczego marka ma tożsamość i wizerunek? 
    • Znaczenie marki dla przedsiębiorstwa i realizacji jego strategii biznesowej. 
  2. SKĄD WZIĄĆ POMYSŁ NA SKUTECZNĄ, PRZEBOJOWĄ MARKĘ 
    • Koncepcja „błękitnych oceanów" vs „czerwonych oceanów". Myślenie lateralne. Teoria fioletowych krów. 
    • Analiza przykładów.
  3. POZYCJONOWANIE 
    • Co to jest positioning? Koncepcja Jack Trout'a i jej praktyczne konsekwencje dla marketera.
    • Prezentacja. Ćwiczenia praktyczne z wykorzystania schematu pozycjonowania. Rozszyfrowywanie pozycjonowania znanych marek. Dyskusja.
  4. CYKL ŻYCIA MARKI
    • Jakim procesom podlega marka w czasie i jak się rozwija? Jakich narzędzi marketingowych najlepiej używać w poszczególnych okresach?
    • Jakim procesom podlega marka w czasie i jak się rozwija? Jakich narzędzi marketingowych najlepiej używać w poszczególnych okresach?
  5. REPOZYCJONOWANIE 
    • Jak działa repozycjonowanie i kiedy może przynieść „drugie życie" marce?
    • Analiza przykładów udanych oraz nieudanych zabiegów repozycjonowania marek. Próba wspólnego repozycjonowania znanej marki.
  6. WSPÓŁCZESNE TRENDY I PRZYSZŁOŚĆ BRANDINGU
    • W jakich obszarach rodzą się aktualnie najciekawsze, najbardziej potencjalnie rozwojowe marki? Z jakich społecznych trendów korzystają i na jakich bazują mechanizmach?
    • Prezentacja. Dyskusja. Próba znalezienia praktycznych odniesień i pomysłów związanych realnie z biznesem uczestników szkolenia.
  7. PODSUMOWANIE 
    • Interaktywne - dyskusja, wspólne wnioski - podsumowanie szkolenia.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Online 1 czerwca 2022

Zapisz się

Szkolenie online
za osobę
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!