O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online, po którym:
- zapoznasz się z koncepcją funkcjonowania marki i jej znaczeniem dla skuteczności sprzedaży,
- poznasz sztukę konstruowania funkcjonujących, skutecznych marek,
- przećwiczysz praktyczne umiejętności związane z zarządzaniem marką.
- zapoznasz się z koncepcją funkcjonowania marki i jej znaczeniem dla skuteczności sprzedaży,
- poznasz sztukę konstruowania funkcjonujących, skutecznych marek,
- przećwiczysz praktyczne umiejętności związane z zarządzaniem marką.
Kto powinien wziąć udział?
- trenerzy personalni
- projektanci
- politycy
- prezesi
- szkoleniowcy
- dziennikarze
- lekarze, stomatolodzy
- prawnicy, notariusze, radcy prawni
- architekci
Program szkolenia
- CO TO JEST MARKA I JAK DZIAŁA?
- Co to jest marka i czym się różni od produktu/usługi?
- Jaka jest rola marki w sprzedaży?
- Dlaczego marka ma tożsamość i wizerunek?
- Znaczenie marki dla przedsiębiorstwa i realizacji jego strategii biznesowej.
- SKĄD WZIĄĆ POMYSŁ NA SKUTECZNĄ, PRZEBOJOWĄ MARKĘ
- Koncepcja „błękitnych oceanów" vs „czerwonych oceanów". Myślenie lateralne. Teoria fioletowych krów.
- Analiza przykładów.
- POZYCJONOWANIE
- Co to jest positioning? Koncepcja Jack Trout'a i jej praktyczne konsekwencje dla marketera.
- Prezentacja. Ćwiczenia praktyczne z wykorzystania schematu pozycjonowania. Rozszyfrowywanie pozycjonowania znanych marek. Dyskusja.
- CYKL ŻYCIA MARKI
- Jakim procesom podlega marka w czasie i jak się rozwija? Jakich narzędzi marketingowych najlepiej używać w poszczególnych okresach?
- Jakim procesom podlega marka w czasie i jak się rozwija? Jakich narzędzi marketingowych najlepiej używać w poszczególnych okresach?
- REPOZYCJONOWANIE
- Jak działa repozycjonowanie i kiedy może przynieść „drugie życie" marce?
- Analiza przykładów udanych oraz nieudanych zabiegów repozycjonowania marek. Próba wspólnego repozycjonowania znanej marki.
- WSPÓŁCZESNE TRENDY I PRZYSZŁOŚĆ BRANDINGU
- W jakich obszarach rodzą się aktualnie najciekawsze, najbardziej potencjalnie rozwojowe marki? Z jakich społecznych trendów korzystają i na jakich bazują mechanizmach?
- Prezentacja. Dyskusja. Próba znalezienia praktycznych odniesień i pomysłów związanych realnie z biznesem uczestników szkolenia.
- PODSUMOWANIE
- Interaktywne - dyskusja, wspólne wnioski - podsumowanie szkolenia.
Czas trwania
1 dzień
Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Online
30 maj 2022
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
za osobę
1 390
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach