Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-strategii-marketingowej-content-marketing-75562-id14655

Informacje o szkoleniu

IBD Business School Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cele szkolenia:

Usystematyzowanie wiedzy z zakresu content marketingu, marketingu internetowego i nowoczesnego dziennikarstwa online

Wzrost wiedzy w obszarze najlepszych praktyk i błędów w zakresie strategii marketingu treści

Rozwój umiejętności w zakresie stosowania  wybranych technik, narzędzi content marketingu i dywersyfikacji źródeł ruchu (trafik)

Poznanie techniki Drip Campaign (Marketing Automation)

Korzyści dla organizacji i uczestników:

Wzrost wiedzy i rozwój umiejętności tworzenia i wdrażania  strategii w zakresie content marketingu.

Poznanie techniki analizy grup docelowych, tworzenia person i customey journey, techniki Drip Campaign (Marketing Automation)

Rozwój umiejętności analizy konsumentów pod kątem strategii content marketingu.

Zrozumienie, jak działają i jakie cele spełniają poszczególne narzędzia i techniki content marketingu

Inspiracja

Szkolenie skierowane jest do:

  • Dyrektorzy, kierownicy i inne osoby odpowiedzialne za marketing, komunikację i public relations
  • Przedsiębiorcy, właścicieli firm i dyrektorzy chcący zwiększyć innowacyjność działań w swoich firmach
  • Kierownicy marek i produktów odpowiedzialni za kreowanie nowych produktów (product manager, brand manager itp.)
  • Osoby współpracujące z działami marketingu i komunikacji chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu treści

Program szkolenia:

  1. Trendy 2019
  2. Definicja, cele content marketingu
  3. Zasady marketingu treści
  4. Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
  5. Social Media Marketing
    • Definicja, charakterystyka
    • Różnice między mediami społecznościowymi
  6. Facebook Marketing
    • Definicja, charakterystyka
    • Trzy najskuteczniejsze  techniki
  7. Techniki Visual Marketing
    • Definicja
    • Rodzaje VM
  8. Psychologia lektury i m.in. webwriting
  9. Jak tworzyć treści, które przebiją się w Internecie?
  10. Jak pisać, by być czytanym?
  11. Infografiki – główne zasady
  12. Blog Marketing
    • Zasady, najskuteczniejsze techniki blogowania
    • Jak zbudować zasięg?
    • Najczęstsze błędy
  13. Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
  14. Customer journey
  15. Drip campaign, czyli Marketing Automation. Charakterystyka, etapy
  16. Etapy skutecznej strategii CM
  17. Najlepsze praktyki, błędy i pułapki

Informacje o prelegentach:

Krzysztof Urbanowicz – wykładowca/ trener

Strateg marketingu internetowego, trener i wykładowca, prezes agencji content marketingu Mediapolis, należącej do międzynarodowej grupy Revsquare. Pracował m. in. z takimi markami, jak PKN Orlen, PZU, PGE, PGNiG, Smirnoff, Nestle, Unilever, Pepsi Cola.

Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille w Warszawie. Przez ponad 15 lat był konsultantem w zakresie strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

 

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1900 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

koszty uczestnictwa w programie, certyfikat IBD Business School, materiały dydaktyczne, koszty sali szkoleniowej, wyżywienie podczas programu

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.


Wydarzenie: Budowanie strategii marketingowej- Content marketing