Szkolenie: Budowanie Wizerunku i Marketing Szkolenie Zamknięte

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-wizerunku-i-marketing-szkolenie-zamkniete-65189

Informacje o szkoleniu

  • Budowanie Wizerunku i Marketing Szkolenie Zamknięte


    ID szkolenia: 65189
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Marketing, reklama, PR
  • Adres szkolenia:

    PERSPECTA
    Trzy Lipy 3
    Gdańsk
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 30.01.-31.12.2016
    Godziny zajęć (czas trwania):
    8h
  • Organizator szkolenia:

    Perspecta
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych

Budowanie Wizerunku i Marketing w Firmie

W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Indywidualne badanie potrzeb Klienta
• Bezpłatną analizę osobowości dla uczestników pozwalającą na efektywniejszą pracę nad sobą
• Konsultacje po zrealizowanym szkoleniu
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
• Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
• Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
• Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
• Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/

W samym 2015 roku:
• Przeszkoliliśmy 10 500 uczestników
• Przeprowadziliśmy 765 szkoleń

Szkolenie skierowane jest do:

Firm

Program szkolenia:

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Cel szkolenia:
Wizerunek firmy to jej opinia, która funkcjonuje wśród potencjalnych klientów. Dlatego warto wiedzieć, jak pozytywnie budować i utrwalać dobre wyobrażenie firmy, którą się współtworzy. Osoby uczestniczące
w naszym szkoleniu:
• Dowiadują się, czym jest szeroko rozumiany marketing
• Poznają strategię Marketing MIX, która pomaga w zrozumieniu składowych wizerunku firmy
• Uczą się jak budować i utrwalać wizerunek przedsiębiorstwa
• Poznają psychologiczne aspekty decydujące o wyborze logo, kolorystyki, kampanii reklamowej
• Nabywają umiejętności dopasowania usług lub produktów firmy do oczekiwań klientów


Proponowane Moduły Szkoleniowe:

• MARKETING W FIRMIE (m.in. pojęcie marketingu, kanały działań marketingowych – zalety
i wady, Marketing MIX jako zasada skutecznego działania firmy, produkt, cena, promocja, dystrybucja, sprzedaż produktów, a sprzedaż usług, badanie potrzeb klientów, analiza rynku, dopasowanie produktu do grupy docelowej).

• WIZERUNEK FIRMY (m.in. budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, znaczenie kolorystyki w kampanii reklamowej, opracowanie loga firmy, nazwa firmy i jej znaczenie na rynku, działania promocyjne firmy, wybór właściwego kanału dystrybucji i promocji, reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, ulotki, plakaty, eventy, zbudowanie profesjonalnej strony internetowej, indywidualna analiza własnej strony internetowej, praca nad zmianą kluczowych elementów, oddziaływanie podprogowe na stronie internetowej, formatowanie tekstu na materiałach firmowych i stronie internetowej).

• STANDARDY FIRMY (m.in. standardy i normy obowiązujące w firmie, spójność materiałów reklamowych, normy pisania korespondencji listowej i elektronicznej, standardy obsługi klientów, indywidualne treningi uczestników budowania wizerunku marki).


Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe.

Terminy szkolenia: Do ustalenia.
Miejsce szkolenia: Szkolenia realizujemy na terenie całego kraju.

Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 2900 PLN netto/ cała grupa (podpisując umowę na miesiąc przed szkoleniem otrzymają Państwo 10% zniżki).

Informacje o prelegentach:

Katarzyna Kocur

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2900 - cała grupa

Cena zawiera:

szkolenie, materiały, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: Budowanie Wizerunku i Marketing Szkolenie Zamknięte