Szkolenie: Budowanie wizerunku menedżera - szkolenie z Ireną Kamińską-Radomską i Dominiką Grodowską

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-wizerunku-menedzera-szkolenie-z-irena-kaminska-radomska-i-dominika-grodowska-71303

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Terminy szkolenia
24-25 października 2019r., Wrocław - Hotel Mercure****
21-22 listopada 2019r., Warszawa - Hotel Mercure Airport Okęcie***
12-13 grudnia 2019r., Zakopane - Mercure Kasprowy***


Opis i cele szkolenia
Szkolenie jest skierowane do wszystkich tych, którym zależy na nieskazitelnym wizerunku. Uczestnicząc w tym szkoleniu, dowiedzą się Państwo, jak:
• wypracować dobre nawyki,
• zbudować postawę wzbudzającą szacunek, zaufanie i autorytet,
• komunikować się skutecznie nawet w sytuacjach konfliktowych.

Szkolenie prowadzone jest przez znakomitych trenerów - dr Irenę Kamińską-Radomską oraz Dominikę Grodowską.

dr Irena Kamińska-Radomska
Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w The Protocol School of Washington w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Johnatana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła około dwudziestu tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych.
Mentorka w cyklicznym programie „Projekt Lady” (TVN). Gość/ekspert TVN, TVN 24, TVN 24 BiŚ, TYP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM, radiowej „Trójki”, Radia RDC, Programu I Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago.
Wykładowca na Dziennikarstwie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadziła zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu międzynarodowego dla studentów z całego świata.

Dominika Grodowska
Ekspert ds. etykiety, protokołu dyplomatycznego, różnic kulturowych, wizerunku oraz wystąpień publicznych. Jest certyfikowanym trenerem od 14 lat. Do zawodu trenera przygotowywała się w The Protocol School of Poland oraz w prywatnym Studiu Aktorskim im. Doroty Pomykały. Przeszkoliła tysiące osób z zakresu komunikacji, savoir-vivre’u, różnic kulturowych, dress code’u oraz wizerunku. Jest cenioną prelegentką podczas konferencji globalnych korporacji. Prowadzi również wykłady na uczelniach. Ekspert etykiety w wielu programach m.in. Dzień Dobry TVN, Pytanie na Śniadanie.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Moduł I
Autoprezentacja i komunikacja w biznesie
Zdarza się, że przy dobrych intencjach – nieświadomie – pracownicy mogą wywołać niezadowolenie klienta.
Czasem wystarczy zakłócić kolejność uścisków dłoni albo zwrócić się w nieodpowiedniej formie, żeby klient nagle zmienił zdanie o firmie. Przyczyny jednak nie poda…

Tematy:
1. Powitania, moc pierwszego wrażenia
• Uścisk dłoni
• Pierwszeństwo powitań
• Rodzaje uścisków dłoni
• Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem
• Postawa
• Intonacja
• Kontakt wzrokowy
• Dystans

2. Wizytówka
• Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
• Miejsce na wizytówki
• Brak wizytówek
• Dopisywanie informacji
• Znaki na wizytówkach

3. Przedstawianie osób
• Formuły
• Komunikacja niewerbalna
• Precedencja
• Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
• Formy adresatywne
• Zapamiętywanie imion i nazwisk

Moduł II
Spotkania biznesowe przy stole
Perfekcyjne maniery przy stole, umiejętność zamawiania i akceptowania win, prowadzenia inteligentnej rozmowy oraz eleganckiego regulowania rachunku to tylko kilka przykładów na skuteczne budowanie relacji z klientami.
Podczas tej sesji pokażemy, jak tworzyć atmosferę, w której na deser będą podpisane kontrakty.

Tematy:
1. Zasady precedencji na przyjęciach

2. Nakrycie stołu – oficjalne przyjęcie

3. Przegląd sztućców

4. Zajmowanie miejsca

5. Postawa przy stole i wstawanie od stołu w trakcie posiłku

6. Serwetki (przed, w trakcie posiłku i po)

7. Kiedy można zacząć jeść i wznosić toasty

8. Small talk – prowadzenie rozmów przy stole; tematy „zakazane”

9. Obowiązki gospodarzy\gości

10. Jak jeść trudne potrawy (desery, homary, małże...)

11. Przyjęcia bufetowo-zasiadane

12. Maniery przy stole, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji

13. Najczęściej popełniane faux pas

14. Etykieta wznoszenia toastów

15. Jak i kiedy sięgać po kieliszek

16. Zasady udanego przyjęcia na stojąco:
• Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
• Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
• Zagajenie oraz tematy, których należy unikać, sztuka small talk’u
• Rotowanie
• Korzystanie z bufetu
• Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet

Moduł III
Budowane renomy przez wizerunek
Świadomość tego, że jest się dobrze ubranym, daje ogromną dawkę spokoju i pewności siebie.
Poza tym wygląd zewnętrzny jest silnym narzędziem komunikacji. Podczas tej sesji szkolenia skupimy się na tym, aby wyglądać pięknie, jak również, aby strój „mówił” to, co faktycznie chcielibyśmy o sobie powiedzieć.

Tematy:
1. Wygląd w zgodzie z osobowością

2. Budowanie autorytetu poprzez wizerunek

3. Wizerunek wzbudzający zaufanie

4. Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji

5. Jak się ubrać, gdy brak informacji na zaproszeniu

6. Strój formalny, półformalny i nieformalny

7. Strój wizytowy a pora dnia

8. Strój wieczorowy dla kobiety i mężczyzny

9. Sportowa elegancja (business casual/casual smart)

10. Strój sportowy (casual)

11. Dress code i moda – czy mogą współistnieć

12. Różnice między strojem biznesowym a ubiorem poza pracą

13. Spojrzenie z daleka – sylwetka a ubranie

14. Jak poprawić to, czym obdarzyła nas natura

15. Jak wypracować swój własny styl

16. Związek ubioru z osobowością i typem wykonywanej działalności

17. Spojrzenie z bliska – analiza kolorystyczna naturalnego wyglądu

18. Jak dobrać fryzurę

19. Buty – podstawa garderoby i stylu

20. Kompletna garderoba służbowa, jak komponować garderobę

21. Strój typu „casual smart” w pracy

22. Podróże służbowe – co powinno znaleźć się w walizce

23. Czy warto kupować u jednego producenta

Moduł IV
Komunikacja
„Sposób, w jaki komunikujemy się z innymi, determinuje jakość naszego życia”
- T. Robbins
Komunikujemy się wszyscy, ale czy robimy to prawidłowo? Czy nasze komunikaty są spójne, czytelne i osiągają pożądany efekt? Podczas tego modułu skupimy się na udoskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, które ułatwią nawiązywanie trwałych relacji oraz osiąganie wyznaczonych celów.

Tematy:
1. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.

2. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.

3. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.

4. Trudny klient - sposoby reakcji.

5. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.

6. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.

7. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).

8. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2290 - PLN + VAT

Cena zawiera:

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Tytuł wydarzenia: Budowanie wizerunku menedżera - szkolenie z Ireną Kamińską-Radomską i Dominiką Grodowską