Szkolenie

Budowanie wizerunku menedżera - szkolenie z Ireną Kamińską-Radomską i Dominiką Grodowską

O szkoleniu

Dominika Grodowska - Trener Progress Project

Ekspert ds. etykiety, protokołu dyplomatycznego, różnic kulturowych, wizerunku oraz wystąpień publicznych. Jest certyfikowanym trenerem od 14 lat. Do zawodu trenera przygotowywała się w The Protocol School of Poland oraz w prywatnym Studiu Aktorskim im. Doroty Pomykały. Przeszkoliła tysiące osób z zakresu komunikacji, savoir-vivre’u, różnic kulturowych, dress code’u oraz wizerunku. Jest cenioną prelegentką podczas konferencji globalnych korporacji. Prowadzi również wykłady na uczelniach:

„Autoprezentacja i nauka o komunikowaniu się” - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Wydział Dziennikarstwa Ekonomicznego
„Różnice kulturowe” – Clark University w Warszawie
„Etykieta w biznesie” – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
„Etykieta w biznesie” - Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
„Sztuka wystąpień publicznych” – Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
„Savoir-vivre” – Akademia Św. Królowej Jadwigi w Poznaniu
„Wizerunek” – Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
„Dress code” – Collegium Civitas w Warszawie

Ekspert etykiety w programie Pytanie na Śniadanie: 2016 do teraz.Jest stałym gościem w mediach:

Ekspert etykiety w Radio Dla Ciebie RDC – 2013-2016.
Współpraca z magazynem Joy: 2016 – 2017.
Autorka artykułów dla miesięcznika „Food Service”.
Autorka poradnika „Savoir-vivre służbowy” – 2016.
Gość w TVP info, TVP 1, TVP 2 – 2015, 2016, 2017,
(relacja na żywo ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle) 2018.
Gość w TVN „Dzień dobry TVN” 2016, 2018.
Stała współpraca miesięcznikiem „Kadra Kierownicza w Administracji” w latach 2011 – 2012.
Autorka książki: „Savoir-vivre w urzędzie”, Wrocław, 2012.
W latach 2008-2009 prowadziła cotygodniowy program na żywo poruszający zagadnienia savoir-vivre’u na antenie radio-telewizji TVS.

Dr Irena Kamińska-Radomska - Trener Progress Project

Wykładowca i trener; Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w The Protocol School of Washington w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Johnatana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła około dwudziestu tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych.

Mentorka w cyklicznym programie „Projekt Lady” (TVN). Gość/ekspert TVN, TVN 24, TVN 24 BiŚ, TYP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM, radiowej „Trójki”, Radia RDC, Programu I Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago.
Wykładowca na Dziennikarstwie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadziła zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu międzynarodowego dla studentów z całego świata.

Autorka kilkuset artykułów wydawanych w Polsce i USA oraz pięciu książek:

„Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”
„Kultura biznesu. Normy i formy”
„Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce”
„Dress code dla kobiet” (współautorka)
„Jak zostać damą” (współautorka)
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest skierowane do wszystkich tych, którym zależy na nieskazitelnym wizerunku. Uczestnicząc w tym szkoleniu, dowiedzą się Państwo, jak:

  • wypracować dobre nawyki
  • zbudować postawę wzbudzającą szacunek, zaufanie i autorytet
  • komunikować się skutecznie nawet w sytuacjach konfliktowych

Program szkolenia

Moduł I

Autoprezentacja i komunikacja w biznesie

Zdarza się, że przy dobrych intencjach – nieświadomie – pracownicy mogą wywołać niezadowolenie klienta.

Czasem wystarczy zakłócić kolejność uścisków dłoni albo zwrócić się w nieodpowiedniej formie, żeby klient nagle  zmienił zdanie o firmie. Przyczyny jednak nie poda…

Tematy:

  1. Powitania, moc pierwszego wrażenia
    • Uścisk dłoni
    • Pierwszeństwo powitań
    • Rodzaje uścisków dłoni
    • Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem
    • Postawa
    • Intonacja
    • Kontakt wzrokowy
    • Dystans
  2. Wizytówka
    • Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
    • Miejsce na wizytówki
    • Brak wizytówek
    • Dopisywanie informacji
    • Znaki na wizytówkach
  3. Przedstawianie osób
    • Formuły
    • Komunikacja niewerbalna
    • Precedencja
    • Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
    • Formy adresatywne
    • Zapamiętywanie imion i nazwisk

 

Moduł II

Spotkania biznesowe przy stole

Perfekcyjne maniery przy stole, umiejętność zamawiania i akceptowania win,  prowadzenia inteligentnej rozmowy oraz eleganckiego regulowania rachunku to tylko kilka przykładów na skuteczne budowanie relacji z klientami.

Podczas tej sesji pokażemy, jak tworzyć atmosferę, w której na deser będą podpisane kontrakty.

Tematy:

  1. Zasady precedencji na przyjęciach
  2. Nakrycie stołu – oficjalne przyjęcie
  3. Przegląd sztućców
  4. Zajmowanie miejsca
  5. Postawa przy stole i wstawanie od stołu w trakcie posiłku
  6. Serwetki (przed, w trakcie posiłku i po)
  7. Kiedy można zacząć jeść i wznosić toasty
  8. Small talk – prowadzenie rozmów przy stole; tematy „zakazane”
  9. Obowiązki gospodarzy\gości
  10. Jak jeść trudne potrawy (desery, homary, małże...)
  11. Przyjęcia bufetowo-zasiadane
  12. Maniery przy stole, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji
  13. Najczęściej popełniane faux pas
  14. Etykieta wznoszenia toastów
  15. Jak i kiedy sięgać po kieliszek
  16. Zasady udanego przyjęcia na stojąco:
    • Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
    • Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
    • Zagajenie oraz tematy, których należy unikać, sztuka small talk’u
    • Rotowanie
    • Korzystanie z bufetu
    • Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet

 

Moduł III

Budowane renomy przez wizerunek

Świadomość tego, że jest się dobrze ubranym, daje ogromną dawkę spokoju i pewności siebie.

Poza tym wygląd zewnętrzny jest silnym narzędziem komunikacji. Podczas tej sesji szkolenia skupimy się na tym, aby wyglądać pięknie, jak również, aby strój „mówił” to, co faktycznie chcielibyśmy o sobie powiedzieć.

Tematy:

  1. Wygląd w zgodzie z osobowością
  2. Budowanie autorytetu poprzez wizerunek
  3. Wizerunek wzbudzający zaufanie
  4. Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji
  5. Jak się ubrać, gdy brak informacji na zaproszeniu
  6. Strój formalny, półformalny i nieformalny
  7. Strój wizytowy a pora dnia
  8. Strój wieczorowy dla kobiety i mężczyzny
  9. Sportowa elegancja (business casual/casual smart)
  10. Strój sportowy (casual)
  11. Dress code i moda – czy mogą współistnieć
  12. Różnice między strojem biznesowym a ubiorem poza pracą
  13. Spojrzenie z daleka – sylwetka a ubranie
  14. Jak poprawić to, czym obdarzyła nas natura
  15. Jak wypracować swój własny styl
  16. Związek ubioru z osobowością i typem wykonywanej działalności
  17. Spojrzenie z bliska – analiza kolorystyczna naturalnego wyglądu
  18. Jak dobrać fryzurę
  19. Buty – podstawa garderoby i stylu
  20. Kompletna garderoba służbowa, jak komponować garderobę
  21. Strój typu „casual smart” w pracy
  22. Podróże służbowe – co powinno znaleźć się w walizce
  23. Czy warto kupować u jednego producenta

 

Moduł IV

Komunikacja

„Sposób, w jaki komunikujemy się z innymi, determinuje jakość naszego życia”

- T. Robbins

Komunikujemy się wszyscy, ale czy robimy to prawidłowo? Czy nasze komunikaty są spójne, czytelne i osiągają pożądany efekt? Podczas tego modułu skupimy się na udoskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, które ułatwią nawiązywanie trwałych relacji oraz osiąganie wyznaczonych celów.

Tematy:

  1. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.
  2. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.
  3. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.
  4. Trudny klient - sposoby reakcji.
  5. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.
  6. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.
  7. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).
  8. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Czas trwania

2 dni - 16 godz.
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień

Prelegenci

Cytat

Dr Irena Kamińska-Radomska - Trener Progress Project

Dominika Grodowska - Trener Progress Project

Gdzie i kiedy

Kraków 20 - 21 września 2021
Hotel Best Western Premier****

31-323 Kraków

Opolska 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 - 26 listopada 2021
Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****

00-811 Warszawa

Towarowa 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 17 - 18 czerwca 2021
Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 10 - 11 czerwca 2021
Hotel Novotel Marina***

80-342 Gdańsk

Jelitkowska 20

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 22 - 23 kwietnia 2021
Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****

00-811 Warszawa

Towarowa 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 26 marca 2021
Hotel Mercure Kasprowy***

34-500 Zakopane

Szymaszkowa

woj. małopolskie

Weź udział

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 2590 zł.
2290 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!