BUDOWANIE ZESPOŁU - WARSZAT DLA MANAGERA I JEGO ZEPOŁU

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA:
- wzrost efektywności pracy zespołu
- zwiększenie świadomości procesów związanych z życiem zespołowym
- wypracowanie jasnych norm pracy zespołowej, komunikacji, radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- refleksja dotycząca indywidualnej odpowiedzialności za tworzenie zespołu
- diagnoza wartości wnoszonych do zespołu
- wypracowanie sposobów radzenia sobie z dysfunkcjami pracy zespołowej
- doświadczenie siły działania informacji zwrotnych
- nauczenie się sposobów efektywnej komunikacji i rozwiązywania sytuacji konfliktowych i trudnychintegracja zespołu
Kto powinien wziąć udział?
Managerów i ich zespołów, którym zależy na świadomym kierowaniu rozwojem i efektywnością pracy.

METODY PRZEKAZU:
mini-wykłady, elementy dramy, gry symulacyjne, dyskusje grupowe, praca w małych grupach, metody kwestionariuszowe, odwoływanie się do doświadczeń indywidualnych.
zajęcia będą miały charakter warsztatowy. uwaga skupiona będzie na zagadnieniach, które wpłyną korzystnie na rozwój konkretnego zespołu, który uczestniczyć będzie w zajęciach. w trakcie szkolenia wykorzystane będą przede wszystkim ćwiczenia grupowe

Program szkolenia

CO TO JEST ZESPÓŁ?
- Idealny zespół
- Co charakteryzuje dobrze funkcjonujący zespół?
- Co jest potrzebne by zespół pracował efektywnie?

CYKL ŻYCIA ZESPOŁU
- Czym charakteryzuje się każda z faz?
- Na co zwracać uwagę?
- Rola managera w każdej z faz

PIĘĆ DYSFUNKCJI PRACY ZESPOŁOWEJ:
- Co zrobić by ich uniknąć?

CO KONKRETNIE ROBIĆ BY PRACOWAĆ EFEKTYWNIE JAKO ZESPÓŁ?
- Rola zaufania
- Oczekiwania (Pracodawcy, Managera, Współpracownika, Klienta)

TROCHĘ O KOMUNIKACJI
- Jak mówić, by członkowie zespołu wiedzieli czego od nich oczekujemy?
- Jak sprawdzać rozumienie tego co mówimy?
- Czterostopniowy komunikat w sytuacjach trudnych
- Informacja zwrotna
- Komunikat „Ja”
- Aktywne słuchanie
- Zasady prowadzenia spotkań zespołowych

TRUDNE SYTUACJE W ŻYCIU ZESPOŁU I JAK IM ZAPOBIEGAĆ?
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole

NORMY PRACY ZESPOŁOWEJ
- Określenie dekalogu pracy zespołów
- Zasady prowadzenia spotkań zespołowych

WYKORZYSTYWANIE PRACY ZESPOŁOWEJ
- Burza mózgów
- Grupowe rozwiązywanie problemów

WARTOŚCI ZESPOŁU

DIAGNOZA STANU ZESPOŁU I KIERUNKÓW ROZWOJU

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

coach, trener, psycholog. Ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada międzynarodowy certyfikat International Coach Community ICC, jest także członkiem The International Association of Coaches. Swoje umiejętności zawodowe doskonaliła, uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach, m.in.: The Art and Science of Coaching (Erickson College International, ICF), ICC Business Coaching, ICC Coaching, The Horse Assisted Professional Development, Zaawansowane techniki coachingowe (ICC), Certyfikacja Insights, Szkoła Psychoterapii Psychodynamicznej, Szkoła Trenerów i Konsultantów Zarządzania, Szkoła Psychoterapii Krótkoterminowej. Od długiego już czasu zgłębia tajniki szeroko rozumianego rozwoju osobistego i jego związku z osiąganiem celów. Od wielu lat jej zainteresowania zawodowe koncentrują się na wykorzystywaniu psychologii w organizacjach. Tworzy autorskie projekty rozwoju kadry menedżerskiej. Różnorodne doświadczenia sprawiły, że jest specjalistką w budowaniu i pogłębianiu relacji interpersonalnych. Pasja, zaangażowanie oraz poczucie osobistej odpowiedzialności towarzyszą jej w każdej dziedzinie życia. Skuteczna komunikacja pomaga jej w pracy zespołowej oraz efektywnym rozwiązywaniu trudnych sytuacji, zarówno grupowych, jak i indywidualnych. W pracy z ludźmi jest skupiona na efektywności i osiąganiu wyznaczonych celów, w połączeniu z potrzebami, wartościami i dbałością o relacje międzyludzkie.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

33-380 Krynica-Zdrój

centrum

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena 1
PLN+VAT
1 800
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyzywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!