Szkolenie: Budżet marketingowy - zarządzanie i tworzenie

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budzet-marketingowy---zarzadzanie-i-tworzenie-64771

Informacje o szkoleniu

  • Budżet marketingowy - zarządzanie i tworzenie


    ID szkolenia: 64771
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Atrium Centrum
    Al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 27-28.03.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 - 17:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Poznanie metod i narzędzi controllingowych w obszarze marketingu.
Efektywne zarządzanie projektami marketingowymi przy ograniczonym budżecie
Przygotowaniu budżetów planów marketingowych i kontrola ich realizacji.
Zastosowanie controllingu marketingowego jako narzędzia osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku.
Poznanie podstawowych wskaźników skuteczności przyjętych strategii marketingowych.
Wypracowanie metod tworzenia planów sprzedażowych jako podstawy do działań marketingowych w firmie

Szkolenie skierowane jest do:

pracowników działu marketingu i sprzedaży
menedżerów marketingu i sprzedaży
analityków marketingowych
dyrektorów marketingu i sprzedaży
kontrolerów finansowych
specjalistów controllingu marketingowego i finansowego

Program szkolenia:

DZIEŃ 1

1. Rola i funkcje controllingu marketingowego w przedsiębiorstwie

2. Controlling marketingowy i jego oddziaływanie na obroty i wyniki przedsiębiorstwa
Analizy portfelowe
Budowanie strategii marketingowej i planów marketingowych

3. Poznanie rynku przy użyciu controllingu marketingowego
Analiza rynku – cele i metody
Segmentacja rynku – cele i metody

4. Controlling marketingowy i jego zastosowanie dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Analiza konkurencji – cele i metody
Szukanie na rynku nowych niewykorzystanych możliwości

5. Plany i prognozy sprzedażowe
Sprzedaż historyczna jako podstawa planowania struktury sprzedaży na przyszłe lata
Metody i narzędzia do prognozowania sprzedaży
Planowanie sprzedaży metoda trendu liniowego

6. Plan i budżet działań marketingowych przedsiębiorstwa
Budżet marketingowy i jego umiejscowienie w budżecie firmy
Poznanie różnych sposobów budżetowania
Planowanie kosztów marketingowych w przedsiębiorstwie
Opracowanie budżetu i szacowanie zwrotu z działań marketingowych

7. Mierzenie i ocena efektywności działań marketingowych
Miary i wskaźniki efektywności wykonanych działań marketingowych
System raportowania efektywności działań marketingowych

DZIEŃ 2

BUDŻETOWANIE – PRAKTYCZNE ĆWICZENIA W EXCELU

GRA SYMULACYJNA – etapy:

tworzeniu budżetu firmy (sprzedażowego i działań marketingowych)
ustaleniu kosztów stałych i zmiennych
rozliczaniu i kontroli planu
podjęcie działań korygujących
PRZEGLĄD WYNIKÓW GRY, ANALIZA PROCESU BUDŻETOWANIA

Porównanie zdobytych udziałów w rynku, ocena wskaźników działalności marketingowej ROI
Ustalenie wniosków i wskazówek do działań praktycznych

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/controlling-marketingowy-szkolenie/

Informacje o prelegentach:

Wojciech Próchnicki
Doświadczony trener szkoleń o tematyce: controlling, zarządzanie kosztami, zastosowanie Microsoft Excel, Microsoft Access, SQL oraz VBA w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy działów controllingowych i finansowych. Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Posiada bogate doświadczenie jako konsultant systemów controllingowych oraz budżetowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Autor wielu poradników i specjalistycznych publikacji, m.in.: „Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży”, „Controlling w przykładach. Poradnik praktyka”, „Kontroling finansowy w Excelu”, „Kontroling finansowy w Excelu” „Zastosowanie tabel przestawnych w kontrolingu”, . Autor artykułów w magazynach „Controlling – wiedza i narzędzia praktyczne”, „Szef Sprzedaży”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza” i „Controlling i Zarządzanie”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 zł - + 23% VAT

Cena zawiera:

Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, przerwy kawowe i lunche

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia proszę dokonywać przez formularz dostępny na stronie www.szkoleniaatrium.pl

Szkolenie, kurs: Budżet marketingowy - zarządzanie i tworzenie