Szkolenie

Budżet marketingowy - zarządzanie i tworzenie

O szkoleniu

Poznanie metod i narzędzi controllingowych w obszarze marketingu.
Efektywne zarządzanie projektami marketingowymi przy ograniczonym budżecie
Przygotowaniu budżetów planów marketingowych i kontrola ich realizacji.
Zastosowanie controllingu marketingowego jako narzędzia osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku.
Poznanie podstawowych wskaźników skuteczności przyjętych strategii marketingowych.
Wypracowanie metod tworzenia planów sprzedażowych jako podstawy do działań marketingowych w firmie
Kto powinien wziąć udział?
pracowników działu marketingu i sprzedaży
menedżerów marketingu i sprzedaży
analityków marketingowych
dyrektorów marketingu i sprzedaży
kontrolerów finansowych
specjalistów controllingu marketingowego i finansowego

Program szkolenia

DZIEŃ 1

1. Rola i funkcje controllingu marketingowego w przedsiębiorstwie

2. Controlling marketingowy i jego oddziaływanie na obroty i wyniki przedsiębiorstwa
Analizy portfelowe
Budowanie strategii marketingowej i planów marketingowych

3. Poznanie rynku przy użyciu controllingu marketingowego
Analiza rynku – cele i metody
Segmentacja rynku – cele i metody

4. Controlling marketingowy i jego zastosowanie dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Analiza konkurencji – cele i metody
Szukanie na rynku nowych niewykorzystanych możliwości

5. Plany i prognozy sprzedażowe
Sprzedaż historyczna jako podstawa planowania struktury sprzedaży na przyszłe lata
Metody i narzędzia do prognozowania sprzedaży
Planowanie sprzedaży metoda trendu liniowego

6. Plan i budżet działań marketingowych przedsiębiorstwa
Budżet marketingowy i jego umiejscowienie w budżecie firmy
Poznanie różnych sposobów budżetowania
Planowanie kosztów marketingowych w przedsiębiorstwie
Opracowanie budżetu i szacowanie zwrotu z działań marketingowych

7. Mierzenie i ocena efektywności działań marketingowych
Miary i wskaźniki efektywności wykonanych działań marketingowych
System raportowania efektywności działań marketingowych

DZIEŃ 2

BUDŻETOWANIE – PRAKTYCZNE ĆWICZENIA W EXCELU

GRA SYMULACYJNA – etapy:

tworzeniu budżetu firmy (sprzedażowego i działań marketingowych)
ustaleniu kosztów stałych i zmiennych
rozliczaniu i kontroli planu
podjęcie działań korygujących
PRZEGLĄD WYNIKÓW GRY, ANALIZA PROCESU BUDŻETOWANIA

Porównanie zdobytych udziałów w rynku, ocena wskaźników działalności marketingowej ROI
Ustalenie wniosków i wskazówek do działań praktycznych

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/controlling-marketingowy-szkolenie/

Czas trwania

10:00 - 17:00

Prelegenci

Cytat
Wojciech Próchnicki
Doświadczony trener szkoleń o tematyce: controlling, zarządzanie kosztami, zastosowanie Microsoft Excel, Microsoft Access, SQL oraz VBA w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy działów controllingowych i finansowych. Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Posiada bogate doświadczenie jako konsultant systemów controllingowych oraz budżetowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Autor wielu poradników i specjalistycznych publikacji, m.in.: „Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży”, „Controlling w przykładach. Poradnik praktyka”, „Kontroling finansowy w Excelu”, „Kontroling finansowy w Excelu” „Zastosowanie tabel przestawnych w kontrolingu”, . Autor artykułów w magazynach „Controlling – wiedza i narzędzia praktyczne”, „Szef Sprzedaży”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza” i „Controlling i Zarządzanie”.

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 marca 2018
Atrium Centrum

00-867 Warszawa

Al. Jana Pawła II 27

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
+ 23% VAT
1590 PLN
Cena zawiera:
  • Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, przerwy kawowe i lunche
Weź udział

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia proszę dokonywać przez formularz dostępny na stronie www.szkoleniaatrium.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!