Szkolenie

Building Company Growth through Innovation (BCGI)

O szkoleniu

Innowacje w biznesie – na czym polegają i jaką pełnią rolę w rozwoju firmy? W celu poprawy wyników, wiele firm koncentruje się na cięciu kosztów i usprawnieniach, przynoszących jednorazowe efekty w krótkim okresie. Skuteczni menedżerowie jednak rozumieją też rolę, jaką w osiąganiu przez organizację sukcesu w dłuższej perspektywie odgrywają innowacje. Poszukują sposobów tworzenia wartości dodanej dla klientów poprzez wdrażanie coraz lepszych i nowocześniejszych produktów i usług, wchodzenie na nowe rynki oraz doskonalenie jej kluczowych procesów i organizacji pracy.

BCGI wyposaża uczestników w zestaw praktycznych narzędzi do budowy strategii rozwoju produktów, projektowania innowacyjnych procesów i modeli biznesowych oraz tworzenia wartości dodanej dla klienta.

Ten unikalny program pomaga również przeprowadzić samoocenę stylu zarządzania menedżera – uczestnika programu oraz wartości, którymi się kieruje pod kątem jego wpływu na tworzenie kultury innowacji w miejscu pracy.

Building Company Growth through Innovation dotyczy wszystkich wymiarów innowacji w biznesie. Pomaga wdrożyć nowoczesne myślenie zarówno w budowaniu modelu biznesowego firmy, usprawnianiu jej procesów, tworzeniu wartości dodanej dla klienta poprzez wdrażanie nowych produktów i usług, jak i w ekspansji na nowe rynki. Wyposaża uczestników w zestaw praktycznych narzędzi do wykorzystania przy budowie strategii rozwoju produktów, prezentuje rozwiązania przydatne przy projektowaniu innowacyjnych procesów i modeli biznesowych oraz metody tworzenia wartości dodanej dla klienta.

Ten unikalny program pomaga również przeprowadzić samoocenę stylu zarządzania menedżera – uczestnika programu oraz wartości, którymi się kieruje pod kątem jego wpływu na tworzenie kultury innowacji w miejscu pracy (współpracę, dzielenie się wiedzą, zachęcającą do działania atmosferę, etc.).

Facylitatorzy IBD Business School przekazują praktyczne wskazówki, w jaki sposób przygotować siebie, swoich pracowników i organizację do przełamania barier kulturowych, utrudniających innowacje.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestnika

  • Przygotowanie menedżera do wdrożenia kultury innowacji w organizacji
  • Dostęp do praktycznych przykładów innowacji wdrożonych przez firmy, których sukcesy i wzrost jest osiągany dzięki programowi innowacji
  • Stworzenie zasad tworzenia infrastruktury dla wzrostu przez innowacje
  • Przygotowanie praktycznych rozwiązań i zestawu narzędzi przydatnych do natychmiastowego wdrożenia
  • Analiza około 30 przypadków biznesowych
  • Przygotowanie indywidualnego planu budowy innowacyjnego przywództwa
  • Przygotowanie zasad skutecznego zarządzania portfelem innowacyjnych produktów oraz projektów doskonalących procesy
  • Zdefiniowanie jednej innowacyjnej inicjatywy przyspieszającej wzrost firmy uczestnika
  • Zdefiniowanie zasad motywowania pracowników do pracy w kulturze innowacji poprzez stosowanie kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
  • Utworzenie platformy współpracy pomiędzy uczestnikami programu
  • Inspirujące rozmowy i dyskusje z ludźmi sukcesu
  • Indywidualna sesja feedbacku
  • Wsparcie facylitatów IBD Business School przez cały okres trwania programu
  • Indywidualna sesja mentoringowa podsumowująca priorytety w rozwoju osobistym i zawodowym uczestnika
  • Networking i udział w wydarzeniach artystycznych
Kto powinien wziąć udział?

Menedżerowie wyższego szczebla z średnich i dużych przedsiębiorstw, przygotowujący się do wdrożenia zarządzania innowacjami w swoich organizacjach. Są to zazwyczaj:

  • członkowie zarządu lub dyrektorzy odpowiedzialni za strategię, marketing, rozwój biznesu lub rozwój produktu,
  • osoby kierujące działami technologicznymi,
  • kierownicy projektu odpowiedzialni za przedsięwzięcia startupowe.

W programie doskonale odnajdą się przedstawiciele różnych obszarów funkcjonalnych tej samej firmy, którzy współdzielą odpowiedzialność za innowacje w swoim przedsiębiorstwie.

Program szkolenia

I. JAK STWORZYĆ INNOWACYJNĄ FIRMĘ

  1. Pozyskiwanie i wykorzystywanie analiz klienta
  2. Tworzenie wartości dodanej dla klienta

II. JAK ZRÓWNOWAŻYĆ KOSZTY I EFEKTY INNOWACJI

  1. Komercjalizacja innowacji
  2. Zarządzanie ryzykiem biznesowym we wdrażaniu innowacji
  3. Zarządzanie kapitałem intelektualnym

III. JAK ZARZĄDZAĆ WZROSTEM

  1. Zasady alokacji zasobów firmy do realizacji jej celów
  2. Podejmowanie trudnych decyzji dotyczących portfela projektów firmy

IV. CO TO JEST PRZYWÓDZTWO TECHNOLOGICZNE

  1. Rola zaawansowanych technologii oraz badań i rozwoju w biznesie
  2. Zasady dokonywania przemyślanych inwestycji w innowacyjne technologie

V. JAK INICJOWAĆ INNOWACJE I ZARZĄDZAĆ NIMI

  1. Kultura innowacji firmy jako napęd wzrostu
  2. Identyfikacja kluczowych czynników w stylu przywództwa sprzyjających innowacjom
  3. Zaangażowanie zarządu jako czynnik sukcesu w budowie kultury innowacji
  4. Kiedy, jak i dlaczego doceniać ryzyko i porażkę na równi z sukcesem

VI. CO TO JEST PRZYWÓDZTWO OPARTE NA WARTOŚCIACH

  1. Definiowanie własnej mapy wartości i typu przywództwa
  2. Analiza profilu przywództwa – stworzenie własnej wizji przywództwa i planu jego osiągnięcia
  3. Ożywienie miejsca pracy – wdrożenie kultury zorientowanej na ludzi
  4. Odkrycie wartości skutecznego przywództwa

Czas trwania

48 godz., 4 dni

Prelegenci

Cytat

prof. Mariusz Bednarek - wykładowca programu IBD Executive MBA

dr Maciej Bukowski - wykładowca

Waldemar Czachorowski - senior konsultant/ senior trener

dr inż. Przemysław Domański - wykładowca

Beata Kozyra - wykładowca

dr hab. Arkadiusz Kustra - senior konsultant/ wykładowca

Dariusz Mazurek - senior konsultant/ wykładowca

dr hab. Waldemar Rogowski - wykładowca

MENTORZY I COACHOWIE

Marta Gabalewicz - coach/ trener

Magdalena Kwiatek - mentor/ coach

Aureliusz Leżeński - senior trener/ coach

Agnieszka Marczak-Czajka - coach/ praktyk NLP

Agnieszka Szwejkowska - mentor/ coach

Gdzie i kiedy

Online 16 - 19 września 2021

Weź udział

Cena promocyjna
za osobę
9000 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

IBD Business School Sp. z o.o.
03-704 Warszawa
ul. Panieńska 9
woj. mazowieckie
Instytut jest jedną z czołowych firm doradczo-szkoleniowych na polskim rynku. Działa od 1990 roku. We współpracy z Polską Fundacją Badań nad Zarządzaniem prowadzi także działalność badawczą w zakresie zarządzania organizacją, w szczególności zasobami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Program Building Company Success through Innovation składa się z jednej sesji, która trwa 4 dni i odbywa się w Green Parku Conference Centre w Serocku. W jej skład wchodzą moduły, zamykane analizą przypadków biznesowych, po których grupy robocze realizują zadania projektowe i przeprowadzają autorefleksję, facylitowaną przez przedstawiciela IBD Business School.

3 tygodnie przed sesją uczestnicy otrzymują materiały do przygotowania się do zajęć.
W tym czasie jest również przeprowadzane badanie ankietowe, stanowiące podstawę autorefleksji uczestników programu.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

IBD Business School Sp. z o.o.
03-704 Warszawa ul. Panieńska 9
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!