O szkoleniu
BCGI wyposaża uczestników w zestaw praktycznych narzędzi do budowy strategii rozwoju produktów, projektowania innowacyjnych procesów i modeli biznesowych oraz tworzenia wartości dodanej dla klienta.
Ten unikalny program pomaga również przeprowadzić samoocenę stylu zarządzania menedżera – uczestnika programu oraz wartości, którymi się kieruje pod kątem jego wpływu na tworzenie kultury innowacji w miejscu pracy.
Building Company Growth through Innovation dotyczy wszystkich wymiarów innowacji w biznesie. Pomaga wdrożyć nowoczesne myślenie zarówno w budowaniu modelu biznesowego firmy, usprawnianiu jej procesów, tworzeniu wartości dodanej dla klienta poprzez wdrażanie nowych produktów i usług, jak i w ekspansji na nowe rynki. Wyposaża uczestników w zestaw praktycznych narzędzi do wykorzystania przy budowie strategii rozwoju produktów, prezentuje rozwiązania przydatne przy projektowaniu innowacyjnych procesów i modeli biznesowych oraz metody tworzenia wartości dodanej dla klienta.
Ten unikalny program pomaga również przeprowadzić samoocenę stylu zarządzania menedżera – uczestnika programu oraz wartości, którymi się kieruje pod kątem jego wpływu na tworzenie kultury innowacji w miejscu pracy (współpracę, dzielenie się wiedzą, zachęcającą do działania atmosferę, etc.).
Facylitatorzy IBD Business School przekazują praktyczne wskazówki, w jaki sposób przygotować siebie, swoich pracowników i organizację do przełamania barier kulturowych, utrudniających innowacje.
Korzyści dla uczestnika
- Przygotowanie menedżera do wdrożenia kultury innowacji w organizacji
- Dostęp do praktycznych przykładów innowacji wdrożonych przez firmy, których sukcesy i wzrost jest osiągany dzięki programowi innowacji
- Stworzenie zasad tworzenia infrastruktury dla wzrostu przez innowacje
- Przygotowanie praktycznych rozwiązań i zestawu narzędzi przydatnych do natychmiastowego wdrożenia
- Analiza około 30 przypadków biznesowych
- Przygotowanie indywidualnego planu budowy innowacyjnego przywództwa
- Przygotowanie zasad skutecznego zarządzania portfelem innowacyjnych produktów oraz projektów doskonalących procesy
- Zdefiniowanie jednej innowacyjnej inicjatywy przyspieszającej wzrost firmy uczestnika
- Zdefiniowanie zasad motywowania pracowników do pracy w kulturze innowacji poprzez stosowanie kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
- Utworzenie platformy współpracy pomiędzy uczestnikami programu
- Inspirujące rozmowy i dyskusje z ludźmi sukcesu
- Indywidualna sesja feedbacku
- Wsparcie facylitatów IBD Business School przez cały okres trwania programu
- Indywidualna sesja mentoringowa podsumowująca priorytety w rozwoju osobistym i zawodowym uczestnika
- Networking i udział w wydarzeniach artystycznych
Menedżerowie wyższego szczebla z średnich i dużych przedsiębiorstw, przygotowujący się do wdrożenia zarządzania innowacjami w swoich organizacjach. Są to zazwyczaj:
- członkowie zarządu lub dyrektorzy odpowiedzialni za strategię, marketing, rozwój biznesu lub rozwój produktu,
- osoby kierujące działami technologicznymi,
- kierownicy projektu odpowiedzialni za przedsięwzięcia startupowe.
W programie doskonale odnajdą się przedstawiciele różnych obszarów funkcjonalnych tej samej firmy, którzy współdzielą odpowiedzialność za innowacje w swoim przedsiębiorstwie.
Program szkolenia
I. JAK STWORZYĆ INNOWACYJNĄ FIRMĘ
- Pozyskiwanie i wykorzystywanie analiz klienta
- Tworzenie wartości dodanej dla klienta
II. JAK ZRÓWNOWAŻYĆ KOSZTY I EFEKTY INNOWACJI
- Komercjalizacja innowacji
- Zarządzanie ryzykiem biznesowym we wdrażaniu innowacji
- Zarządzanie kapitałem intelektualnym
III. JAK ZARZĄDZAĆ WZROSTEM
- Zasady alokacji zasobów firmy do realizacji jej celów
- Podejmowanie trudnych decyzji dotyczących portfela projektów firmy
IV. CO TO JEST PRZYWÓDZTWO TECHNOLOGICZNE
- Rola zaawansowanych technologii oraz badań i rozwoju w biznesie
- Zasady dokonywania przemyślanych inwestycji w innowacyjne technologie
V. JAK INICJOWAĆ INNOWACJE I ZARZĄDZAĆ NIMI
- Kultura innowacji firmy jako napęd wzrostu
- Identyfikacja kluczowych czynników w stylu przywództwa sprzyjających innowacjom
- Zaangażowanie zarządu jako czynnik sukcesu w budowie kultury innowacji
- Kiedy, jak i dlaczego doceniać ryzyko i porażkę na równi z sukcesem
VI. CO TO JEST PRZYWÓDZTWO OPARTE NA WARTOŚCIACH
- Definiowanie własnej mapy wartości i typu przywództwa
- Analiza profilu przywództwa – stworzenie własnej wizji przywództwa i planu jego osiągnięcia
- Ożywienie miejsca pracy – wdrożenie kultury zorientowanej na ludzi
- Odkrycie wartości skutecznego przywództwa
Czas trwania
Prelegenci

PROWADZĄCY MODUŁY
- prof. Mariusz Bednarek - wykładowca programu IBD Executive MBA
- dr Maciej Bukowski - wykładowca
- dr inż. Przemysław Domański - wykładowca
- dr hab. Arkadiusz Kustra - senior konsultant/ wykładowca
- Dariusz Mazurek - senior konsultant/ wykładowca
- dr hab. Waldemar Rogowski - wykładowca
MENTORZY I COACHOWIE
- Marta Gabalewicz - coach/ trener
- Magdalena Kwiatek - mentor/ coach
- Aureliusz Leżeński - senior trener/ coach
- Agnieszka Marczak-Czajka - coach/ praktyk NLP
- Agnieszka Szwejkowska - mentor/ coach
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Program Building Company Success through Innovation składa się z jednej sesji, która trwa 4 dni i odbywa się w Green Parku Conference Centre w Serocku. W jej skład wchodzą moduły, zamykane analizą przypadków biznesowych, po których grupy robocze realizują zadania projektowe i przeprowadzają autorefleksję, facylitowaną przez przedstawiciela IBD Business School.
3 tygodnie przed sesją uczestnicy otrzymują materiały do przygotowania się do zajęć.
W tym czasie jest również przeprowadzane badanie ankietowe, stanowiące podstawę autorefleksji uczestników programu.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
