Szkolenie: Business communication in international practice

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/business-communication-in-international-practice-69159

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12


Termin szkolenia
21-22 września 2017r., Wrocław - Hotel Novotel***


Opis
UWAGA: Język wykładowy – Angielski. Aby zobaczyć program szkolenia w jęz.angielskim prosimy o kontakt.
ATTENTION: Language of lecture - English. To view the training program in English, please contact us.

Cele szkolenia
Rozwój umiejętności komunikacyjnych poprzez poznanie własnych słabości komunikacyjnych, pokonanie międzykulturowych barier komunikacyjnych, lepszą kontrolę mowy ciała, poznanie różnych stylów komunikacyjnych, tworzenie profesjonalnych komunikatów.

Korzyści dla uczestników
• tworzenie skuteczniejszych komunikatów prowadzące do redukcji stresu i zmniejszenia liczby nieporozumień,
• lepsza znajomość oczekiwań klientów i adaptacja do ich zwyczajów komunikacyjnych,
• lepsze relacje z klientami i partnerami,
• poprawa wizerunku firmy.

Metody szkolenia
Lecturette, ćwiczenia indywidualne i w zespołach, dyskusja, wizualizacja (slidy i filmy), scenki nagrywane kamerą video z następową analizą i wyciągnięciem wniosków.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

1. Proces komunikacji – schemat.

2. Cechy skutecznego komunikatu (jasny, zwięzły, spójny, uprzejmy, czytelny) – ćwiczenie – oceń i popraw komunikat, ćwiczenie – 4 komunikaty.

3. Rozumienie – ćwiczenie: ”dyktator”, omówienie i wnioski.

4. Test pamięci – ćwiczenie: co zrobić, by ułatwić słuchaczom zapamiętanie ważnych treści?

5. Mój styl komunikacyjny – ćwiczenie „lustro” – uczestnicy przyjrzą się scenkom z własnym udziałem, nakręconym kamerą i swoim skłonnościom i błędom komunikacyjnym, wspólna analiza i dyskusja, wnioski.

6. Informacja zwrotna: dawanie i przyjmowanie, ćwiczenie: „pilot” – czy dajesz uczciwą informację zwrotną swojemu szefowi?

7. Bariery werbalne w komunikacji: ćwiczenie: „dyskusja”- co pomagało, co przeszkadzało, ilustracja filmowa: „chłodna argumentacja”.

8. Podstawowe style komunikacyjne: bezpośredni i pośredni – ćwiczenie w zespołach: zamień zwroty na niekonfrontacyjne, jak powiedzieć NIE klientowi w grzeczny sposób.

9. Bariery kulturowe w komunikacji:
• język - przykłady wpadek językowych,
• przywiązanie do własnych wartości, ćwiczenie „kij”,
• komunikacja niewerbalna,
• upośledzenie zdolności obserwacyjnych – ilustracja filmowa,
• przedwczesna ocena.

10. Negocjacje: ćwiczenie X i Y, co jest ważniejsze relacje czy wynik materialny?

11. Budowanie relacji z klientem i okazywanie szacunku w różnych krajach: kultury propartnerskie i pro transakcyjne, ceremonialne i nieceremonialne przykłady.

12. Trudne sytuacje komunikacyjne – ćwiczenie: „Przeciek” – jak sobie radzisz w takich sytuacjach – analiza rozwiązań wybranych przez uczestników.

13. Aktywne słuchanie, jego istota i formy – ilustracja filmowa, analiza i dyskusja, ćwiczenie” „opowieść wakacyjna” - wnioski.

14. Asertywność i empatia, co to jest, jak ją stosować w praktyce, ćwiczenie: „dyrektor szkoły”.

15. Sesja pytań i odpowiedzi.

16. Ćwiczenie podsumowujące: „dobry nadawca i dobry odbiorca”.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 - zł netto

Cena zawiera:

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Business communication in international practice